quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:34 schreef Cee het volgende:
Ik heb lichte tinnitus, komt doordat in mijn tijd de oerknal plaatsvond. Mijn hemel wat een herrie was dát.
Zie heeft toch met die donkere dagen voor Kerst te makenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Mijn zusje en ik zijn ook allebei in augustus geboren, is gewoon een populaire maand.Mijn opa (vaders kant) was ook van augustus en mijn oma (moeders kant) wordt vandaag 93!
Dus dat gaan we straks ook even op gepaste afstand vieren.
Nou wel een stukje beter dan de oerknal!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
1993
(uitgebracht in 1992 maar wie merkt dat)
We noemen je voortaan "suis" ipv "cee".quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:34 schreef Cee het volgende:
Ik heb lichte tinnitus, komt doordat in mijn tijd de oerknal plaatsvond. Mijn hemel wat een herrie was dát.
Ja vertel ons eens frettenprins, wat was er eigenlijk daarvóór?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
Maar... maar... als Cee van de oerknal is... dan... dan... ben ik van vóór de oerknal?
Een universum met miljarden sterren en planeten en al die planeten werden bewoond door...quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja vertel ons eens frettenprins, wat was er eigenlijk daarvóór?
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Een universum met miljarden sterren en planeten en al die planeten werden bewoond door...
...space ferrets!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Een universum met miljarden sterren en planeten en al die planeten werden bewoond door...
...space ferrets!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OH jaaaaquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:11 schreef F1gamer het volgende:
Zijn er meer mensen die naar ESF 1956 gaan luisteren?
Morgenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:05 schreef usagi414 het volgende:
[ twitter ]
Als de TDF de komende 3 weken net zo spectaculair gaat worden als vandaag (het einde viel alleen wat tegen) dan gaat dit een mooie TDF worden. Wanneer gaan ze de bergen in ?
Ik beloof nog even niets. Theo Maassen en Vive Le Vélo vragen ook om aandacht.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:11 schreef F1gamer het volgende:
Oh ja Theo ook nogquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik beloof nog even niets. Theo Maassen en Vive Le Vélo vragen ook om aandacht.
Ik doe ook mee. Ben wel benieuwd.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
OH jaaaa![]()
Wilde eigenlijk vrij vroeg gaan slapen, maar 1956 alleen de nummers dat duurt niet zo langDus ik doe wel mee!
Ik doe weer mee aan een online pubquiz (dezelfde als van de 80's quiz twee dagen terug). Dat is rond half 11 afgelopen, dan zal de terugkijk-editie vast ook wel afgelopen zijnquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:11 schreef F1gamer het volgende:
Ik ben echt een WLR n00b maar berg etappes in de TDF daar kijk ik graag naarquote:
Duurt ongeveer 1 uur en 15 minutenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik doe weer mee aan een online pubquiz (dezelfde als van de 80's quiz twee dagen terug). Dat is rond half 11 afgelopen, dan zal de terugkijk-editie vast ook wel afgelopen zijn
Ja de beginjaren daar zitten een aantal heel toffe pareltjes tussen, maar het is even de vraag hoe een hele uitzending gaat zijn. Ben wel benieuwdquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:18 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik doe ook mee. Ben wel benieuwd.
Ik heb het wel vaker genoemd geloof ik maar songfestival.be doet 2x per week een stemming. Die van 1957 en 1958 heb ik even overgeslagen omdat de meeste nummers zo saai zijn. Kijken of een hele uitzending dan iets toevoegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |