Dit kan twee kanten opquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Héél raar beeld voor ogen nu opeens.
Dat vind ik dan logisch, aangezien jij een pop bent en zo in beweging kan komen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:52 schreef Strani het volgende:
[..]
He? Oh nee hoor ik bedoelde gewoon met touwen, ik vond dat zo'n gek idee.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Dit kan twee kanten op
[ afbeelding ]
OF
Ja doe je het dan alleen met mensen die je al kent of gewoon allerlei pluimage?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja en je kan elkaar dus tegenkomen op de gangen als je toevallig tegelijkertijd van cel naar cel loopt. Ook leuk voor de competitie
Nee preciesquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. Zo adrem en creatief ben ik helaas niet
WIEWIEIWIIIEEEquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:53 schreef Cyan9 het volgende:
Ik denk dat ik er achter ben, het zegt me alleen nog steeds niet zo veel..
Nou ja, wij waren op een redelijk voordelige tijd (rond etenstijd volgens mij) dus wij waren er wel echt alleen met onze mensen op dat moment.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja doe je het dan alleen met mensen die je al kent of gewoon allerlei pluimage?
Ja dat is wel het leukst denk ik, dan zijn dat soort gangmomentjes ook echt leukquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nou ja, wij waren op een redelijk voordelige tijd (rond etenstijd volgens mij) dus wij waren er wel echt alleen met onze mensen op dat moment.
Maar dus wel goede teams makenVoor sportiviteit is dat handig
Cosmo2.0 Hij heeft al sinds begin 2014 niks meer op Fok! gepost. Ik kan me er echt geen beeld van vormen.quote:
Ja ook ontzettend leuk om te zien dat ze in een kamer gaan waarvan jij denkt “dat gaat nooit goedkomen”quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat is wel het leukst denk ik, dan zijn dat soort gangmomentjes ook echt leuk![]()
Hmm geen idee ook inderdaadquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:01 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Cosmo2.0 Hij heeft al sinds begin 2014 niks meer op Fok! gepost. Ik kan me er echt geen beeld van vormen.
En dat ze er dan nooit meer uitkomenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:02 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja ook ontzettend leuk om te zien dat ze in een kamer gaan waarvan jij denkt “dat gaat nooit goedkomen”
Hahaha ik zit nu op z'n FoBo en jij bent laatste voyeurquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:01 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Cosmo2.0 Hij heeft al sinds begin 2014 niks meer op Fok! gepost. Ik kan me er echt geen beeld van vormen.
Hahaha preciesquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:02 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja ook ontzettend leuk om te zien dat ze in een kamer gaan waarvan jij denkt “dat gaat nooit goedkomen”
Ik vind het altijd leuk om te kijken wie mijn laatste voyeurs zijn.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:03 schreef Meke het volgende:
[..]
Hahaha ik zit nu op z'n FoBo en jij bent laatste voyeur
Dit speelde dus in 2012. Toen was ik nog jong en zo.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Hmm geen idee ook inderdaadJammer wel
Daar had ik net even gekeken inderdaad.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:03 schreef Meke het volgende:
[..]
Hahaha ik zit nu op z'n FoBo en jij bent laatste voyeur
ik vergeet Fobo altijdquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind het altijd leuk om te kijken wie mijn laatste voyeurs zijn.
*maakt de dingen nu heel ongemakkelijk voor z'n laatste voyeurs
Ben gelijk gaan kijken om ook in dat exclusieve lijstje te komenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind het altijd leuk om te kijken wie mijn laatste voyeurs zijn.
*maakt de dingen nu heel ongemakkelijk voor z'n laatste voyeurs
Jaa dat is leuk! Maar wij hadden echt een groep met een best breed interessepakket, dat was heel handig. De rekenkamer werd door de een heel gemakkelijk uitgespeeld, en ik was dan bijvoorbeeld weer ontzettend snel met de topografiekamer. Heerlijk teamquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:03 schreef Meke het volgende:
[..]
Hahaha preciesMaar als je elkaar kent, ook als je ín een kamer al bent dat je een beetje in kan schatten of jullie dit beter kunnen dan de andere groep
Vorig jaar niet geweest?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:06 schreef Cyan9 het volgende:
Zo kom ik er nu ook achter dat de laatste meet waar ik bij was in 2018 is geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |