SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Persoonlijk lijkt me dat heel hinderlijk.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Een beetje zoals dit boek, maar daar gaat het om een gewei![]()
[ afbeelding ]
Ma,m, maar jij gaat toch niet al slapen voor de anderenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:52 schreef Strani het volgende:
Lieve nacht, omarm mij met je duizenden sterren en je troostende maan. Neem me mee en vertel me je mooiste verhalen, lieve nacht, ik ben de jouwe. Ik geef me over, lieve nacht. Til me op, laat me zweven en zet me dan heel zachtjes neer op de ochtend die jou verdringt.
Truste mensen!
Een late ontdekking is beter dan geen ontdekking!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zou wel schrikken zijn als je opeens zoiets hebt van, 'verrek het is nog waar ook'
Dit is niet ok.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat verklaart dan al die jonge jochies waar jij op geilt die je in de SC plaatst?
Hallo Marcoquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:52 schreef Strani het volgende:
Lieve nacht, omarm mij met je duizenden sterren en je troostende maan. Neem me mee en vertel me je mooiste verhalen, lieve nacht, ik ben de jouwe. Ik geef me over, lieve nacht. Til me op, laat me zweven en zet me dan heel zachtjes neer op de ochtend die jou verdringt.
Truste mensen!
Práchtig!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:52 schreef Strani het volgende:
Truste mensen!
Ja maar je kunt er wel coole dingen mee doen, zoals je jas aan ophangenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:52 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Persoonlijk lijkt me dat heel hinderlijk.
En ik ben zonder ook al lang genoeg.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ma,m, maar jij gaat toch niet al slapen voor de anderen
quote:
quote:
Je gaat je jas toch niet aan jezelf ophangen?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar je kunt er wel coole dingen mee doen, zoals je jas aan ophangen
Yep, aanrader.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:54 schreef Meke het volgende:
Ik zal hem maar even inkoppen @ TT : masturberen
Oh nee joh, als hetero kan je ook aan piemels trekkenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:54 schreef Meke het volgende:
Nou is best handig, raak je hem ook niet kwijt!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:55 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je gaat je jas toch niet aan jezelf ophangen?
Buenas noches.quote:
quote:
Moet je daar een jongen voor zijn?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:54 schreef Meke het volgende:
Ja maar dan ervaar je toch niet zélf het orgasmequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh nee joh, als hetero kan je ook aan piemels trekken
Als het een ware man betaamt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:54 schreef Meke het volgende:
Zeker niet, maar het schijnt wel anders te zijnquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:56 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Moet je daar een jongen voor zijn?
Hangt je jas de hele tijd in je smoel.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou is best handig, raak je hem ook niet kwijt!
Precies.quote:
Wonderlijk!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Zeker niet, maar het schijnt wel anders te zijn
Daar is zeker niks mis meequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh nee joh, als hetero kan je ook aan piemels trekken
Ik ben geen ware man.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Precies.
Bier drinken en aan tieten zitten, dat schijnen jullie ook te doen toch?
Nou ja, ik zie het al voor me zoals dat met een bril aan een koordje gaat. 'Waar is mijn jas? Die hangt op je rug.'quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou is best handig, raak je hem ook niet kwijt!
Ja hang je hem aan de achterkantquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:56 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hangt je jas de hele tijd in je smoel.
Ja je verwácht het niet hèquote:
quote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja, ik zie het al voor me zoals dat met een bril aan een koordje gaat. 'Waar is mijn jas? Die hangt op je rug.'
Dat tweede is niet zo'n goed idee, tenzij je een vriendin/vrouw hebt. De meeste vrouwen waarderen het niet zo dat je zomaar aan hun tieten gaat zittenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Precies.
Bier drinken en aan tieten zitten, dat schijnen jullie ook te doen toch?
Kan als vrouw ookquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar dan ervaar je toch niet zélf het orgasme
Ja maar als ik toch maar één dag man was, krijg ik ook geen rechtszakenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat tweede is niet zo'n goed idee, tenzij je een vriendin/vrouw hebt. De meeste vrouwen waarderen het niet zo dat je zomaar aan hun tieten gaat zitten![]()
Dus het is voor een deel van de mannen bier en aan tieten denken.
Overigens heb je dat gewei helemaal niet nodig om je jas aan te hangen. We hebben al iets om m aan te hangen, al sleept je jas dan wel wat op de grondquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja hang je hem aan de achterkant![]()
Je mag ook wel een kerstboom zijn
[ afbeelding ]
Of op je kop gaan staan:
[ afbeelding ]
Haat je ons?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 02:00 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb volgens mij echt de chemie met deze SC verloren
Ja maar geen mannelijk orgasmequote:
Gewoon een kort jasje kopenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 02:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Overigens heb je dat gewei helemaal niet nodig om je jas aan te hangen. We hebben al iets om m aan te hangen, al sleept je jas dan wel wat op de grond
Ah dat verklaart het. Maar eigenlijk zeg je dus dat wij mannen het gewoon mogen doen, alleen dat we de pech hebben dat we op dag twee toch aangeklaagd worden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 02:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar als ik toch maar één dag man was, krijg ik ook geen rechtszaken![]()
Okee nee ik vind aan borsten zitten helemaal niet zo spannend dus ik denk niet dat ik dat zou doen. Wildplassen wel
Maar is gemiddeld wel wat makkelijker te bereiken dan voor een vrouw. Dus dan hebben wij het makkelijker.quote:
Nouja die rechtszaken zijn op zich wel terechtquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 02:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah dat verklaart het. Maar eigenlijk zeg je dus dat wij mannen het gewoon mogen doen, alleen dat we de pech hebben dat we op dag twee toch aangeklaagd worden.
Absoluutquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 02:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja die rechtszaken zijn op zich wel terecht
Ik weet niks van vrouwen op dat gebied.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 02:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar is gemiddeld wel wat makkelijker te bereiken dan voor een vrouw. Dus dan hebben wij het makkelijker.
Hier hoef je geen hetero voor te zij om dat te wetenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 02:08 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik weet niks van vrouwen op dat gebied.
Ik weet teveel van één specifieke vrouw om hier een algemeen antwoord op te kunnen gevenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 02:08 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik weet niks van vrouwen op dat gebied.
En dan zeg je niet eens TMI tegen haarquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 02:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik weet teveel van één specifieke vrouw om hier een algemeen antwoord op te kunnen geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |