Ik ga niet zomaar kinders aanraken. Dat kan toch niet Meke.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een kind op de kop gehouden? Die vinden dat leuk hoor![]()
Ik heb het wel gejat hoorVan het verhaal van Bobbel die in een bakfiets woonde en rijk wilde worden. Die had haar vleermuis Otto genoemd
Ik slaap zelden to 6uquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouu ik vind twee uur wel laat genoeg hoor, ik wil binnen een nacht of twee wel weer een normaal ritme hebben eigenlijk.
Jouw bizarre nachten tot 6u ga ik sowieso niet nadoen
Neeeee, die zit naast me!quote:
Nee maarja soms ken je mensen en kan dat dus wélquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:40 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ga niet zomaar kinders aanraken. Dat kan toch niet Meke.
Oh hou op jijquote:
Nee wakker blijven bedoel ikquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik slaap zelden to 6uDaar moeten speciale redenen voor zijn
Uit principe raak ik geen kinders aan. Rare wezentjes.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee maarja soms ken je mensen en kan dat dus wél
Als je achter elk woord een """?!!??!!!""" plaatst krijg je een aardige indicatiequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Niks niet niemand nergens meer![]()
- Acda & de Munnik
Links of rechts?quote:
Shit Sherlock, dat wist ik gewoonquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:34 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het leuke wat niemand weet is dat als je Reinier omdraait, je nog steeds Reinier hebt.
Oja begrijpelijk welquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:41 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Uit principe raak ik geen kinders aan. Rare wezentjes.
Nee. Negeer @Strani wat WIDM betreftquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:35 schreef Meke het volgende:
[..]
He maarmaarmaarmaar![]()
En kan ik dan alleen nog maar met @:molloot200 over WIDM praten?
Oh ben ik een jongenquote:
Ja de vorige keer dacht je toch echt nog te zien dat ik een vrouw wasquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ho wacht hier heb ik even iets gemist.
Zou wel schrikken zijn als je opeens zoiets hebt van, 'verrek het is nog waar ookquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ben ik een jongen![]()
*gaat checken*
Truste Timmeehh!quote:
Waarom lees ik dit op het "final countdown" muziekje"quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
This is the darkest timeline.
[ afbeelding ]
We weten natuurlijk allemaal dat jij buitengewoon intelligent bent.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Shit Sherlock, dat wist ik gewoon
Ik zou niet weten hoe die link tot stand is gekomenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Waarom lees ik dit op het "final countdown" muziekje"
Ik typte verkeerd. Dat bedoelde ik eigenlijk ookquote:
Een beetje zoals dit boek, maar daar gaat het om een geweiquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zou wel schrikken zijn als je opeens zoiets hebt van, 'verrek het is nog waar ook'
Haha nee preciesquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee. Negeer @:Strani wat WIDM betreft
Dat seizoen in Spanje was toch niks
Wat verklaart dan al die jonge jochies waar jij op geilt die je in de SC plaatst?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:41 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Uit principe raak ik geen kinders aan. Rare wezentjes.
Nouquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ben ik een jongen![]()
*gaat checken*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |