Woont Dave niet in Zwolle?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:16 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb ooit een date in Zwolle gehad, was geen succes.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik zou meteen een transitie ondergaan en voor een cabarieterecarriere gaan
En dan besteld iedereen een paar snackjes of neemt wat te eten mee. En voor je het weet ben je met zijn allen Tapas aan het etenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh nee joh hier organiseert men nooit iets, je komt gewoon opdagen met wat te eten en het wordt vanzelf gezellig
Landkaarten, ansichtkaarten, speelkaarten, kerstkaarten, aankaarten... wat voor kaarten?quote:
Ja speeddaten lijkt me ook echt heel kutquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mijn speeddate avond in december was precies dat, de hele avond lang
Maar ik ben sowieso niet zo'n uitgaanstype.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:16 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Groningen is dan ook wel heel erg leuk. (Althans die keer toen ik er was.)
Misschien dat ze in Spanje wel op de banken gaan staan.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Dus een carriere als cabaretier (cabaretiercarriere, mooi woord) zou ik maar beter niet ambiëren?
zondag pas?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:17 schreef Aoibhin het volgende:
Mensen, ik loop zover achter dat ik het niet meer bij kan houden. Tot morgen
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:17 schreef Aoibhin het volgende:
Eén van mijn ooms is zo laat aan de vrouw geraakt, dat hij in tegenstelling tot ál mijn andere ooms nog altijd niet is gescheiden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:08 schreef molloot200 het volgende:
[..]Ik ben ook nog wel een beetje een n00b want ik heb nog nooit een vaste relatie gehad hoor. Maar deze situatie heb ik zeker van geleerd ja
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:15 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oh god die ik wel gezien helemaal ja.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Het verschilt per stad en bioscoopLaatste film die ik in de bios zag was Knives Out, die had nog gewoon een pauze
[..]
Deze. Elke keer dat er wat spannends kon gebeuren, gebeurde dat niet. Voorbeeld: gezin rijdt op hoge snelheid langs een ravijn, moeder vraagt of het niet wat rustiger kan. Vader vindt dat nergens voor nodig, en vervolgens halen ze gewoon hun bestemming. Aan het eind van de eerste helft had ik twee vermoedensOh wauw. Geen aanrader dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en volgens de samenvatting die ik later op internet las klopten die allebei. Geen spijt van dat ik die niet heb afgekeken
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Slaapze, het gaat weer hard vanavond jaquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:17 schreef Aoibhin het volgende:
Oké Hans, dit heb ik nu al 15x gezien door allerhande tags en post.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:16 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Typisch weer die Brabander met geweld tegen Amsterdammer...
Trustenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:17 schreef Aoibhin het volgende:
Nee die hebben echt een heel slecht gevoel voor humor!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien dat ze in Spanje wel op de banken gaan staan.
Het was niet met Dave, volgens mij wel iemand die ik heb leren kennen via hier.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:16 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Woont Dave niet in Zwolle?
Zoute drop met mayoquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Mijn dorp is praktisch Benelux en een beetje Noorwegen!
Momoquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Slaapze, het gaat weer hard vanavond ja
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:13 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben heel slecht nog nooit in het Drents Museum geweest.
Lekkerquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dan besteld iedereen een paar snackjes of neemt wat te eten mee. En voor je het weet ben je met zijn allen Tapas aan het eten
Fijnquote:
quote:
ALLE IJSBEREN TERUG NAAR DE NOORDPOOLquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:18 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oké Hans, dit heb ik nu al 15x gezien door allerhande tags en post.
IM SORRY YA!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |