SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKOp donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Veel plezierquote:Op maandag 17 augustus 2020 18:39 schreef ijs_beer het volgende:
En ik ben rondjes hobbelen op de atletiekbaan.
quote:Op maandag 17 augustus 2020 18:41 schreef Meke het volgende:
Topic 1000 is al bijna weer 100 topics geleden en is wat, 1,5 maand geleden?
7 juli 2020quote:Op maandag 17 augustus 2020 18:41 schreef Meke het volgende:
Komt grotendeels ook door jou hè nu je Aoibhin zo achterna gaatquote:Op maandag 17 augustus 2020 18:41 schreef Meke het volgende:
Heerlijk met z’n allen op een terras in een virus-vrije omgeving?quote:Op maandag 17 augustus 2020 18:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Nog gekker om stil te staan bij waar we vorig jaar waren
Look at where we are, look at where we startedquote:Op maandag 17 augustus 2020 18:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Nog gekker om stil te staan bij waar we vorig jaar waren
Sorry, not sorryquote:Op maandag 17 augustus 2020 18:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Komt grotendeels ook door jou hè nu je Aoibhin zo achterna gaat
En we zijn nog lang niet klaarquote:Op maandag 17 augustus 2020 18:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Look at where we are, look at where we started
We hebben veel om over te klagen. Dan gaat het posten net iets snellerquote:Op maandag 17 augustus 2020 18:55 schreef molloot200 het volgende:
Ik denk trouwens ook dat het extra hard gaat vanwege enerzijds de zomervakantie en anderzijds de Coronacrisis
In het begin van corona ging het ook wel een tijdje minder hard hier. Misschien toch een beetje de verslagenheid toen om alles en dat het Songfestival niet doorging, en men ook misschien wel wat minder meemaakte enzo.quote:Op maandag 17 augustus 2020 18:55 schreef molloot200 het volgende:
Ik denk trouwens ook dat het extra hard gaat vanwege enerzijds de zomervakantie en anderzijds de Coronacrisis
Ik kende hem nog niet, maar even opgezocht!quote:Op maandag 17 augustus 2020 18:53 schreef TheVulture het volgende:
Die nieuwe Ohra-reclame waarbij de kat de hond naait door m kaas te voeren
En als we niets weten om te posten, typen we gewoon een cijfer.quote:Op maandag 17 augustus 2020 18:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
We hebben veel om over te klagen. Dan gaat het posten net iets sneller
Ja of gewoon omdat jij die maand niet 2000+ berichten maaktequote:Op maandag 17 augustus 2020 18:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
In het begin van corona ging het ook wel een tijdje minder hard hier. Misschien toch een beetje de verslagenheid toen om alles en dat het Songfestival niet doorging, en men ook misschien wel wat minder meemaakte enzo.
6quote:Op maandag 17 augustus 2020 18:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En als we niets weten om te posten, typen we gewoon een cijfer.
Zoals bij mij op dit moment: 5
quote:Op maandag 17 augustus 2020 18:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja of gewoon omdat jij die maand niet 2000+ berichten maakte
quote:Op maandag 17 augustus 2020 18:59 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ga op de fiets stappenTot later vanavond!
MEN / Even naar 400.000 tellen #1047 en doorquote:
Waaromquote:Op maandag 17 augustus 2020 19:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
MEN / Even naar 400.000 tellen #1047 en door
De lol ervan ontgaat me een beetje, maar ze houden het al een flinke tijd vol
Ja geen idee. Er staan daar wel meer topicreeksen waarin het heel makkelijk is om je postaantal op te krikken (zoals de vele lepeltopics) maar daar moet je nog een béétje creatief voor doen.quote:
Maar je zit toch niet op een forum om je postaantal op te krikkenquote:Op maandag 17 augustus 2020 19:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja geen idee. Er staan daar wel meer topicreeksen waarin het heel makkelijk is om je postaantal op te krikken (zoals de vele lepeltopics) maar daar moet je nog een béétje creatief voor doen.
Da's voor mij niet het hoofddoel neequote:Op maandag 17 augustus 2020 19:08 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar je zit toch niet op een forum om je postaantal op te krikken(behalve Jobi
)
Een prachtige post uit NWS over Loekasjenko die ik jullie niet wilde onthoudenquote:Ik snap dictators echt niet. Dat ze zo willen blijven zitten. Als ik zo'n iemand was zou ik lekker met pensioen gaan en een leuk huisje kopen bij een klen dorp in Frankrijk. En dan 's morgens lekker sjokken naar de boulangerie en een stokbrood kopen met een stuk Franse kaas.
En dan terug sjokken.
En dan lekker aan een tafeltje met uitzicht thuis lekker eten en 's avonds met een flesje wijn.
Genieten.
En niemand naait je.
Hehe, tja. Alleen zullen ze wel al hun beveiliging mee moeten nemen voor elke wandeling want ze zullen nog wel wat boze tegenstanders hebben.quote:Op maandag 17 augustus 2020 19:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Een prachtige post uit NWS over Loekasjenko die ik jullie niet wilde onthouden![]()
Het beginpunt is op loopafstand en we laten ons ophalen uit Denekampquote:Op maandag 17 augustus 2020 18:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Leuk! Hoe doe je dat eigenlijk als het geen rondje is?Gewoon met OV naar beginpunt en dan vanaf eindpunt weer met OV naar huis?
Hier trekt het er gewoon langsheen, zoals meestalquote:
Ik herkende het intro vanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. niet. Voor de rest was het een makkelijke finale!
Ahh zoiets kan natuurlijk ook!quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het beginpunt is op loopafstand en we laten ons ophalen uit Denekamp![]()
@:ijs_beer ook namens mij de hartelijke groeten aan I!
9 kilometer gewandeld en de sokken zijn goedgekeurd
quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:24 schreef ijs_beer het volgende:
[ afbeelding ]
Waneer je gepusht om harder en harder te lopen tijdens de training, zodat je je coördinatie volledig verliest.
Gaaf! Wij proberen ook altijd wel een klamm mee te pakken als we in Oostenrijk zijn, ik vind dat altijd heel indrukwekkend.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:32 schreef Koen66 het volgende:
15000 stappenplan door een kloof gedaan hier, mooie omgeving
Uiteindelijk vallen er dan wat stukken af.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:24 schreef ijs_beer het volgende:
[ afbeelding ]
Waneer je gepusht om harder en harder te lopen tijdens de training, zodat je je coördinatie volledig verliest.
Heee je leeft nog! Hoe was je eerste dag?quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Uiteindelijk vallen er dan wat stukken af.
Eerste dag was primaquote:Op maandag 17 augustus 2020 21:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Heee je leeft nog! Hoe was je eerste dag?
Mooi! Was ook prima, best veel leuke klantenquote:Op maandag 17 augustus 2020 21:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eerste dag was primaEn jouw werkdag?
quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:37 schreef Em31 het volgende:
Bij FOX is er blijkbaar gezegd dat![]()
Arsene Wenger zich heeft aangeboden bij de KNVB
Leukquote:Op maandag 17 augustus 2020 21:38 schreef Meke het volgende:
Leuke dingen in het leven van Meke; ik was al een tijdje aan het twijfelen over zo'n Cineville pas, maar die is maar bij twee van de drie bioscopen in Leiden geldig. En de derde draait juist meestal de populaire films en is om de hoekUiteindelijk gisteren toch maar gedaan omdat ik dan misschien ook wat meer obscure films ga zien. Maken ze vandaag bekend dat de derde vanaf 1 september ook mee doet
![]()
Ohhh gaaf!quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:37 schreef Em31 het volgende:
Bij FOX is er blijkbaar gezegd dat Arsene Wenger zich heeft aangeboden bij de KNVB
Hopelijk blijft het bij dit gerucht, want Arsene Wenger moeten we echt niet als bondscoach willen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:37 schreef Em31 het volgende:
Bij FOX is er blijkbaar gezegd dat Arsene Wenger zich heeft aangeboden bij de KNVB
Ja! Maar al zeker 50 jaar terug oidquote:Op maandag 17 augustus 2020 21:40 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Hebben we ooit een buitenlandse bondscoach gehad?
Ernst Happel.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:40 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Hebben we ooit een buitenlandse bondscoach gehad?
Tuurlijk wel.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hopelijk blijft het bij dit gerucht, want Arsene Wenger moeten we echt niet als bondscoach willen.
Vermoedelijk een van besten die nu beschikbaar zijn.quote:
Waarom niet? Liever dan Frank de Boer. Ronald de Boer zei bij Fox ook al dat hij het graag met zijn broer samen wil doen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hopelijk blijft het bij dit gerucht, want Arsene Wenger moeten we echt niet als bondscoach willen.
De Wenger van voor 2010 ja. De Wenger van daarna is een hele matige coach.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:43 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Vermoedelijk een van besten die nu beschikbaar zijn.
Dat Frank de Boer nog erger is, betekend niet dat Wenger een goede keuze zou zijn. Enige voordeel van Wenger is dat die aanvallender voetbal speelt dan de Boer.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Waarom niet? Liever dan Frank de Boer. Ronald de Boer zei bij Fox ook al dat hij het graag met zijn broer samen wil doen.
Ja ben benieuwd. Thuis ben ik dan toch vaak afgeleidquote:Op maandag 17 augustus 2020 21:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
LeukCineville heeft inderdaad genoeg filmhuizen aan zich gebonden. En zeker leuk als je zowel de iets meer populaire en indiefilms kunt zien.
Je gaat er dan toch wat meer in op inderdaad.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ben benieuwd. Thuis ben ik dan toch vaak afgeleidDus lekker 2 uur onafgeleid film kijken is dan wel heel lekker
De Nederlandse opties maken me in ieder geval niet heel blij.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat Frank de Boer nog erger is, betekend niet dat Wenger een goede keuze zou zijn. Enige voordeel van Wenger is dat die aanvallender voetbal speelt dan de Boer.
quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:42 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja! Maar al zeker 50 jaar terug oid
Geen wonder dat ik me dat niet herinner dusquote:
Peter Bosz.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
De Nederlandse opties maken me in ieder geval niet heel blij.
Ja maar zie je die al weggaan? Daar zou ik ook blij mee zijn, maar heb het gevoel dat het niet reëel is.quote:
Niet reëel nee. Ik hoop eigenlijk op een dubbelfunctie van Koeman. Ik vrees echter voor Frank de Boerquote:Op maandag 17 augustus 2020 21:51 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja maar zie je die al weggaan? Daar zou ik ook blij mee zijn, maar heb het gevoel dat het niet reëel is.
Dat zijn inderdaad leuke dingenquote:Op maandag 17 augustus 2020 21:38 schreef Meke het volgende:
Leuke dingen in het leven van Meke; ik was al een tijdje aan het twijfelen over zo'n Cineville pas, maar die is maar bij twee van de drie bioscopen in Leiden geldig. En de derde draait juist meestal de populaire films en is om de hoekUiteindelijk gisteren toch maar gedaan omdat ik dan misschien ook wat meer obscure films ga zien. Maken ze vandaag bekend dat de derde vanaf 1 september ook mee doet
![]()
Ja ik ook, ligt er gewoon zo dik bovenop. Zeiden bij Fox ook hij samen met Cocu.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Niet reëel nee. Ik hoop eigenlijk op een dubbelfunctie van Koeman. Ik vrees echter voor Frank de Boer
Dat nog liever Cocu. Ook geen topcoach, maar dan is het voetbal net iets meer om aan te zien. Maar liever beiden niet natuurlijk.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja ik ook, ligt er gewoon zo dik bovenop. Zeiden bij Fox ook hij samen met Cocu.
Nee?quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oeh, even denken wat ook alweer de route wordt.quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:13 schreef Arizona het volgende:
@:aoibhin jullie gingen toch een stukje Pieterpad lopen? Hoeveel km per dag lopen jullie dan ongeveer? Zoiets lijkt me ook heel leuk om te doen
Gegoogled. Ik zit er volgens mij niet ver naast.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:53 schreef Arizona het volgende:
Ik heb nog nooit van Arsene Wenger gehoord. Het klinkt als een boef uit een serie.
Die analyses die hij op TV doet zijn wel echt prachtig, zie iig veel liever hem dan ineens Frank de Boerquote:Op maandag 17 augustus 2020 21:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
De Wenger van voor 2010 ja. De Wenger van daarna is een hele matige coach.
3 prijzen gewoon in tig jaar Arsenal. Vervolgens de laatste jaren de club volledig naar de knoppen geholpen. Heeft al jaren geen zicht meer op wat er nodig is in het huidige voetbal.quote:
quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gegoogled. Ik zit er volgens mij niet ver naast.
[ afbeelding ]
Ja maar dat zegt toch niks? Frank de Boer is het slechtste wat er gekozen kan worden (matige coach en laat zijn voetbal afgrijselijk voetbal spelen). Maar dat maakt Wenger niet opeens geschikt.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Die analyses die hij op TV doet zijn wel echt prachtig, zie iig veel liever hem dan ineens Frank de Boer
Ah dat is een fijne meevaller, veel plezier ermee!quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:38 schreef Meke het volgende:
![]()
Je krijgt in ieder geval wel een extra stukje drama als het misgaat met een buitenlandse coach.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja maar dat zegt toch niks? Frank de Boer is het slechtste wat er gekozen kan worden (matige coach en laat zijn voetbal afgrijselijk voetbal spelen). Maar dat maakt Wenger niet opeens geschikt.
En analist zijn is wat anders dan coach. Genoeg goede analisten die ongeschikt zijn als coach. Vergeet niet dat die al zeventig is he.
quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:02 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ging out bij toneelWerd ineens zwart voor mijn ogen, duizelig, misselijk, en de anderen schrokken helemaal van hoe wit ik wegtrok.
Gelukkig wilde iemand me met de auto terugbrengen, anders weet ik niet of ik wel thuisgekomen was
Dat dan weer wel. Quique Setien is nu vrij, kunnen ze die nemen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:02 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je krijgt in ieder geval wel een extra stukje drama als het misgaat met een buitenlandse coach.
quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:02 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ging out bij toneelWerd ineens zwart voor mijn ogen, duizelig, misselijk, en de anderen schrokken helemaal van hoe wit ik wegtrok.
Gelukkig wilde iemand me met de auto terugbrengen, anders weet ik niet of ik wel thuisgekomen was
Ja heb je helemaal gelijk in natuurlijk ook, maar ben toch op de een of andere manier wel erg benieuwd wat hij zou doen met het team.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja maar dat zegt toch niks? Frank de Boer is het slechtste wat er gekozen kan worden (matige coach en laat zijn voetbal afgrijselijk voetbal spelen). Maar dat maakt Wenger niet opeens geschikt.
En analist zijn is wat anders dan coach. Genoeg goede analisten die ongeschikt zijn als coach. Vergeet niet dat die al zeventig is he.
Ik heb wel vaker last hierna, maar drink toch echt wel heel veel waterquote:
Ah.... shit, even maar rustig aan doen hoor komende dagen en uitzieken. Gelukkig kon ieman je snel thuisbrengen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:02 schreef Aoibhin het volgende:
Op zich vind ik niet zo'n gek idee om een wat oudere trainer uit het buitenland te nemen (nou ja niet te oud). Maar wel met een gedachte erachter. Wenger is vooral een geval: 'oeh een grote naam, die moeten we hebben zonder erbij na te denken waarom dat eigenlijk zo'n goed idee zou zijn'quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja heb je helemaal gelijk in natuurlijk ook, maar ben toch op de een of andere manier wel erg benieuwd wat hij zou doen met het team.
Bosz zou natuurlijk ideaal zijn, maar of hij nu al zou willen...
Nu ik in bed lig gaat het welquote:
Als je het vaker hebt, zou ik toch maar eens naar de dokter gaanquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker last hierna, maar drink toch echt wel heel veel water
En zit je met je dieet niet in zo'n fase dat je bij wijze van spreken maar drie radijsjes per dag mag?quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zou het niet bloedarmoede kunnen zijn?quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Tekort aan suiker?quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik denk dat het in dit geval vooral stress is.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je het vaker hebt, zou ik toch maar eens naar de dokter gaan
Haha nee, ik eet goedquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En zit je met je dieet niet in zo'n fase dat je bij wijze van spreken maar drie radijsjes per dag mag?
Misschien. Maar hij heeft wel goed de tijd gehad om te reflecteren, en het moderne voetbal te analyseren nu. Bovendien is het met Arsenal nou niet bepaald beter gegaan sinds hij weg is. Dat zegt misschien ook wel iets.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
De Wenger van voor 2010 ja. De Wenger van daarna is een hele matige coach.
Schrikken! Misschien toch een keertje bloedprikken? Omdat je ook wel eens met vermoeidheid kampt, en nu dit erbij?quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik denk dat het in dit geval vooral stress is.
[..]
Haha nee, ik eet goed
Als je onderuit gaat door de stress dan moet je juist iets doenquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik denk dat het in dit geval vooral stress is.
[..]
Haha nee, ik eet goed
Sorry @Aoibhin maar jij hebt wel vaak van dit soort 'fratsen' (bij gebrek bij betere omschrijving) of je luistert niet naar je lijf, of er is iets met je aan de hand. Dus laat je bloed prikken, of analyseer je eetpatroon, of zoek een praatgroep over de ervaringen met je broer en bijbehorende stress, maar onderneem iets betreffende dit.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je onderuit gaat door de stress dan moet je juist iets doen
Als je het beste met iemand voor hebt dan kan dat soms bot klinken.quote:
Ditquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je het beste met iemand voor hebt dan kan dat soms bot klinken.
Ik ben vooral me aan het opwinden over een zekere user die absoluut geen spion is van Loekasjenko.quote:Op maandag 17 augustus 2020 19:34 schreef molloot200 het volgende:
@:Cyan9 is trouwens ook lekker aan het meeposten in het NWS topic over Belarus
Dat was niet m'n bedoeling hoor met m'n grapje van eerder, dat je nou je heil bent gaan zoeken in NWSquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:53 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben vooral me aan het opwinden over een zekere user die absoluut geen spion is van Loekasjenko.
Pffff Jobi da's niet goed hoorquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:02 schreef Aoibhin het volgende:
quote:Op maandag 17 augustus 2020 18:38 schreef Meke het volgende:
Is @:Cee nou al drie topics op rij jarig?![]()
![]()
[ afbeelding ]
Er zit hier op FOK iemand die het opneemt voor die man?quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:53 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben vooral me aan het opwinden over een zekere user die absoluut geen spion is van Loekasjenko.
Ik vraag me inderdaad wel af waar ik nu het meeste post.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat was niet m'n bedoeling hoor met m'n grapje van eerder, dat je nou je heil bent gaan zoeken in NWS
Vreemdganger.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:02 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vraag me inderdaad wel af waar ik nu het meeste post.
Het is niet echt dat hij het voor hem opneemt, maar het is meer een drijfzand tactiek: twijfel zaaien, "in perspectief plaatsen", dingen belichten vanuit "andere bronnen".quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:02 schreef Em31 het volgende:
[..]
Er zit hier op FOK iemand die het opneemt voor die man?
Yikesquote:Op maandag 17 augustus 2020 23:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het is niet echt dat hij het voor hem opneemt, maar het is meer een drijfzand tactiek: twijfel zaaien, "in perspectief plaatsen", dingen belichten vanuit "andere bronnen".
Die bronnen wil hij ook absoluut niet delen, lijkt het.
Net even gelezen. Het valt me eigenlijk nog meequote:Op maandag 17 augustus 2020 23:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het is niet echt dat hij het voor hem opneemt, maar het is meer een drijfzand tactiek: twijfel zaaien, "in perspectief plaatsen", dingen belichten vanuit "andere bronnen".
Klopt, het kan veel erger. Maar ik ken deze tactiek, en het irriteert me behoorlijk.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:12 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Net even gelezen. Het valt me eigenlijk nog meeGeen discusssie zonder voor en tegens zullen we maar zeggen.
Begrijpelijk.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:15 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Klopt, het kan veel erger. Maar ik ken deze tactiek, en het irriteert me behoorlijk.
Dat zijn de ook de tactieken daarvoor. Vol op het orgel voor hem gaan zou er heel vreemd uitzien en diegene zal dan ook snel discussies verliezen. Maar door het steeds maar weer ergens anders over te hebben en de boel te verdraaien zorgt er juist voor dat de discussie stagneert. Daar hebben dat soort types dan veel meer aan.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik zal het maar loslaten.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zijn de ook de tactieken daarvoor. Vol op het orgel voor hem gaan zou er heel vreemd uitzien en diegene zal dan ook snel discussies verliezen. Maar door het steeds maar weer ergens anders over te hebben en de boel te verdraaien zorgt er juist voor dat de discussie stagneert. Daar hebben dat soort types dan veel meer aan.
Aan de ene kant voor jezelf wel. Aan de andere kant is het ook wel belangrijk dat dergelijke types weer terug in de kast gestopt worden.quote:
Er is al zo'n 5+ keer gevraagd naar iets van bronnen door meerdere mensen, maar nog steeds niks. Dat zegt wat mij betreft al genoeg.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Aan de ene kant voor jezelf wel. Aan de andere kant is het ook wel belangrijk dat dergelijke types weer terug in de kast gestopt worden.
Het voorbeeld wat hij? aanhaalt over dat je de Russische taal niet machtig bent en dus daardoor de leugens van de oppositie niet kunt volgen vind ik wel een mooie. Dat je daardoor de leugens van Loekasjenko oo niet kunt volgen laat die dan even bewust buiten beschouwing.
Dat soort types komen nooit met bronnen. En als ze dat wel doen zijn ze hoogst onbetrouwbaar. En als die bronnen wel betrouwbaar zijn, dan staat daar zelden of nooit een bevestiging in van wat zij beweren. Dan zijn dat vaak punten die gelijk geven, maar iets verder doorlezen laat zien dat die users de tekst misbruiken om gelijk te krijgen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:31 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Er is al zo'n 5+ keer gevraagd naar iets van bronnen door meerdere mensen, maar nog steeds niks. Dat zegt wat mij betreft al genoeg.
Hier houden we van je, daar niet. Dat moet je onthouden.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:02 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vraag me inderdaad wel af waar ik nu het meeste post.
Door de warmte, slecht geslapen of teveel gedaan?quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:37 schreef Strani het volgende:
Jongens in ben kapot, het is nog niet eens middernacht en ik wil al op bed liggen.
Traanoogjes van de slaap gewoon.
Warmte speelt wel een rol, maar vannacht had ik wel veel geslapen. Maar wel veel met lastige data gewerkt vandaag ja.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Door de warmte, slecht geslapen of teveel gedaan?
Dan wordt er tenminste nog ergens van me gehouden.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Hier houden we van je, daar niet. Dat moet je onthouden.
Vierkante ogen van het scherm kijken dus. Dan is het wel goed om vroeg te gaan slapen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Warmte speelt wel een rol, maar vannacht had ik wel veel geslapen. Maar wel veel met lastige data gewerkt vandaag ja.
Ik zag het. Hij heeft aparte opvattingen over de hele situatie. Maar al met al is het voor NWS wel een redelijk “goed” topic qua discussiequote:Op maandag 17 augustus 2020 22:53 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Vannacht dus ook geen 800 posts?quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:37 schreef Strani het volgende:
Jongens in ben kapot, het is nog niet eens middernacht en ik wil al op bed liggen.
Traanoogjes van de slaap gewoon.
Ja, ik blijf inderdaad niet al te lang meer op denk ik.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vierkante ogen van het scherm kijken dus. Dan is het wel goed om vroeg te gaan slapen.
Haha nee, ik vrees van niet!quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Vannacht dus ook geen 800 posts?![]()
In plaats daarvan 8 posts voor de moeite.quote:
Ja sorry!quote:
Ja, toch even m'n gezicht laten zien zodat men me niet vergeet hè.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
In plaats daarvan 8 posts voor de moeite.
Mensen uit de SC vergeten we nooit.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, toch even m'n gezicht laten zien zodat men me niet vergeet hè.
Dat zeg je nuquote:Op maandag 17 augustus 2020 23:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mensen uit de SC vergeten we nooit.
Je denkt dat wij je zouden vergetenquote:
Ben ik alwéér uitgelopen?quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja sorry!
Ik ben nu wel aardig gesettled op die vijfde plek zie ik. Aan beide kanten aardig wat ruimte.
Vooral dinges niet. Je weet wel, die ene!quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mensen uit de SC vergeten we nooit.
Nee hoor niet echtquote:Op maandag 17 augustus 2020 23:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je denkt dat wij je zouden vergeten
Was dat diegene die voor of na die ene was?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 00:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vooral dinges niet. Je weet wel, die ene!
Ik geloof het wel, maar ik kan er ook naast zittenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 00:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Was dat diegene die voor of na die ene was?
Die dinges die heeft hier toch nooit gepost?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 00:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik geloof het wel, maar ik kan er ook naast zitten
Die linker?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 00:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik geloof het wel, maar ik kan er ook naast zitten
Was daar niet die man van Lucky Lettersquote:
Hier ook Canada.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 08:54 schreef usagi414 het volgende:
Which government most closely matches your political views?
Deze quiz doet nu de ronde op twitter. Wat mis ik (en vele andere zo te zien) dat we verbaast zijn dat Tsjechië ongeveer hetzelfde scoort als Canada en Denemarken ? @:Hamlapjes
Ik kwam trouwens op Canada uit.
Het leek me een goed idee om het niet al te laat te makenquote:
Tsjechië hier, voor Denemarken en Canada.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 08:54 schreef usagi414 het volgende:
Deze quiz doet nu de ronde op twitter. Wat mis ik (en vele andere zo te zien) dat we verbaast zijn dat Tsjechië ongeveer hetzelfde scoort als Canada en Denemarken ? @:Hamlapjes
Denemarken hier, gedeeld met Canada. Daarna Frankrijk, Tsjechië en Uruguayquote:
Oja en gratis studerenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 09:27 schreef Meke het volgende:
Ik kreeg alleen Denemarken. Maar weet niet waarom ik niet NL kreeg want volgens mij ben ik het ook wel redelijk met ons eensBehalve misschien dat ik geen belastingparadijs hoef
Stukje naar beneden, daar staan de scores per landquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 09:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Oja en gratis studeren![]()
Ik kijk echt nog steeds maar een optieof ik kijk verkeerd
Gezellig, ik wacht met je mee! Ik kan ook nog heel weinig. Volgende week starten diverse nieuwe dingen op en heb ik weer meerdere vergaderingen, maar deze week is er nog niets ingepland en behalve wachten op antwoorden van mijn collega's over een lopend project kan ik niet zoveel...quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 09:46 schreef Redefine het volgende:
MorgenIk voorlopig nog even duimen te draaien. Er zijn problemen met VPN bij ons, dus kan niet op de schijf noch de belangrijke programma's openen. Dus kan bijna niks
Het zou heel knap zijn als jij NL als antwoord krijgt, dat is namelijk niet een van de mogelijkhedenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 09:27 schreef Meke het volgende:
Ik kreeg alleen Denemarken. Maar weet niet waarom ik niet NL kreeg want volgens mij ben ik het ook wel redelijk met ons eensBehalve misschien dat ik geen belastingparadijs hoef
Dat is ook balen. Dan kun je inderdaad niet zo veel. En wel bijzonder stom dat je geen antwoord hebt gekregen van je collega's.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 09:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gezellig, ik wacht met je mee! Ik kan ook nog heel weinig. Volgende week starten diverse nieuwe dingen op en heb ik weer meerdere vergaderingen, maar deze week is er nog niets ingepland en behalve wachten op antwoorden van mijn collega's over een lopend project kan ik niet zoveel...Er komen ook nauwelijks supportvragen binnen. Best saai zo.
Het is wel een bijzonder lijstje landen wat ze hebben verzameld.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 09:52 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het zou heel knap zijn als jij NL als antwoord krijgt, dat is namelijk niet een van de mogelijkheden
Voor alle mensen die het nu gedaan hebben is dit de ranglijst.
Resultaat totalen (tik om te bekijken)
Denmark
Uruguay
Canada
Iceland
Liberland
Czech Republic
Norway
United States
France
Singapore
Poland
South Korea
Switzerland
North Korea
Brazil
Japan
Colombia
Indonesia
Belarus
Russia
Iran
Israel
China
Lithuania
Ecuador
Cuba
Thailand
Saudi Arabia
Slovakia
Venezuela
Macedonia
Ja, heel irritant, omdat ik vóór mijn vakantie ook al op ze aan het wachten was... Maar na 2 reminders ben ik er wel klaar mee, het project is in hún belang, niet in het mijne dusquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 10:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is ook balen. Dan kun je inderdaad niet zo veel. En wel bijzonder stom dat je geen antwoord hebt gekregen van je collega's.
Bij mij is het dan nog wat anders. Er is genoeg te doen, maar dat kan nu niet omdat ik niks kan gebruiken behalve mail en Skype.
Ik ga gelijk bijlezenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 00:48 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb popcorn nodig, het Wit-Russische protesten topic wordt interessant.
Ik ben IJslandquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 08:54 schreef usagi414 het volgende:
Nou ja, niets aan te doen, komt vanzelf wel weer goed met het netwerk. Al moet het uiteraard niet te lang duren.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 10:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, heel irritant, omdat ik vóór mijn vakantie ook al op ze aan het wachten was... Maar na 2 reminders ben ik er wel klaar mee, het project is in hún belang, niet in het mijne dus
En het zou wel fijn zijn geweest als één van de nieuwe dingen deze week al opgestart zou worden. Ik weet nu al dat ik volgende week hartstikke druk ben maar ik kan gewoon níets alvast doen.
Voor jou is het duimendraaien wel heel vervelend! Ik word daar onrustig van, als ik weet dat er bakken werk zijn maar ik kan er niet mee aan de slag
JA JA DING DONG!quote:
Ook bijgelezen. Dit is wel een intelligente 'agent' want gaat nergens over de schreef een reageert ook niet fel op reacties over dat die nieuw is etc.quote:
Blijkbaar schuilt er een Deense Canadees in me:quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 08:54 schreef usagi414 het volgende:
Waar ligt eigenlijk Liberland?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 10:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Blijkbaar schuilt er een Deense Canadees in me:
[ afbeelding ]
Oja heb m gevonden! Ik heb hem ook andersom ingevuld. Ik moest maar niet naar Iran emigrerenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 09:52 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het zou heel knap zijn als jij NL als antwoord krijgt, dat is namelijk niet een van de mogelijkheden
Voor alle mensen die het nu gedaan hebben is dit de ranglijst.
Resultaat totalen (tik om te bekijken)
Denmark
Uruguay
Canada
Iceland
Liberland
Czech Republic
Norway
United States
France
Singapore
Poland
South Korea
Switzerland
North Korea
Brazil
Japan
Colombia
Indonesia
Belarus
Russia
Iran
Israel
China
Lithuania
Ecuador
Cuba
Thailand
Saudi Arabia
Slovakia
Venezuela
Macedonia
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Liberlandquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:00 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Waar ligt eigenlijk Liberland?
Ik ben maar weer terug gegaan naar tweets delen over de situatie.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 10:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ook bijgelezen. Dit is wel een intelligente 'agent' want gaat nergens over de schreef een reageert ook niet fel op reacties over dat die nieuw is etc.
Dat maakt daardoor dat die extra lastig en vervelend is. Want wat die zegt is nog steeds onzin en volledig feite vrij. En trekt de discussie ver in het drijfzand.
Dat is bijzonder treurig.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:01 schreef Meke het volgende:
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Liberland
Oh is dus niet eens een land; niet vreemd dat ik er niet van heb gehoordquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:01 schreef Meke het volgende:
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Liberland
Lijkt me ook een beetje een loze discussie inderdaad. Deze persoon zal zich niet verbeteren in zijn discussiestijlquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:02 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben maar weer terug gegaan naar tweets delen over de situatie.
Cee wordt snel ouder op deze manierquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:48 schreef Dave het volgende:
[..]
Gister ook gedaan, maar iemand heeft de TT nog niet aangepst.
Als dit topic morgen niet vol is, is ze weer een jaar ouderquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Cee wordt snel ouder op deze manier
Ja, dan is ze nu al 21quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Cee wordt snel ouder op deze manier
Luie teckel diegene.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:48 schreef Dave het volgende:
[..]
Gister ook gedaan, maar iemand heeft de TT nog niet aangepst.
Gaat snelquote:
Jammer dat er geen mod in de buurt is die dit zou kunnen oplossen!quote:
Vandaag nog wel vrij, maar morgen weer beginnen. totaal geen zin in. Weer op tijd naar bed moeten gaan.quote:
Ik ben gisteren weer begonnenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vandaag nog wel vrij, maar morgen weer beginnen. totaal geen zin in. Weer op tijd naar bed moeten gaan.
Sterkte vandaag.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben gisteren weer begonnen
Ik ben ook nog moe, haha.
Nee eigenlijk niet zo veel. Afkloppen maar ik kom ze niet zo vaak tegen. Ik woon vier hoog aan de kust, mocht iemand iets met deze data willen doen, onderzoeken en zo.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:08 schreef TheVulture het volgende:
Hebben jullie ook zoveel spinnen in huis? Ik woon in een voormalige polder en kan er elke dag wel 3,4 opruimen
Goedemiddag trouwens!
Geen idee, zo vaak zie ik ze nietquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:08 schreef TheVulture het volgende:
Hebben jullie ook zoveel spinnen in huis? Ik woon in een voormalige polder en kan er elke dag wel 3,4 opruimen
Goedemiddag trouwens!
Wacht even, een voormalige polder? Dus het staat weer onder water?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:08 schreef TheVulture het volgende:
Goedemiddag trouwens!
Gelukkig is er binnenkort 1 extra.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jammer dat er geen mod in de buurt is die dit zou kunnen oplossen!
Nog niet, meestal in de herfst.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:08 schreef TheVulture het volgende:
Goedemiddag trouwens!
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Wacht even, een voormalige polder? Dus het staat weer onder water?
Ja begint echt de laatste twee weken weerquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:08 schreef TheVulture het volgende:
Goedemiddag trouwens!
Zoiets denk ik.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Wacht even, een voormalige polder? Dus het staat weer onder water?
Spinnen opruimen! Moord!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:08 schreef TheVulture het volgende:
Goedemiddag trouwens!
quote:
Ja maar anders eet ik ze op in mijn slaapquote:
Waterspinnen dus. En nu krijg ik dit liedje niet meer uit mijn hoofd.quote:
Als ik dat wil zien dan kijk ik gewoon op van m'n computerquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:28 schreef Em31 het volgende:
Voor wie een huis van 15,5 miljoen wil bekijken![]()
https://www.funda.nl/koop(...)eldsweg-142-140-144/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had je in vertrouwen deze link van m'n huis gestuurd, jammer dat ik m vervolgens in de SC terug vindquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:28 schreef Em31 het volgende:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Als ik dat wil zien dan kijk ik gewoon op van m'n computer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh shit sorryquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik had je in vertrouwen deze link van m'n huis gestuurd, jammer dat ik m vervolgens in de SC terug vind![]()
Een huis kraken is niet een huis bezitten hè!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik had je in vertrouwen deze link van m'n huis gestuurd, jammer dat ik m vervolgens in de SC terug vind![]()
3 huizen dus op een landgoedquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:28 schreef Em31 het volgende:
Ah, ik heb dat net niet liggen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:28 schreef Em31 het volgende:
Psychopaatquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar anders eet ik ze op in mijn slaap
Net die laatste 5 ton hequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ah, ik heb dat net niet liggen.
Wat een matige inrichting..quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:28 schreef Em31 het volgende:
Wel dom van de KNVB ja, er niet rekening mee houden dat Barcelona 8-2 verliest, de trainer ontslaat en binnen een paar dagen al voor Koeman kiest nadat hij vorige maand zei niet weg te gaan voor het EK. Ze hadden het kunnen wetenquote:Ronald Koeman snapt dat hij de KNVB met een probleem opzadelt met zijn aanstaande vertrek naar FC Barcelona. Toch benadrukt de bondscoach ook dat de bond er vanwege een clausule in zijn contract rekening mee had kunnen houden.
Arsene Wegner wil.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wel dom van de KNVB ja, er niet rekening mee houden dat Barcelona 8-2 verliest, de trainer ontslaat en binnen een paar dagen al voor Koeman kiest nadat hij vorige maand zei niet weg te gaan voor het EK. Ze hadden het kunnen weten
Zó kortzichtig inderdaad van ze.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wel dom van de KNVB ja, er niet rekening mee houden dat Barcelona 8-2 verliest, de trainer ontslaat en binnen een paar dagen al voor Koeman kiest nadat hij vorige maand zei niet weg te gaan voor het EK. Ze hadden het kunnen weten
Die zalm op het aanrecht, ransbakkenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:02 schreef Em31 het volgende:
[..]
Vind vooral het behang met de kippen erg mooi!
Hahaha maar wat is het er mooi nonchalant neergelegd he?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die zalm op het aanrecht, ransbakken
Beetje rauwe vis daar laten liggen.
Echt heel spontaan en natuurlijk. Alsof de kokkin druk bezig was en nét voor de foto even weg is gelopen uit de keukenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hahaha maar wat is het er mooi nonchalant neergelegd he?
Het hangt er vanaf wat die clausule precies is. 'Ronnie K. mag wyberen as hij bij Efsee Barssuloona aan de slag ken' is vrij duidelijk. Als de KNVB dan denkt 'Boeie, gebeurt toch niet' en het gebeurt wel dan is dat niet de schuld van die gozer die alle dingen omgooitquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze wel na het EK af hadden gesproken, maar goed dat liep nu sowieso anders. Misschien dat Barcelona daarom toch wat moet betalen. Het is meer dat het ook ging over de twee wedstrijden over 2 weken en spelers die volgende week opgeroepen moeten worden. Het lijkt me ook wel normaal dat de KNVB niet elk moment denkt dat hij ineens weg kan zijn en daar elke dag rekening mee moet houden. Helemaal als hij ook meerdere keren ná het EK heeft gezegd.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het hangt er vanaf wat die clausule precies is. 'Ronnie K. mag wyberen as hij bij Efsee Barssuloona aan de slag ken' is vrij duidelijk. Als de KNVB dan denkt 'Boeie, gebeurt toch niet' en het gebeurt wel dan is dat niet de schuld van die gozer die alle dingen omgooit
Haags! Ook alles wel?quote:
Het kan natuurlijk ook zijn dat er een datum in het contract staat. Volgens de planning zou de finale nu al geweest zijn. Misschien staat er wel in dat hij mag vertrekken na datum x in 2020, eventueel onder voorwaarden.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:42 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze wel na het EK af hadden gesproken, maar goed dat liep nu sowieso anders. Misschien dat Barcelona daarom toch wat moet betalen. Het is meer dat het ook ging over de twee wedstrijden over 2 weken en spelers die volgende week opgeroepen moeten worden. Het lijkt me ook wel normaal dat de KNVB niet elk moment denkt dat hij ineens weg kan zijn en daar elke dag rekening mee moet houden. Helemaal als hij ook meerdere keren ná het EK heeft gezegd.
Maar achja, het is ook niet zo erg verderGewoon een beetje typisch.
Het was hoe dan ook wel duidelijk dat de vorige coach van Barcelona er niet één voor de eeuwigheid zou zijn. Ook zonder de 8-2 was hij er waarschijnlijk uitgevlogen en dan zou Koeman automatisch een topfavoriet zijn als opvolger.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook zijn dat er een datum in het contract staat. Volgens de planning zou de finale nu al geweest zijn. Misschien staat er wel in dat hij mag vertrekken na datum x in 2020, eventueel onder voorwaarden.
Niemand weet wat er precies in het contract staat, maar er zijn genoeg mogelijkheden waarop het bij het moment van tekenen een volstrekt logisch contract was waarin de KNVB niets over het hoofd had gezien, op een pandemie en uitstel van het EK na dan.
Ja wie houdt dáár dan ook niet rekening mee he!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook zijn dat er een datum in het contract staat. Volgens de planning zou de finale nu al geweest zijn. Misschien staat er wel in dat hij mag vertrekken na datum x in 2020, eventueel onder voorwaarden.
Niemand weet wat er precies in het contract staat, maar er zijn genoeg mogelijkheden waarop het bij het moment van tekenen een volstrekt logisch contract was waarin de KNVB niets over het hoofd had gezien, op een pandemie en uitstel van het EK na dan.
Dat kippenbehangquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:28 schreef Em31 het volgende:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:46 schreef Arizona het volgende:
DHL heeft voor de verandering eens keurig op tijd mijn pakketje geleverd.
Ik ben weer een paar sneakers rijker
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat zal ik eens gaan kijken van Disney+?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:46 schreef Arizona het volgende:
Nou, daar hoefden we niet lang op te wachtenquote:
"Arizona & the Sneaky Sneakers"quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:46 schreef Arizona het volgende:
Alle supermarkten :quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
- karretje met muntjes, ontsmettingsmiddel bij ingang, vrijblijvend
Maar goed dat ze hier niet inzatenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:46 schreef Arizona het volgende:
Hier deden meerdere supermarkten het pakket Surhuisterveen, maar nu wordt er niets meer voor je ontsmet. In principe nog wel zonder muntjes, maar er lijken steeds meer mensen de karretjes weer aan elkaar vast te maken waardoor je er soms wel weer een nodig hebtquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
Wel bijzonder hoe verschillend supermarkten hier in de buurt omgaan met corona.
Meeste supermarkten:
- karretje zonder muntjes, ontsmettingsmiddel bij ingang, vrijblijvend
Sommige supermarkten:
Albert Heijn Surhuisterveen
- karretje zonder muntjes, handvat wordt voor je ontsmet bij de ingang, ontsmetten van handen wordt ook direct op gewezen
Hoe is dat bij jullie?
Oh ja, dat gebeurt soms ook. Bij de Aldi hebben ze het deel dat in het slot gaat met tie-wraps aan het karretje vastgezet zodat dat niet meer kan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hier deden meerdere supermarkten het pakket Surhuisterveen, maar nu wordt er niets meer voor je ontsmet. In principe nog wel zonder muntjes, maar er lijken steeds meer mensen de karretjes weer aan elkaar vast te maken waardoor je er soms wel weer een nodig hebt
Ook een combinatie van dit, waar ik het vaakst kom doet nog het onderstequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
Meeste supermarkten:
Sommige supermarkten:
- karretje zonder muntjes, handvat wordt voor je ontsmet bij de ingang, ontsmetten van handen wordt ook direct op gewezen
Hoe is dat bij jullie?
Moet wel zeggen dat ik soms ook al voorbij het poortje sta voordat ik er aan denk.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:22 schreef Strani het volgende:
Ik doe altijd gel op m'n handen in de supermarkt wanneer ik er binnenkom en ook wanneer ik weer wegga. Maar volgens mij ben ik wel de enige.
Ik zie al genoeg Hamilton in het weekend.quote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:16 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Alle supermarkten :
Mandje of kar en vrijblijvend schoonmaken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
Meeste supermarkten:
Sommige supermarkten:
Hoe is dat bij jullie?
Dan moet je tot januari wachten totdat je Hamilton niet kan zien.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zie al genoeg Hamilton in het weekend.
Non-de-jeuquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
Voor wie genoeg heeft van het sjoelen:
NWS / Oorlog tussen Jeu de Boules concurrenten Tilburg
• Ik krijg een sms van tevoren dat de bezorger anderhalve meter afstand houdt, en dat ik dat ook moet doen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
Meeste supermarkten:
Sommige supermarkten:
Hoe is dat bij jullie?
Ik kan melden dat dit deel bijna vol isquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:34 schreef Dave het volgende:
Bij een quote wordt dus niet gemeld over hoeveel posts het topic sluit. Bij een nieuwe post wel.
Waaaaai, waai, waai, waai, waaaaaahaaaai?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |