Maar we doen het allemaal met liefde om jou verder te helpen!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:30 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dit zijn wel heftige maatregelen gelijk hoor
In mijn tijd moesten we wachten tot we zo ver geëvolueerd waren dat we eindelijk het water uitmochten!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Inb4: 'in mijn tijd waren er geen fabrieken. Toen moest ik met mijn vader altijd op jacht voor het avondeten. Terwijl mijn zusje met mijn moeder bessen aan het plukken was.'
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Inb4: 'in mijn tijd waren er geen fabrieken. Toen moest ik met mijn vader altijd op jacht voor het avondeten. Terwijl mijn zusje met mijn moeder bessen aan het plukken was.'
Die speelde in de sprint niet eens een rol!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Van Vleuten heeft niet eens gewonnen? Schandalig.
Ja precies, de jager Deignan won nét.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nét niet toch?
NPO Live deed even moeilijk hier
In @Strani's tijd kon hij niet eens op jacht of bessen plukken, want dat moest allemaal nog geëvolueerd wordenquote:
Ja gelukkig kwam er net nog even een herhalingquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Die speelde in de sprint niet eens een rol!
[..]
Ja precies, de jager Deignan won nét.
Helaas met hetzelfde resultaat.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja gelukkig kwam er net nog even een herhaling
Zou handig zijn voor Sanremo ookquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat zou nog eens wat zijnGewoon sneller kunnen spoelen net als de docent van @:molloot200
Och hemel jaquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Zou handig zijn voor Sanremo ook
Het is net een ontgroening! Gezamenlijk lijden zorgt voor een sterkere bandquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Och hemel ja![]()
Al hoort het ergens ook weer bij de ervaringHet gezamenlijke lijden
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het is net een ontgroening! Gezamenlijk lijden zorgt voor een sterkere band
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Als San Remo het nieuwe ontgroenen wordt, dan ga ik bijna weer studeren
Ook vroegquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 13:00 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik ben vandaag brenger van slecht nieuws, denk ik.
Minder impactvol dan het overlijden van Chadwick Boseman, maar ook onverwacht, is het overlijden van voormalig Efteling-directeur Bart de Boer, op 69-jarige leeftijd.
Oh begint de Tour vandaag?quote:
quote:
Ja kijken jullie ook allemaal Feuten via NPOgemist? Spannend hequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:12 schreef Strani het volgende:
Iedereen zit voor de buis gekluisterd merk ik al!
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:18 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja kijken jullie ook allemaal Feuten via NPOgemist? Spannend he
Ik ook, werd precies in mijn studententijd uitgezondenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb wel die hele serie gezien trouwens
NPO Live op de laptopquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:12 schreef Strani het volgende:
Iedereen zit voor de buis gekluisterd merk ik al!
Jaaaaa daar kijk ik ook naar!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:18 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouuu toevallig!quote:
Oh stom!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:29 schreef Aoibhin het volgende:
Nee, ik ga me zo maar eens naar de winkel verplaatsen. Broer heeft mijn soep opgegeten
quote:Waarde Leden,
Via de Landelijke Kamer van Verenigingen is het nieuws ons ter oren gekomen dat BNN het plan heeft opgevat om een soapserie te maken getiteld 'Feuten'. Deze serie zal gaan over de introductieperiode bij een studentengezelligheidsvereniging. Over de inhoud van de serie is weinig bekend, wat wij wel kunnen vertellen is dat in de serie een ‘feut’ zal komen te overlijden tijdens de introductieperiode. Het is fictief, maar geeft een verkeerd beeld af over studentengezelligheidsverenigingen en haar introductieperioden.
We hebben vernomen dat BNN al menig studentenhuis langs is geweest om informatie te winnen en filmmateriaal te vergaren. We willen u op het hart drukken om geen medewerking te verlenen aan dit programma aangezien het enkel schade kan toebrengen aan de naam van onze vereniging en gezelligheidsverenigingen in het algemeen. Daarnaast willen wij u verzoeken het bestuur op de hoogte stellen wanneer u wordt benaderd of wanneer u het vermoeden heeft dat personen met de verkeerde agenda geïnteresseerd zijn in onze vereniging.
Wij rekenen erop dat u de goede naam van onze vereniging niet zult schenden en willen u er – hopelijk ter overvloede – op attenderen dat het schaden van de goede naam van onze vereniging kan worden gesanctioneerd op straffe van artikel 8 hoofdstuk 1 van het Huishoudelijk Reglement van onze vereniging. We hopen dat u er – zeker met de introductieperiode in het vooruitzicht – net zoals wij op gebrand bent om onze goede naam hoog te houden.
Met vriendelijke groet,
Haha nee was een grapjequote:
Hij komt elke dag wel even langsquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh stom!![]()
Is hij nu weer bij jullie?
En, was die goede naam een beetje terecht?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:32 schreef Meke het volgende:
We krijgen toen zelfs deze mail van het bestuur;
[..]
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:18 schreef Meke het volgende:
[..]
Wotquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Toe jonkies, ik werd nog aan mijn haren de grotten ingesleept om in mijn berenvel het eten klaar te maken!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Haha wist ik hoorquote:
quote:
Ohh wel fijnquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hij komt elke dag wel even langsDat van die soep was ook wel een misverstand. Wel jammer, want nu moet ik straks nog iets koken en anders was het even een kwestie van opwarmen
Nouja op zich hebben bijna verenigingen per definitie een slechte naamquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En, was die goede naam een beetje terecht?
Ja had nu ook weer een tijdje niet gekeken hoorquote:
Nouja er was toen echt nog niks bekendquote:
Leuk?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:38 schreef molloot200 het volgende:
Ik kijk nu High Score op Netflix, een docu over het prille begin van gamen
Precies wat we laatst zeiden. Alles wat je hoort over studentenverenigingen in de media is slecht.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja op zich hebben bijna verenigingen per definitie een slechte naamDus elk klein ding dat er dan een smet op aanbrengt wordt heel groot
Ahhquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja op zich hebben bijna verenigingen per definitie een slechte naamDus elk klein ding dat er dan een smet op aanbrengt wordt heel groot
Hahaha ik lees het nu pas! Ik duik al vast onderquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
We zijn er om 19:00 vanavond, de touringcar haalt ons om 23:30 weer op!
Ja kan ik er wat aan doen dat ik in december extra vruchtbaar was?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Vervelend, al die verjaardagen in dezelfde maand inderdaad. Al had je dat met de verjaardagen van je kinderen natuurlijk wel kunnen voorkomen dat die ook in augustus zouden vallen
Ja preciesquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:45 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Precies wat we laatst zeiden. Alles wat je hoort over studentenverenigingen in de media is slecht.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:50 schreef summer52 het volgende:
[..]
Ja kan ik er wat aan doen dat ik in december extra vruchtbaar was?![]()
En later kreeg ik ook nog een kleinzoon die ja hoor op 10 augustus werd geboren maar daar had ik echt geen invloed op hoor
Ik denk het, iets van wat doen we in die donkere decembermaand?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]Het is gewoon een familietraditie geworden!
Ik ben nog ouder dan Strani. Mijn naam is eigenlijk Eva.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
In @:Strani's tijd kon hij niet eens op jacht of bessen plukken, want dat moest allemaal nog geëvolueerd worden
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben nog ouder dan Strani. Mijn naam is eigenlijk Eva.
@GeorgeM ?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Nu nog wachten op iemand doe ouder is dan jij en dus stiekem gewoon god is
Hahaha wowquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Er schijnt ook iemand een rib minder te hebben dan voordat @Arizona er wasquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Nu nog wachten op iemand doe ouder is dan jij en dus stiekem gewoon god is
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Er schijnt ook iemand een rib minder te hebben dan voordat @:Arizona er was
Nouuu heerlijk tochquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:50 schreef summer52 het volgende:
[..]
En later kreeg ik ook nog een kleinzoon die ja hoor op 10 augustus werd geboren maar daar had ik echt geen invloed op hoor
Oei ben nu wel erg loslippig, oorzaak de buurvrouw stond met een bosje bloemen voor de deur, dus samen een glaasje wijn gedronken! En ja ik drink nooit dus dan is 1 glaasje al te veel , sorry!
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Er schijnt ook iemand een rib minder te hebben dan voordat @:Arizona er was
In mijn tijd had je nog geen ouders!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Linda, Maarten, Stefan, Dac. Thomas?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
"In mijn tijd waren er nog niet eens mensen. Ik was een T-rex, en samen met mijn andere dinovriendjes terroriseerden we de aarde. Dat waren nog eens tijden"
Ah, ik heb wel eens gehoord dat die oké zijn?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Linda, Maarten, Stefan, Dac. Thomas?
Ze zijn te gekquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Ah, ik heb wel eens gehoord dat die oké zijn?
Mijn zusje en ik zijn ook allebei in augustus geboren, is gewoon een populaire maand.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:50 schreef summer52 het volgende:
[..]
Oei ben nu wel erg loslippig, oorzaak de buurvrouw stond met een bosje bloemen voor de deur, dus samen een glaasje wijn gedronken! En ja ik drink nooit dus dan is 1 glaasje al te veel , sorry!
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:34 schreef Cee het volgende:
Ik heb lichte tinnitus, komt doordat in mijn tijd de oerknal plaatsvond. Mijn hemel wat een herrie was dát.
Zie heeft toch met die donkere dagen voor Kerst te makenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Mijn zusje en ik zijn ook allebei in augustus geboren, is gewoon een populaire maand.Mijn opa (vaders kant) was ook van augustus en mijn oma (moeders kant) wordt vandaag 93!
Dus dat gaan we straks ook even op gepaste afstand vieren.
Nou wel een stukje beter dan de oerknal!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
1993
(uitgebracht in 1992 maar wie merkt dat)
We noemen je voortaan "suis" ipv "cee".quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:34 schreef Cee het volgende:
Ik heb lichte tinnitus, komt doordat in mijn tijd de oerknal plaatsvond. Mijn hemel wat een herrie was dát.
Ja vertel ons eens frettenprins, wat was er eigenlijk daarvóór?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
Maar... maar... als Cee van de oerknal is... dan... dan... ben ik van vóór de oerknal?
Een universum met miljarden sterren en planeten en al die planeten werden bewoond door...quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja vertel ons eens frettenprins, wat was er eigenlijk daarvóór?
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Een universum met miljarden sterren en planeten en al die planeten werden bewoond door...
...space ferrets!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Een universum met miljarden sterren en planeten en al die planeten werden bewoond door...
...space ferrets!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OH jaaaaquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:11 schreef F1gamer het volgende:
Zijn er meer mensen die naar ESF 1956 gaan luisteren?
Morgenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:05 schreef usagi414 het volgende:
[ twitter ]
Als de TDF de komende 3 weken net zo spectaculair gaat worden als vandaag (het einde viel alleen wat tegen) dan gaat dit een mooie TDF worden. Wanneer gaan ze de bergen in ?
Ik beloof nog even niets. Theo Maassen en Vive Le Vélo vragen ook om aandacht.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:11 schreef F1gamer het volgende:
Oh ja Theo ook nogquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik beloof nog even niets. Theo Maassen en Vive Le Vélo vragen ook om aandacht.
Ik doe ook mee. Ben wel benieuwd.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
OH jaaaa![]()
Wilde eigenlijk vrij vroeg gaan slapen, maar 1956 alleen de nummers dat duurt niet zo langDus ik doe wel mee!
Ik doe weer mee aan een online pubquiz (dezelfde als van de 80's quiz twee dagen terug). Dat is rond half 11 afgelopen, dan zal de terugkijk-editie vast ook wel afgelopen zijnquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:11 schreef F1gamer het volgende:
Ik ben echt een WLR n00b maar berg etappes in de TDF daar kijk ik graag naarquote:
Duurt ongeveer 1 uur en 15 minutenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik doe weer mee aan een online pubquiz (dezelfde als van de 80's quiz twee dagen terug). Dat is rond half 11 afgelopen, dan zal de terugkijk-editie vast ook wel afgelopen zijn
Ja de beginjaren daar zitten een aantal heel toffe pareltjes tussen, maar het is even de vraag hoe een hele uitzending gaat zijn. Ben wel benieuwdquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:18 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik doe ook mee. Ben wel benieuwd.
Ik heb het wel vaker genoemd geloof ik maar songfestival.be doet 2x per week een stemming. Die van 1957 en 1958 heb ik even overgeslagen omdat de meeste nummers zo saai zijn. Kijken of een hele uitzending dan iets toevoegt.
Morgen is nog geen klassieke bergetappe. Zo is de finish op dezelfde plek als vandaag, in Nice aan de kust. Maar het achterland van Nice heeft de nodige mooie bergen, en er zijn o.a. twee beklimmingen van de eerste categorie onderweg, dus de grotere namen gaan wel in beeld komen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:21 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik ben echt een WLR n00b maar berg etappes in de TDF daar kijk ik graag naar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |