SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKOp donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Veel plezierquote:Op maandag 17 augustus 2020 18:39 schreef ijs_beer het volgende:
En ik ben rondjes hobbelen op de atletiekbaan.
quote:Op maandag 17 augustus 2020 18:41 schreef Meke het volgende:
Topic 1000 is al bijna weer 100 topics geleden en is wat, 1,5 maand geleden?
7 juli 2020quote:Op maandag 17 augustus 2020 18:41 schreef Meke het volgende:
Komt grotendeels ook door jou hè nu je Aoibhin zo achterna gaatquote:Op maandag 17 augustus 2020 18:41 schreef Meke het volgende:
Heerlijk met z’n allen op een terras in een virus-vrije omgeving?quote:Op maandag 17 augustus 2020 18:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Nog gekker om stil te staan bij waar we vorig jaar waren
Look at where we are, look at where we startedquote:Op maandag 17 augustus 2020 18:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Nog gekker om stil te staan bij waar we vorig jaar waren
Sorry, not sorryquote:Op maandag 17 augustus 2020 18:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Komt grotendeels ook door jou hè nu je Aoibhin zo achterna gaat
En we zijn nog lang niet klaarquote:Op maandag 17 augustus 2020 18:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Look at where we are, look at where we started
We hebben veel om over te klagen. Dan gaat het posten net iets snellerquote:Op maandag 17 augustus 2020 18:55 schreef molloot200 het volgende:
Ik denk trouwens ook dat het extra hard gaat vanwege enerzijds de zomervakantie en anderzijds de Coronacrisis
In het begin van corona ging het ook wel een tijdje minder hard hier. Misschien toch een beetje de verslagenheid toen om alles en dat het Songfestival niet doorging, en men ook misschien wel wat minder meemaakte enzo.quote:Op maandag 17 augustus 2020 18:55 schreef molloot200 het volgende:
Ik denk trouwens ook dat het extra hard gaat vanwege enerzijds de zomervakantie en anderzijds de Coronacrisis
Ik kende hem nog niet, maar even opgezocht!quote:Op maandag 17 augustus 2020 18:53 schreef TheVulture het volgende:
Die nieuwe Ohra-reclame waarbij de kat de hond naait door m kaas te voeren
En als we niets weten om te posten, typen we gewoon een cijfer.quote:Op maandag 17 augustus 2020 18:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
We hebben veel om over te klagen. Dan gaat het posten net iets sneller
Ja of gewoon omdat jij die maand niet 2000+ berichten maaktequote:Op maandag 17 augustus 2020 18:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
In het begin van corona ging het ook wel een tijdje minder hard hier. Misschien toch een beetje de verslagenheid toen om alles en dat het Songfestival niet doorging, en men ook misschien wel wat minder meemaakte enzo.
6quote:Op maandag 17 augustus 2020 18:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En als we niets weten om te posten, typen we gewoon een cijfer.
Zoals bij mij op dit moment: 5
quote:Op maandag 17 augustus 2020 18:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja of gewoon omdat jij die maand niet 2000+ berichten maakte
quote:Op maandag 17 augustus 2020 18:59 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ga op de fiets stappenTot later vanavond!
MEN / Even naar 400.000 tellen #1047 en doorquote:
Waaromquote:Op maandag 17 augustus 2020 19:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
MEN / Even naar 400.000 tellen #1047 en door
De lol ervan ontgaat me een beetje, maar ze houden het al een flinke tijd vol
Ja geen idee. Er staan daar wel meer topicreeksen waarin het heel makkelijk is om je postaantal op te krikken (zoals de vele lepeltopics) maar daar moet je nog een béétje creatief voor doen.quote:
Maar je zit toch niet op een forum om je postaantal op te krikkenquote:Op maandag 17 augustus 2020 19:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja geen idee. Er staan daar wel meer topicreeksen waarin het heel makkelijk is om je postaantal op te krikken (zoals de vele lepeltopics) maar daar moet je nog een béétje creatief voor doen.
Da's voor mij niet het hoofddoel neequote:Op maandag 17 augustus 2020 19:08 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar je zit toch niet op een forum om je postaantal op te krikken(behalve Jobi
)
Een prachtige post uit NWS over Loekasjenko die ik jullie niet wilde onthoudenquote:Ik snap dictators echt niet. Dat ze zo willen blijven zitten. Als ik zo'n iemand was zou ik lekker met pensioen gaan en een leuk huisje kopen bij een klen dorp in Frankrijk. En dan 's morgens lekker sjokken naar de boulangerie en een stokbrood kopen met een stuk Franse kaas.
En dan terug sjokken.
En dan lekker aan een tafeltje met uitzicht thuis lekker eten en 's avonds met een flesje wijn.
Genieten.
En niemand naait je.
Hehe, tja. Alleen zullen ze wel al hun beveiliging mee moeten nemen voor elke wandeling want ze zullen nog wel wat boze tegenstanders hebben.quote:Op maandag 17 augustus 2020 19:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Een prachtige post uit NWS over Loekasjenko die ik jullie niet wilde onthouden![]()
Het beginpunt is op loopafstand en we laten ons ophalen uit Denekampquote:Op maandag 17 augustus 2020 18:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Leuk! Hoe doe je dat eigenlijk als het geen rondje is?Gewoon met OV naar beginpunt en dan vanaf eindpunt weer met OV naar huis?
Hier trekt het er gewoon langsheen, zoals meestalquote:
Ik herkende het intro vanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. niet. Voor de rest was het een makkelijke finale!
Ahh zoiets kan natuurlijk ook!quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het beginpunt is op loopafstand en we laten ons ophalen uit Denekamp![]()
@:ijs_beer ook namens mij de hartelijke groeten aan I!
9 kilometer gewandeld en de sokken zijn goedgekeurd
quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:24 schreef ijs_beer het volgende:
[ afbeelding ]
Waneer je gepusht om harder en harder te lopen tijdens de training, zodat je je coördinatie volledig verliest.
Gaaf! Wij proberen ook altijd wel een klamm mee te pakken als we in Oostenrijk zijn, ik vind dat altijd heel indrukwekkend.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:32 schreef Koen66 het volgende:
15000 stappenplan door een kloof gedaan hier, mooie omgeving
Uiteindelijk vallen er dan wat stukken af.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:24 schreef ijs_beer het volgende:
[ afbeelding ]
Waneer je gepusht om harder en harder te lopen tijdens de training, zodat je je coördinatie volledig verliest.
Heee je leeft nog! Hoe was je eerste dag?quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Uiteindelijk vallen er dan wat stukken af.
Eerste dag was primaquote:Op maandag 17 augustus 2020 21:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Heee je leeft nog! Hoe was je eerste dag?
Mooi! Was ook prima, best veel leuke klantenquote:Op maandag 17 augustus 2020 21:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eerste dag was primaEn jouw werkdag?
quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:37 schreef Em31 het volgende:
Bij FOX is er blijkbaar gezegd dat![]()
Arsene Wenger zich heeft aangeboden bij de KNVB
Leukquote:Op maandag 17 augustus 2020 21:38 schreef Meke het volgende:
Leuke dingen in het leven van Meke; ik was al een tijdje aan het twijfelen over zo'n Cineville pas, maar die is maar bij twee van de drie bioscopen in Leiden geldig. En de derde draait juist meestal de populaire films en is om de hoekUiteindelijk gisteren toch maar gedaan omdat ik dan misschien ook wat meer obscure films ga zien. Maken ze vandaag bekend dat de derde vanaf 1 september ook mee doet
![]()
Ohhh gaaf!quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:37 schreef Em31 het volgende:
Bij FOX is er blijkbaar gezegd dat Arsene Wenger zich heeft aangeboden bij de KNVB
Hopelijk blijft het bij dit gerucht, want Arsene Wenger moeten we echt niet als bondscoach willen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:37 schreef Em31 het volgende:
Bij FOX is er blijkbaar gezegd dat Arsene Wenger zich heeft aangeboden bij de KNVB
Ja! Maar al zeker 50 jaar terug oidquote:Op maandag 17 augustus 2020 21:40 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Hebben we ooit een buitenlandse bondscoach gehad?
Ernst Happel.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:40 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Hebben we ooit een buitenlandse bondscoach gehad?
Tuurlijk wel.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hopelijk blijft het bij dit gerucht, want Arsene Wenger moeten we echt niet als bondscoach willen.
Vermoedelijk een van besten die nu beschikbaar zijn.quote:
Waarom niet? Liever dan Frank de Boer. Ronald de Boer zei bij Fox ook al dat hij het graag met zijn broer samen wil doen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hopelijk blijft het bij dit gerucht, want Arsene Wenger moeten we echt niet als bondscoach willen.
De Wenger van voor 2010 ja. De Wenger van daarna is een hele matige coach.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:43 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Vermoedelijk een van besten die nu beschikbaar zijn.
Dat Frank de Boer nog erger is, betekend niet dat Wenger een goede keuze zou zijn. Enige voordeel van Wenger is dat die aanvallender voetbal speelt dan de Boer.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Waarom niet? Liever dan Frank de Boer. Ronald de Boer zei bij Fox ook al dat hij het graag met zijn broer samen wil doen.
Ja ben benieuwd. Thuis ben ik dan toch vaak afgeleidquote:Op maandag 17 augustus 2020 21:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
LeukCineville heeft inderdaad genoeg filmhuizen aan zich gebonden. En zeker leuk als je zowel de iets meer populaire en indiefilms kunt zien.
Je gaat er dan toch wat meer in op inderdaad.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ben benieuwd. Thuis ben ik dan toch vaak afgeleidDus lekker 2 uur onafgeleid film kijken is dan wel heel lekker
De Nederlandse opties maken me in ieder geval niet heel blij.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat Frank de Boer nog erger is, betekend niet dat Wenger een goede keuze zou zijn. Enige voordeel van Wenger is dat die aanvallender voetbal speelt dan de Boer.
quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:42 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja! Maar al zeker 50 jaar terug oid
Geen wonder dat ik me dat niet herinner dusquote:
Peter Bosz.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
De Nederlandse opties maken me in ieder geval niet heel blij.
Ja maar zie je die al weggaan? Daar zou ik ook blij mee zijn, maar heb het gevoel dat het niet reëel is.quote:
Niet reëel nee. Ik hoop eigenlijk op een dubbelfunctie van Koeman. Ik vrees echter voor Frank de Boerquote:Op maandag 17 augustus 2020 21:51 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja maar zie je die al weggaan? Daar zou ik ook blij mee zijn, maar heb het gevoel dat het niet reëel is.
Dat zijn inderdaad leuke dingenquote:Op maandag 17 augustus 2020 21:38 schreef Meke het volgende:
Leuke dingen in het leven van Meke; ik was al een tijdje aan het twijfelen over zo'n Cineville pas, maar die is maar bij twee van de drie bioscopen in Leiden geldig. En de derde draait juist meestal de populaire films en is om de hoekUiteindelijk gisteren toch maar gedaan omdat ik dan misschien ook wat meer obscure films ga zien. Maken ze vandaag bekend dat de derde vanaf 1 september ook mee doet
![]()
Ja ik ook, ligt er gewoon zo dik bovenop. Zeiden bij Fox ook hij samen met Cocu.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Niet reëel nee. Ik hoop eigenlijk op een dubbelfunctie van Koeman. Ik vrees echter voor Frank de Boer
Dat nog liever Cocu. Ook geen topcoach, maar dan is het voetbal net iets meer om aan te zien. Maar liever beiden niet natuurlijk.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja ik ook, ligt er gewoon zo dik bovenop. Zeiden bij Fox ook hij samen met Cocu.
Nee?quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oeh, even denken wat ook alweer de route wordt.quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:13 schreef Arizona het volgende:
@:aoibhin jullie gingen toch een stukje Pieterpad lopen? Hoeveel km per dag lopen jullie dan ongeveer? Zoiets lijkt me ook heel leuk om te doen
Gegoogled. Ik zit er volgens mij niet ver naast.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:53 schreef Arizona het volgende:
Ik heb nog nooit van Arsene Wenger gehoord. Het klinkt als een boef uit een serie.
Die analyses die hij op TV doet zijn wel echt prachtig, zie iig veel liever hem dan ineens Frank de Boerquote:Op maandag 17 augustus 2020 21:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
De Wenger van voor 2010 ja. De Wenger van daarna is een hele matige coach.
3 prijzen gewoon in tig jaar Arsenal. Vervolgens de laatste jaren de club volledig naar de knoppen geholpen. Heeft al jaren geen zicht meer op wat er nodig is in het huidige voetbal.quote:
quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gegoogled. Ik zit er volgens mij niet ver naast.
[ afbeelding ]
Ja maar dat zegt toch niks? Frank de Boer is het slechtste wat er gekozen kan worden (matige coach en laat zijn voetbal afgrijselijk voetbal spelen). Maar dat maakt Wenger niet opeens geschikt.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Die analyses die hij op TV doet zijn wel echt prachtig, zie iig veel liever hem dan ineens Frank de Boer
Ah dat is een fijne meevaller, veel plezier ermee!quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:38 schreef Meke het volgende:
![]()
Je krijgt in ieder geval wel een extra stukje drama als het misgaat met een buitenlandse coach.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja maar dat zegt toch niks? Frank de Boer is het slechtste wat er gekozen kan worden (matige coach en laat zijn voetbal afgrijselijk voetbal spelen). Maar dat maakt Wenger niet opeens geschikt.
En analist zijn is wat anders dan coach. Genoeg goede analisten die ongeschikt zijn als coach. Vergeet niet dat die al zeventig is he.
quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:02 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ging out bij toneelWerd ineens zwart voor mijn ogen, duizelig, misselijk, en de anderen schrokken helemaal van hoe wit ik wegtrok.
Gelukkig wilde iemand me met de auto terugbrengen, anders weet ik niet of ik wel thuisgekomen was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |