SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Persoonlijk lijkt me dat heel hinderlijk.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Een beetje zoals dit boek, maar daar gaat het om een gewei![]()
[ afbeelding ]
Ma,m, maar jij gaat toch niet al slapen voor de anderenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:52 schreef Strani het volgende:
Lieve nacht, omarm mij met je duizenden sterren en je troostende maan. Neem me mee en vertel me je mooiste verhalen, lieve nacht, ik ben de jouwe. Ik geef me over, lieve nacht. Til me op, laat me zweven en zet me dan heel zachtjes neer op de ochtend die jou verdringt.
Truste mensen!
Een late ontdekking is beter dan geen ontdekking!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zou wel schrikken zijn als je opeens zoiets hebt van, 'verrek het is nog waar ook'
Dit is niet ok.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat verklaart dan al die jonge jochies waar jij op geilt die je in de SC plaatst?
Hallo Marcoquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:52 schreef Strani het volgende:
Lieve nacht, omarm mij met je duizenden sterren en je troostende maan. Neem me mee en vertel me je mooiste verhalen, lieve nacht, ik ben de jouwe. Ik geef me over, lieve nacht. Til me op, laat me zweven en zet me dan heel zachtjes neer op de ochtend die jou verdringt.
Truste mensen!
Práchtig!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:52 schreef Strani het volgende:
Truste mensen!
Ja maar je kunt er wel coole dingen mee doen, zoals je jas aan ophangenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:52 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Persoonlijk lijkt me dat heel hinderlijk.
En ik ben zonder ook al lang genoeg.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ma,m, maar jij gaat toch niet al slapen voor de anderen
quote:
quote:
Je gaat je jas toch niet aan jezelf ophangen?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar je kunt er wel coole dingen mee doen, zoals je jas aan ophangen
Yep, aanrader.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:54 schreef Meke het volgende:
Ik zal hem maar even inkoppen @ TT : masturberen
Oh nee joh, als hetero kan je ook aan piemels trekkenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:54 schreef Meke het volgende:
Nou is best handig, raak je hem ook niet kwijt!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:55 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je gaat je jas toch niet aan jezelf ophangen?
Buenas noches.quote:
quote:
Moet je daar een jongen voor zijn?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:54 schreef Meke het volgende:
Ja maar dan ervaar je toch niet zélf het orgasmequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh nee joh, als hetero kan je ook aan piemels trekken
Als het een ware man betaamt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:54 schreef Meke het volgende:
Zeker niet, maar het schijnt wel anders te zijnquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:56 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Moet je daar een jongen voor zijn?
Hangt je jas de hele tijd in je smoel.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou is best handig, raak je hem ook niet kwijt!
Precies.quote:
Wonderlijk!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Zeker niet, maar het schijnt wel anders te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |