Ja Jobi Reinier.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:33 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
We hebben het over die linker hè..
Niks niet niemand nergens meerquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja maar je lijkt nu wel mij johEn wie ben ik dan
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Niks niet niemand nergens meer![]()
- Acda & de Munnik
Het leuke wat niemand weet is dat als je Reinier omdraait, je nog steeds Reinier hebt.quote:
Wélke referenties?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:34 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Maar waar moeten we dan heen met al onze Jobi-referenties?!
We noemen hem voortaan wel Victor Palindroom.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:34 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het leuke wat niemand weet is dat als je Reinier omdraait, je nog steeds Reinier hebt.
Ah ja dat kan zoveel verklotenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:28 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Hoewel ik de laatste tijd ook wel vaker laat wakker benMaar dat komt door de warmte, toen heb ik m'n ritme verkloot en dat is nog niet hersteld
Wow wow wowquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:34 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het leuke wat niemand weet is dat als je Reinier omdraait, je nog steeds Reinier hebt.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:35 schreef Meke het volgende:
[..]
He maarmaarmaarmaar![]()
En kan ik dan alleen nog maar met @:molloot200 over WIDM praten?
Wat is hier veranderd johquote:
Ja en Jobi toch ookquote:
Nouja geen jongen voor zover ik weet, wel liefquote:
Ach soquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja geen jongen voor zover ik weet, wel lief
En dan verhuis je terug naar Twente en zet je hem wekelijks aan de kant van de wegquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Wow wow wow
Ik wil mijn kind Otto noemen want dat werkt alle kanten op, ook op de kop![]()
O
+
+
O
Ik denk niet dat je kind het fijn vindt dat je hem telkens op z'n kop houdt om dat punt te bewijzen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Wow wow wow
Ik wil mijn kind Otto noemen want dat werkt alle kanten op, ook op de kop![]()
O
+
+
O
Ja dat is wel een dingetjequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:38 schreef H_T het volgende:
[..]
En dan verhuis je terug naar Twente en zet je hem wekelijks aan de kant van de weg
Heb jij wel eens een kind op de kop gehouden? Die vinden dat leuk hoorquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:38 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je kind het fijn vindt dat je hem telkens op z'n kop houdt om dat punt te bewijzen.
Slaap lekkerquote:
En constant omdraait.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:38 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je kind het fijn vindt dat je hem telkens op z'n kop houdt om dat punt te bewijzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |