SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKOp woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Voorburg heeft een oud mooi centrum daar kunnen Jobi en Momo over meepraten.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Ben ik bij hoorAls daar leuke terrasjes zijn dan hè
Ja dat krijg je met die mods he.quote:
Laatste keer dat ik in Groningen was deden de treinen stom en regende hetquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:16 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Groningen is dan ook wel heel erg leuk. (Althans die keer toen ik er was vond ik het er erg gezellig.)
Dat zekerquote:
Ik ben sowieso al vrij lang niet in een museum geweest.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:18 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Mijn tante werkte er, anders ik ook niet denk ik zo![]()
Ik heb mijn profielwerkstuk er nog op gebaseerd
Nou inderdaad.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:21 schreef Meke het volgende:
@:Cyan9 was vast in de war doordat @:ijs_beer weer door slotjes zat te posten
Nou prima danquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voorburg heeft een oud mooi centrum daar kunnen Jobi en Momo over meepraten.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:21 schreef Strani het volgende:
De obligatoire DM naar de LaPoster is verstuurd dus het is allemaal in orde qua papierwerk.
Zeker!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voorburg heeft een oud mooi centrum daar kunnen Jobi en Momo over meepraten.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:21 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben sowieso al vrij lang niet in een museum geweest.
Obviousquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:21 schreef Meke het volgende:
@:Cyan9 was vast in de war doordat @:ijs_beer weer door slotjes zat te posten
Ik dacht even dat je Jobi was en dat Jobi dus eerder dan de eigenlijke LaPoster een topic opendequote:
We kunnen het nog.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:22 schreef H_T het volgende:
Het vorige topic had maar iets meer dan 50 minuten nodig om vol te raken
quote:
IJsbeer is nog druk met het bedenken van een alibi voor de moord op een Nederlandse man in Spitsbergen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:21 schreef Strani het volgende:
De obligatoire DM naar de LaPoster is verstuurd dus het is allemaal in orde qua papierwerk.
Ja preciesquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is ook zeker lastig ja. En de leukste dates lopen gewoon vanzelf. D.w.z. je hebt dan misschien wel een paar standaardvragen gesteld, maar bij de derde vraag loopt alles dan willekeurig en spontaan in elkaar over.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:22 schreef H_T het volgende:
Het vorige topic had maar iets meer dan 50 minuten nodig om vol te raken
Dat zou wel echt leuk zijn geweestquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je Jobi was en dat Jobi dus eerder dan de eigenlijke LaPoster een topic opende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |