SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKOp woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Voorburg heeft een oud mooi centrum daar kunnen Jobi en Momo over meepraten.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Ben ik bij hoorAls daar leuke terrasjes zijn dan hè
Ja dat krijg je met die mods he.quote:
Laatste keer dat ik in Groningen was deden de treinen stom en regende hetquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:16 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Groningen is dan ook wel heel erg leuk. (Althans die keer toen ik er was vond ik het er erg gezellig.)
Dat zekerquote:
Ik ben sowieso al vrij lang niet in een museum geweest.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:18 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Mijn tante werkte er, anders ik ook niet denk ik zo![]()
Ik heb mijn profielwerkstuk er nog op gebaseerd
Nou inderdaad.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:21 schreef Meke het volgende:
@:Cyan9 was vast in de war doordat @:ijs_beer weer door slotjes zat te posten
Nou prima danquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voorburg heeft een oud mooi centrum daar kunnen Jobi en Momo over meepraten.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:21 schreef Strani het volgende:
De obligatoire DM naar de LaPoster is verstuurd dus het is allemaal in orde qua papierwerk.
Zeker!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voorburg heeft een oud mooi centrum daar kunnen Jobi en Momo over meepraten.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:21 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben sowieso al vrij lang niet in een museum geweest.
Obviousquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:21 schreef Meke het volgende:
@:Cyan9 was vast in de war doordat @:ijs_beer weer door slotjes zat te posten
Ik dacht even dat je Jobi was en dat Jobi dus eerder dan de eigenlijke LaPoster een topic opendequote:
We kunnen het nog.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:22 schreef H_T het volgende:
Het vorige topic had maar iets meer dan 50 minuten nodig om vol te raken
quote:
IJsbeer is nog druk met het bedenken van een alibi voor de moord op een Nederlandse man in Spitsbergen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:21 schreef Strani het volgende:
De obligatoire DM naar de LaPoster is verstuurd dus het is allemaal in orde qua papierwerk.
Ja preciesquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is ook zeker lastig ja. En de leukste dates lopen gewoon vanzelf. D.w.z. je hebt dan misschien wel een paar standaardvragen gesteld, maar bij de derde vraag loopt alles dan willekeurig en spontaan in elkaar over.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:22 schreef H_T het volgende:
Het vorige topic had maar iets meer dan 50 minuten nodig om vol te raken
Dat zou wel echt leuk zijn geweestquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je Jobi was en dat Jobi dus eerder dan de eigenlijke LaPoster een topic opende
Ik woon vrij dicht bij Voorburg maar kom er maar heel zeldenquote:
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:23 schreef Aoibhin het volgende:
En nu taai ik maar weer af, want was toch al niet echt onderdeel van het gesprek
was je weg?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:23 schreef Aoibhin het volgende:
En nu taai ik maar weer af, want was toch al niet echt onderdeel van het gesprek
Soms post ik ook gewoon als reactie op de laatste paar posts.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:23 schreef Aoibhin het volgende:
Gewoon een timer zetten na tien minuten. En dan zeggen 'ik vul op mijn formulier een minnetje in' 'jij ook neem ik aan, want volgens mij vinden we het beiden niks'quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja preciesAls het na tien minuten nog een vraaggesprek is, gaat er iets niet goed
Achterloper en slotjesposterquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:22 schreef ijs_beer het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Als iemand even niets moet zeggen.
Kom er gezellig bij!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:23 schreef Aoibhin het volgende:
lijkt me topquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Achterloper en slotjesposter
Zou interessant worden in een Escape Room
De Lemon Lawquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gewoon een timer zetten na tien minuten. En dan zeggen 'ik vul op mijn formulier een minnetje in' 'jij ook neem ik aan, want volgens mij vinden we het beiden niks'
Als jij constant de deuren weer sluit die we net geopend hebben, gaat het niet goed neequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Ook fietsbaar, dus prima!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan beter Scheveningen of het Plein in DH
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:25 schreef Cyan9 het volgende:
Dit is je eigen ruiten ingooien nu hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hola! Elke escaperoom waar ik in ben geweest waren we op tijd uit! En bij de eerste keer dat ik het deed, had ik een eureka moment in de laatste minuut.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Plein is qua OV heerlijk, kan ik zwalkend weer terugquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
WIE WIEHIEHIIIEEEESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Op de melodie van Waai waaiaaiaaaiOp woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Niks te zien, niks aan de hand.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dit is je eigen ruiten ingooien nu hè
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan beter Scheveningen of het Plein in DH
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:26 schreef Strani het volgende:
Ik voel me ook wel eens niet onderdeel van het gesprek, maar dat is meestal als ik slaap.
Dat is dus het leuke, dat weet ik oprecht niet meer.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:26 schreef Meke het volgende:
[..]
WIE WIEHIEHIIIEEEE
(Op de melodie van Waai waaiaaiaaai
Het geeft niet als je een beetje achterloopt met reageren johquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:23 schreef Aoibhin het volgende:
Zeker!quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:43 schreef Aoibhin het volgende:
Leuk dat er een Fries nummer tussen zit.
Ja zeg, wie niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:27 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat is dus het leuke, dat weet ik oprecht niet meer.
Dan wordt het gelijk minder gezellig.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:26 schreef Strani het volgende:
Ik voel me ook wel eens niet onderdeel van het gesprek, maar dat is meestal als ik slaap.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan wordt het gelijk minder gezellig.
Ja tuurlijk.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:27 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat is dus het leuke, dat weet ik oprecht niet meer.
Daar ben ik vrij zeker van.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:27 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
![]()
Dus niet iemand die nu nog meepost?
Dat hebben we toch allemaal weleens. Komt vast wel iets voor je voorbij of gooi er zelf iets inquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:23 schreef Aoibhin het volgende:
quote:
11 letterig.quote:
De eerste keer dat ik een escaperoom deed waren we ontsnapt zonder de laatste drie puzzels op te lossen met dank aan een niet-bestaande hintquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:26 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hola! Elke escaperoom waar ik in ben geweest waren we op tijd uit! En bij de eerste keer dat ik het deed, had ik een eureka moment in de laatste minuut.
Wat een teleurstellingquote:
Ik denk wel van hier, hier ben ik het meest actief. Altijd al geweest ook.quote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:29 schreef H_T het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik een escaperoom deed waren we ontsnapt zonder de laatste drie puzzels op te lossen met dank aan een niet-bestaande hint
Medewerker helemaal verbaasd hoe we de kluis open hadden gekregen. 'Gewoon, met de code' -Wat is die code dan? 'Nou, dit en dat' -... 'Ja, die cijfers waren verstopt in dat schilderij als je het een kwartslag draait' -...Hoe dan?
Daar klopte dus allemaal niks vanDaarna alsnog de laatste puzzels gedaan zoals ze hoorden
Ja.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:28 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat jij het niet was.
Jou zou ik nooit vergeten.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:29 schreef Redefine het volgende:
[..]Dat je me nou alweer vergeten bent
quote:
Ik heb me ook een keer gestoord aan de oplossing die ze bedacht hadden. Vier codewielen moesten goed gedraaid worden, de eerste drie hadden we dus het was te brute forcen door op de vierde gewoon alles te proberen tot het slot er af ging. Maar dat vond ik stom en niet kunnen, want straks mis je een puzzel. Nou, brute forcen was dus echt de beoogde oplossingquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:30 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb ook wel eens gehad dat we niet doorhadden dat we het gehaald hadden
Het is echt al heel wat jaren terug, ik was nog niet zo lang op Fok! We hadden in Zwolle afgesproken omdat dat voor beiden ongeveer halverwege was. Hij kwam ergens uit de randstad denk ik.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Wat een teleurstelling![]()
Was de date wel leuk? Of is er een goed verhaal uitgekomen?
Oh huh dat is echt heel stomquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb me ook een keer gestoord aan de oplossing die ze bedacht hadden. Vier codewielen moesten goed gedraaid worden, de eerste drie hadden we dus het was te brute forcen door op de vierde gewoon alles te proberen tot het slot er af ging. Maar dat vond ik stom en niet kunnen, want straks mis je een puzzel. Nou, brute forcen was dus echt de beoogde oplossing
Bij de laatste escape room ook een puzzel gemist, maar dat maakte niet zoveel uit. Uit de context was te achterhalen dat het antwoord op een rekensom 17 moest zijn (leve priemgetallen!) ook al wisten we niet wat die som dan precies zou zijn
Grappig dat je dat dan op een heel verkeerde manier toch gewoon hebt gevonden danquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:29 schreef H_T het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik een escaperoom deed waren we ontsnapt zonder de laatste drie puzzels op te lossen met dank aan een niet-bestaande hint
Medewerker helemaal verbaasd hoe we de kluis open hadden gekregen. 'Gewoon, met de code' -Wat is die code dan? 'Nou, dit en dat' -... 'Ja, die cijfers waren verstopt in dat schilderij als je het een kwartslag draait' -...Hoe dan?
Daar klopte dus allemaal niks vanDaarna alsnog de laatste puzzels gedaan zoals ze hoorden
Jammer dat het niet klikte tussen jullie, dan heb je beiden zo'n afstand afgelegd.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:33 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het is echt al heel wat jaren terug, ik was nog niet zo lang op Fok! We hadden in Zwolle afgesproken omdat dat voor beiden ongeveer halverwege was. Hij kwam ergens uit de randstad denk ik.
De date was vrij ongemakkelijk, we kenden beide Zwolle totaal niet, en er was niet echt een klik.
Ja dat is dan ook stom, dat je allebei niet echt leuke terrasjes of iets te doen weetquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:33 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het is echt al heel wat jaren terug, ik was nog niet zo lang op Fok! We hadden in Zwolle afgesproken omdat dat voor beiden ongeveer halverwege was. Hij kwam ergens uit de randstad denk ik.
De date was vrij ongemakkelijk, we kenden beide Zwolle totaal niet, en er was niet echt een klik.
Ohh dat lijkt me ook heel gaaf jaquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Grappig dat je dat dan op een heel verkeerde manier toch gewoon hebt gevonden dan
Ik heb nog een keer Prison Escape gedaan. Dan doe je dus in meerdere teams tegen elkaar in een gevangenissetting meerdere kamers. Steeds andere skills heb je ervoor nodig. Dus soms kracht, sportiviteit maar een andere keer meer denkwerk. Heel tofAl moet je wel nadenken over een eerlijke teamverdeling. Wij hadden bijvoorbeeld jongens vs meiden gedaan. Hadden wij uiteindelijk makkelijk gewonnen, omdat er bij ons ook van die sportschoolfitte jongens in het team zaten en bij de meiden het daar duidelijk aan te kort kwam.
Is dat die in Utrecht? Die heb ik één keer gedaan, toen heb ik me vooral geërgerd aan m'n broerquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Grappig dat je dat dan op een heel verkeerde manier toch gewoon hebt gevonden dan
Ik heb nog een keer Prison Escape gedaan. Dan doe je dus in meerdere teams tegen elkaar in een gevangenissetting meerdere kamers. Steeds andere skills heb je ervoor nodig. Dus soms kracht, sportiviteit maar een andere keer meer denkwerk. Heel tofAl moet je wel nadenken over een eerlijke teamverdeling. Wij hadden bijvoorbeeld jongens vs meiden gedaan. Hadden wij uiteindelijk makkelijk gewonnen, omdat er bij ons ook van die sportschoolfitte jongens in het team zaten en bij de meiden het daar duidelijk aan te kort kwam.
Nee, in Nijmegen was ik.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Is dat die in Utrecht? Die heb ik één keer gedaan, toen heb ik me vooral geërgerd aan m'n broer
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jammer dat het niet klikte tussen jullie, dan heb je beiden zo'n afstand afgelegd.
Ik probeer nu echt te bedenken wie het was..quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat is dan ook stom, dat je allebei niet echt leuke terrasjes of iets te doen weet
Dat is dan wel jammer ja.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:33 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Heel graagquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:37 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
[..]
Ik probeer nu echt te bedenken wie het was..
Begrijp ik hieruit dat jij nu in Scheveningen woont?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:37 schreef Redefine het volgende:
Ik heb pas dit jaar voor het eerst een Escape Room gedaan. Dat was in Scheveningen met collega's. Was erg leuk
Ja is erg leuk! En dan vooral in team-tegen-teamverband. Word je extra fanatiek van. Maar zorg dus wel voor gelijke teams.quote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Begrijp ik hieruit dat jij nu in Scheveningen woont?
Haha dit zou ik ook hebbenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:38 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja is erg leuk! En dan vooral in team-tegen-teamverband. Word je extra fanatiek van. Maar zorg dus wel voor gelijke teams.
En ik had na dat uurtje onmiddellijk door dat ik de minst sportieve wasZij konden de hele tijd gemakkelijk door, maar ik was helemaal rood en bezweet
Dat is een vreemde conclusie die je daar trektquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Begrijp ik hieruit dat jij nu in Scheveningen woont?
Ik trek helemaal niks Redefine.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is een vreemde conclusie die je daar trekt
quote:
Nee ik liet fysiek ook veel aan de anderen overquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha dit zou ik ook hebbenWeet ook niet of ik fysiek echt leuk vind, ik ben meer van de puzzels
Goede tip, ik ben al aan het kijken.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Heel graagHeb je niet nog oude DMs/PMs
Er wordt zeker aan alle kanten aan je getrokken.quote:
Oh wauw wel vetquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee ik liet fysiek ook veel aan de anderen overZo’n monkey bar en zo, nou dat gaat mij echt niet lukken. Ik vond de puzzelkamers juist heel tof
Maar er is bijvoorbeeld ook een kamer met een grote flipperkast waar je punten kan verdienen of er was er ééntje met een laserschiet spel. Het was heel breed. En lag een spel je niet, kon je heel snel de kamer alweer uit. Er waren er een stuk of 30 denk ik, dus wij hebben ze ook niet allemaal gezien hoor.
Daar zouden ze een liedje over moeten maken.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:41 schreef Meke het volgende:
Het is wel ineens een beetje stilte na de storm hier hè
Één kamer was overigens er eentje vol met van die yogaballen, waar je je helemaal tussendoor moest manoeuvreren naar de andere kant van de kamer, die was vreselijk voor iedereenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha dit zou ik ook hebbenWeet ook niet of ik fysiek echt leuk vind, ik ben meer van de puzzels
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:42 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Goede tip, ik ben al aan het kijken.
Ja ik krijg er meteen cowboyhoed en Twentse vibes bij ookquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar zouden ze een liedje over moeten maken.
Omg dat klinkt ook ergquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Één kamer was overigens er eentje vol met van die yogaballen, waar je je helemaal tussendoor moest manoeuvreren naar de andere kant van de kamer, die was vreselijk voor iedereen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |