Nouja soms wel hoor, maarja dan ga ik gewoon weer dóór met m'n eigen gedachten en weet ik alsnog weer meer dan ik wil wetenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 02:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dan zeg je niet eens TMI tegen haar
Naar mens is dat dan zeg.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 02:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja soms wel hoor, maarja dan ga ik gewoon weer dóór met m'n eigen gedachten en weet ik alsnog weer meer dan ik wil weten
Klopt, maar ik vond het niet nodig om me hierin te verdiepen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 02:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hier hoef je geen hetero voor te zij om dat te weten
Daar heb je een punt. Voor een heteroman als ik is dat dan wel weer zo handig.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 02:13 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vond het niet nodig om me hierin te verdiepen.
quote:
De VAR heeft er naar gekeken en trekt de rode kaart in.quote:
Ai, ik hoor net dat de VAR ontslagen is wegens manipulatie van de beeldenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 02:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
De VAR heeft er naar gekeken en trekt de rode kaart in.
Als gay heb je het eigenlijk best makkelijk.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 02:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Voor een heteroman als ik is dat dan wel weer zo handig.
Nou vooruit dan maar.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 02:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Ai, ik hoor net dat de VAR ontslagen is wegens manipulatie van de beelden
De meeste mensen hebben heel veel moeite om de meeste andere mensen te begrijpen. Dus zo vreemd is het allemaal nietquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 02:15 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Als gay heb je het eigenlijk best makkelijk.
Nou ja, natuurlijk is elk persoon weer verschillend, en ik begrijp jongens nog steeds niet, maar daar hebben we het verder niet over.
Nouja je snapt in elk geval precies hoe het werktquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 02:15 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Als gay heb je het eigenlijk best makkelijk.
Nou ja, natuurlijk is elk persoon weer verschillend, en ik begrijp jongens nog steeds niet, maar daar hebben we het verder niet over.
Nou.....quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 02:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja je snapt in elk geval precies hoe het werkt
Morgen weer een aflevering met een spannende ontknoping?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 02:18 schreef Cyan9 het volgende:
En met die cliffhanger verlaat ik de late night squad. Slaap lekker allemaal.
Om de verwarring even verder op te voeren ga ik met je meequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 02:18 schreef Cyan9 het volgende:
En met die cliffhanger verlaat ik de late night squad. Slaap lekker allemaal.
Trustenquote:
Zeker niet overrated!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd summer!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 07:34 schreef summer52 het volgende:
@:Hamlapjes het is zeker een vreselijke ziekte, en vooral op zo'n jonge leeftijd![]()
Ik mag dus gezegend zijn dat ik vandaag 68 jaar ben geworden 👵. Een beetje stram zo nu en dan maar verder gezond! Wel even afkloppen nu want voor je het weet...
Van harte gefeliciteerdquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 07:34 schreef summer52 het volgende:
@:Hamlapjes het is zeker een vreselijke ziekte, en vooral op zo'n jonge leeftijd![]()
Ik mag dus gezegend zijn dat ik vandaag 68 jaar ben geworden 👵. Een beetje stram zo nu en dan maar verder gezond! Wel even afkloppen nu want voor je het weet...
Dat moet toch opvallen als je dat shirt over je hoofd doet?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Een beetje zoals dit boek, maar daar gaat het om een gewei![]()
[ afbeelding ]
Gefeliciteeeeeerdquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 07:34 schreef summer52 het volgende:
Ik heb dit vorige week nog geluisterd, ik vind het zó'n mooi liedje! Gefeliciteerd Summer!!!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 09:34 schreef summer52 het volgende:
Dank jullie wel!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik mag nu wel even terugblikken op mijn lange leven![]()
En daar hoort dit liedje bij, het is het "lijflied" van mijn jeugdvriendin en mij, ik ontmoette haar op 14 jarige leeftijd en we hebben heel wat mee gemaakt, en...we hebben nog steeds contact met elkaar!![]()
Wat mooi dat jullie zo’n “gezamenlijk” nummer hebbenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 09:34 schreef summer52 het volgende:
Dank jullie wel!![]()
![]()
![]()
![]()
En daar hoort dit liedje bij, het is het "lijflied" van mijn jeugdvriendin en mij, ik ontmoette haar op 14 jarige leeftijd en we hebben heel wat mee gemaakt, en...we hebben nog steeds contact met elkaar!![]()
Ahh wat tof dat je al zo lang contact hebt met die vriendinquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 09:34 schreef summer52 het volgende:
Dank jullie wel!![]()
![]()
![]()
![]()
Jaaaa ik heb er echt zin in!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:03 schreef Em31 het volgende:
Komende weken lekker de tour op de achtergrond![]()
Ik heb het ook gezien, maar ik vind het wel ok!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
@:Dave help me, jij hebt het ook gezien
Dat denk je, maar die haalt Parijs niet hoor.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:03 schreef Em31 het volgende:
Komende weken lekker de tour op de achtergrond![]()
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 07:34 schreef summer52 het volgende:
Ik mag dus gezegend zijn dat ik vandaag 68 jaar ben geworden
Dat betwijfel ik ook sterk maar dat mag de pret voor vandaag niet drukken.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:17 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat denk je, maar die haalt Parijs niet hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |