SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKOp donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Veel plezierquote:Op maandag 17 augustus 2020 18:39 schreef ijs_beer het volgende:
En ik ben rondjes hobbelen op de atletiekbaan.
quote:Op maandag 17 augustus 2020 18:41 schreef Meke het volgende:
Topic 1000 is al bijna weer 100 topics geleden en is wat, 1,5 maand geleden?
7 juli 2020quote:Op maandag 17 augustus 2020 18:41 schreef Meke het volgende:
Komt grotendeels ook door jou hè nu je Aoibhin zo achterna gaatquote:Op maandag 17 augustus 2020 18:41 schreef Meke het volgende:
Heerlijk met z’n allen op een terras in een virus-vrije omgeving?quote:Op maandag 17 augustus 2020 18:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Nog gekker om stil te staan bij waar we vorig jaar waren
Look at where we are, look at where we startedquote:Op maandag 17 augustus 2020 18:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Nog gekker om stil te staan bij waar we vorig jaar waren
Sorry, not sorryquote:Op maandag 17 augustus 2020 18:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Komt grotendeels ook door jou hè nu je Aoibhin zo achterna gaat
En we zijn nog lang niet klaarquote:Op maandag 17 augustus 2020 18:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Look at where we are, look at where we started
We hebben veel om over te klagen. Dan gaat het posten net iets snellerquote:Op maandag 17 augustus 2020 18:55 schreef molloot200 het volgende:
Ik denk trouwens ook dat het extra hard gaat vanwege enerzijds de zomervakantie en anderzijds de Coronacrisis
In het begin van corona ging het ook wel een tijdje minder hard hier. Misschien toch een beetje de verslagenheid toen om alles en dat het Songfestival niet doorging, en men ook misschien wel wat minder meemaakte enzo.quote:Op maandag 17 augustus 2020 18:55 schreef molloot200 het volgende:
Ik denk trouwens ook dat het extra hard gaat vanwege enerzijds de zomervakantie en anderzijds de Coronacrisis
Ik kende hem nog niet, maar even opgezocht!quote:Op maandag 17 augustus 2020 18:53 schreef TheVulture het volgende:
Die nieuwe Ohra-reclame waarbij de kat de hond naait door m kaas te voeren
En als we niets weten om te posten, typen we gewoon een cijfer.quote:Op maandag 17 augustus 2020 18:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
We hebben veel om over te klagen. Dan gaat het posten net iets sneller
Ja of gewoon omdat jij die maand niet 2000+ berichten maaktequote:Op maandag 17 augustus 2020 18:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
In het begin van corona ging het ook wel een tijdje minder hard hier. Misschien toch een beetje de verslagenheid toen om alles en dat het Songfestival niet doorging, en men ook misschien wel wat minder meemaakte enzo.
6quote:Op maandag 17 augustus 2020 18:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En als we niets weten om te posten, typen we gewoon een cijfer.
Zoals bij mij op dit moment: 5
quote:Op maandag 17 augustus 2020 18:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja of gewoon omdat jij die maand niet 2000+ berichten maakte
quote:Op maandag 17 augustus 2020 18:59 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ga op de fiets stappenTot later vanavond!
MEN / Even naar 400.000 tellen #1047 en doorquote:
Waaromquote:Op maandag 17 augustus 2020 19:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
MEN / Even naar 400.000 tellen #1047 en door
De lol ervan ontgaat me een beetje, maar ze houden het al een flinke tijd vol
Ja geen idee. Er staan daar wel meer topicreeksen waarin het heel makkelijk is om je postaantal op te krikken (zoals de vele lepeltopics) maar daar moet je nog een béétje creatief voor doen.quote:
Maar je zit toch niet op een forum om je postaantal op te krikkenquote:Op maandag 17 augustus 2020 19:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja geen idee. Er staan daar wel meer topicreeksen waarin het heel makkelijk is om je postaantal op te krikken (zoals de vele lepeltopics) maar daar moet je nog een béétje creatief voor doen.
Da's voor mij niet het hoofddoel neequote:Op maandag 17 augustus 2020 19:08 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar je zit toch niet op een forum om je postaantal op te krikken(behalve Jobi
)
Een prachtige post uit NWS over Loekasjenko die ik jullie niet wilde onthoudenquote:Ik snap dictators echt niet. Dat ze zo willen blijven zitten. Als ik zo'n iemand was zou ik lekker met pensioen gaan en een leuk huisje kopen bij een klen dorp in Frankrijk. En dan 's morgens lekker sjokken naar de boulangerie en een stokbrood kopen met een stuk Franse kaas.
En dan terug sjokken.
En dan lekker aan een tafeltje met uitzicht thuis lekker eten en 's avonds met een flesje wijn.
Genieten.
En niemand naait je.
Hehe, tja. Alleen zullen ze wel al hun beveiliging mee moeten nemen voor elke wandeling want ze zullen nog wel wat boze tegenstanders hebben.quote:Op maandag 17 augustus 2020 19:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Een prachtige post uit NWS over Loekasjenko die ik jullie niet wilde onthouden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |