SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKIk ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Dagoduck en ik go wayyyy back toen het 3FM topic nog levende was en we delen een verjaardag dus we zoeken elkaar nog steeds op Fok! op om te feliciteren. Dago was me voor dit keer.quote:![]()
Op maandag 17 augustus 2020 00:02 schreef molloot200 het volgende: Ik weet niet hoe je verjaardagen kan zien op dit forum maar bij dezen dus![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je had ook GefeliCeeteerd kunnen doenquote:Op maandag 17 augustus 2020 00:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zo, over die TT heb ik lang nagedacht
GefeliCeeteerd?quote:Op maandag 17 augustus 2020 00:07 schreef Greys het volgende:
Ik lees net dat jullie een andere TT wilden? Welke dan?
En ook in dit topic nog gefeliciteerd Ceeeee.
Dago jij ook!
Waarom dan niet gewoon 'see' veranderen naar 'Cee'?quote:Op maandag 17 augustus 2020 00:07 schreef Redefine het volgende:
@:Cee gefeliciteerd met je verjaardag![]()
En speciaal voor jou hebben de Amerikanen een liedje geschreven.
The Star-Spangled Banner
O Cee can you see, by the dawn’s early light,
What so proudly we hail’d at the twilight’s last gleaming,
Whose broad stripes and bright stars through the perilous fight
O’er the ramparts we watch’d were so gallantly streaming?
And the rocket’s red glare, the bombs bursting in air,
Gave proof through the night that our flag was still there,
O Cee does that star-spangled banner yet wave
O’er the land of the free and the home of the brave?
Aah vandaar. Tofquote:Op maandag 17 augustus 2020 00:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Dagoduck en ik go wayyyy back toen het 3FM topic nog levende was en we delen een verjaardag dus we zoeken elkaar nog steeds op Fok! op om te feliciteren. Dago was me voor dit keer.
Omdat het C e e is niet niet Cie.quote:Op maandag 17 augustus 2020 00:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Waarom dan niet gewoon 'see' veranderen naar 'Cee'?
quote:Op maandag 17 augustus 2020 00:07 schreef Strani het volgende:
Gefeliciteerd @:Greys!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Daar heb je een valide punt, ik vergeet dat echt altijd.quote:Op maandag 17 augustus 2020 00:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Omdat het C e e is niet niet Cie.
Jawel, maar dan staat Cee minder in de spotlightquote:Op maandag 17 augustus 2020 00:08 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Je had ook GefeliCeeteerd kunnen doen
*stil*quote:Op maandag 17 augustus 2020 00:07 schreef Redefine het volgende:
@:Cee gefeliciteerd met je verjaardag![]()
En speciaal voor jou hebben de Amerikanen een liedje geschreven.
The Star-Spangled Banner
O Cee can you see, by the dawn’s early light,
What so proudly we hail’d at the twilight’s last gleaming,
Whose broad stripes and bright stars through the perilous fight
O’er the ramparts we watch’d were so gallantly streaming?
And the rocket’s red glare, the bombs bursting in air,
Gave proof through the night that our flag was still there,
O Cee does that star-spangled banner yet wave
O’er the land of the free and the home of the brave?
Dat weet ik vooral omdat @Greys bij meets altijd uitlegt hoe je haar username uitspreekt. Dat is Cee, C E E.quote:Op maandag 17 augustus 2020 00:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar heb je een valide punt, ik vergeet dat echt altijd.
Zullen we wel een levende doen volgende keer?quote:Op maandag 17 augustus 2020 00:11 schreef Cee het volgende:
[..]
*stil*
*mooi*
*gooit Amerikaanse arend in de lucht*
Ik zal toch echt eens een keer op zo'n meeting moeten verschijnen h? Eerst dit virus maar eens weg.quote:Op maandag 17 augustus 2020 00:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat weet ik vooral omdat @:Greys bij meets altijd uitlegt hoe je haar username uitspreekt. Dat is Cee, C E E.
Die was levend, maar iemand schoot m gelijk neerquote:Op maandag 17 augustus 2020 00:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Zullen we wel een levende doen volgende keer?
'Hallo dit is Strani, hij komt uit Spanje, dus wees extra aardig voor hem'quote:Op maandag 17 augustus 2020 00:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zal toch echt eens een keer op zo'n meeting moeten verschijnen h? Eerst dit virus maar eens weg.
Ja ze is daar heel streng in.quote:Op maandag 17 augustus 2020 00:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat weet ik vooral omdat @:Greys bij meets altijd uitlegt hoe je haar username uitspreekt. Dat is Cee, C E E.
Mekequote:Op maandag 17 augustus 2020 00:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die was levend, maar iemand schoot m gelijk neer
Ja ik ben een kwetsbaar jongetjequote:Op maandag 17 augustus 2020 00:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
'Hallo dit is Strani, hij komt uit Spanje, dus wees extra aardig voor hem'
Meke ziet de Bald Eagle als een symbool van kapitalisme dat zo snel mogelijk verwijderd moet worden uit de Amerikaanse identiteit.quote:
Ze vervangt het voor een kale egel.quote:Op maandag 17 augustus 2020 00:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Meke ziet de Bald Eagle als een symbool van kapitalisme dat zo snel mogelijk verwijderd moet worden uit de Amerikaanse identiteit.
quote:Op maandag 17 augustus 2020 00:11 schreef Cee het volgende:
[..]
*stil*
*mooi*
*gooit Amerikaanse arend in de lucht*
SPOILER: Laaaange postOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ja het is puur het verleggen van de aandachtquote:Op maandag 17 augustus 2020 00:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nu komt de aap uit de mouw over waarom jij me altijd als een kat in het nauw drijft
Heb jij even geluk dat ik in slaap was gevallen!!quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:27 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb dus zo'n hekel aan die Meke h. We zouden eigenlijk eens een plan moeten bedenken om haar van deze website af te trappen.
quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Album 'Devils & Angels" staat wel in m'n top-20 "meestgedraaid ooit"
Had het bijna een jaar lang in m'n autoradio in 2008 ongeveer
quote:Op maandag 17 augustus 2020 00:40 schreef Strani het volgende:
Goed, dan ga ik nu 800 keer posten om op plek 1 te komen
quote:Op maandag 17 augustus 2020 00:40 schreef Strani het volgende:
Goed, dan ga ik nu 800 keer posten om op plek 1 te komen
He threw away his shotquote:Op maandag 17 augustus 2020 08:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]![]()
En met dat vroege slapen van mij heb je nog wel zoveel kans!
Oja al m'n Hamiltonreferenties van vandaag zijn natuurlijk opgedragen aan @Ceequote:
Have pity.quote:Op maandag 17 augustus 2020 08:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Oja al m'n Hamiltonreferenties van vandaag zijn natuurlijk opgedragen aan @:Cee![]()
May she always be satisfied
quote:Let's relax together
together , the two of us,together , the two of us,
we will turn upside down this world, together, the two of us
(together, the two of us)
Tell me, why do we need those people?
we won't tell anybody about this
Let's relax together
together, the two of us! aha!
https://lyricstranslate.com
Ik weet wel mijn momenten uit te zoeken natuurlijkquote:Op maandag 17 augustus 2020 07:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Heb jij even geluk dat ik in slaap was gevallen!!
Volgens mij is het allemaal niet heel bijzonder, maar wel in heel veel pagina'squote:Op maandag 17 augustus 2020 11:04 schreef Hamlapjes het volgende:
Dag allemaal! Weekendje weg geweest, dus ik heb van alles gemist, zal nog wel een klein beetje teruglezen, denk ik
Oh wacht, dit is een goed moment om een poll te proberen![poll=257]
Waar was je trouwens heen op je weekendje weg?quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:04 schreef Hamlapjes het volgende:
Dag allemaal! Weekendje weg geweest, dus ik heb van alles gemist, zal nog wel een klein beetje teruglezen, denk ik
Oh wacht, dit is een goed moment om een poll te proberen![poll=257]
De Eemhof!quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Waar was je trouwens heen op je weekendje weg?
Ik heb dan ook keurig voor Nee gestemdquote:Op maandag 17 augustus 2020 11:24 schreef Strani het volgende:
Dat er nog mensen zijn die die arme @:Hamlapjes al deze bagger door willen laten lezenis toch zielig!
Bagger?quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:24 schreef Strani het volgende:
Dat er nog mensen zijn die die arme @:Hamlapjes al deze bagger door willen laten lezenis toch zielig!
Ben ik even blij dat ik nu in Utrecht zit.quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:30 schreef Momo het volgende:
Groot deel Den Haag zonder stroom lol
Hier nog wel *fingers crossed*
Ik zou wel eens drie zinnige dingen willen horen die afgelopen weekend ter sprake zijn gekomenquote:
QFTquote:
Oh jazekerquote:Op maandag 17 augustus 2020 11:30 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dan ben je vast ook in Aquamundo geweest
Oh ja inderdaad, lijkt me juist wel fijn. Meestal vind ik het in dat soort zwaembaden veel te druk.quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:38 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
QFT
[..]
Oh jazeker
Was nu vanwege corona allemaal een klein beetje anders natuurlijk, konden twee keer anderhalf uur komen zwemmen gedurende het weekend. Maar daardoor was het ook niet bizar druk ofzo, dus eigenlijk best wel prettig
De mainstream/indie discussie van zaterdag was toch wel interessant.quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik zou wel eens drie zinnige dingen willen horen die afgelopen weekend ter sprake zijn gekomen
Als je een beetje in die hoek thuis bent wel jaquote:Op maandag 17 augustus 2020 11:42 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De mainstream/indie discussie van zaterdag was toch wel interessant.
quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:42 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De mainstream/indie discussie van zaterdag was toch wel interessant.
Jullie hebben het weer over muziek gehad?quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Als je een beetje in die hoek thuis bent wel jaVond ik een leuke discussie
Ja, die was volgens mij van zaterdagavond als je dat terug wilt zoekenquote:Op maandag 17 augustus 2020 11:43 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben het weer over muziek gehad?
Dat wil ik dan wel even teruglezen, ja
quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik nu in Utrecht zit.
Ik eigenlijk ook welquote:Op maandag 17 augustus 2020 11:43 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben het weer over muziek gehad?
Dat wil ik dan wel even teruglezen, ja
Jij bent een goed mens Tim!quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb dan ook keurig voor Nee gestemd![]()
![]()
• Regent het wel of regent het nietquote:Op maandag 17 augustus 2020 11:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik zou wel eens drie zinnige dingen willen horen die afgelopen weekend ter sprake zijn gekomen
Ik ging voor mijn verjaardagsfeestjes met vriendjes altijd naar het zwembad van de Eemhofquote:
quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:52 schreef molloot200 het volgende:
En heel veel over Wit-Rusland
En over tattoos en piercings
En over dat Strani deze maand zichzelf niet is
En het duizendste gesprek over WIDM die ik zelf natuurlijk weer heb aangeslingerd
Dat onderste heb ik niets van meegekregen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:52 schreef molloot200 het volgende:
En het duizendste gesprek over WIDM die ik zelf natuurlijk weer heb aangeslingerd
quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moest iets in het Duits typen en toen wist ik het Nederlandse woord voor "native language" niet meer. Totdat ik het naar het Duits liet vertalen.![]()
Ik gok toch nog steeds op ja eigenlijk.quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:53 schreef Meke het volgende:
• Hebben Strani en Meke stiekem account gewisseld
Dit vat het aardig goed samenquote:Op maandag 17 augustus 2020 11:52 schreef molloot200 het volgende:
Oh spuit 11quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:53 schreef Meke het volgende:
[..]
• Regent het wel of regent het niet
• Wie is de Mol
• Hebben Strani en Meke stiekem account gewisseld
• Wie wordt de nieuwe mod
No esta impossible!quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik gok toch nog steeds op ja eigenlijk.
*noteert voor een mogelijke toekomstige meet*quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ging voor mijn verjaardagsfeestjes met vriendjes altijd naar het zwembad van de Eemhof
Sterker nog, als je goed je vinger over m'n voorhoofd beweegt dan kan je aan de vorm nog voelen dat ik ooit hard tegen de muur van de wildwaterbaan ben geklapt en binnen een paar minuten letterlijk een halve pingpongbal op m'n voorhoofd had.
@molloot200 praat Luctor even bij over WIDM!quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat onderste heb ik niets van meegekregen.
Ik zie dit nu voor mequote:Op maandag 17 augustus 2020 11:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
*noteert voor een mogelijke toekomstige meet*
Toen zag ik Muttersprache. En toen had ik zoiets van. Oh ja, dat was het, moedertaal.quote:
quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ging voor mijn verjaardagsfeestjes met vriendjes altijd naar het zwembad van de Eemhof
Sterker nog, als je goed je vinger over m'n voorhoofd beweegt dan kan je aan de vorm nog voelen dat ik ooit hard tegen de muur van de wildwaterbaan ben geklapt en binnen een paar minuten letterlijk een halve pingpongbal op m'n voorhoofd had.
Wou je me nog een keer tegen de muur van de wildwaterbaan hebben?quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
*noteert voor een mogelijke toekomstige meet*
Dat ookquote:Op maandag 17 augustus 2020 12:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Wou je me nog een keer tegen de muur van de wildwaterbaan hebben?
Delen wij een blessure- en traumalokatie??quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:02 schreef Em31 het volgende:
[..]![]()
Ik haalde ooit m'n voet open in die wildwaterbaan, toen durfde ik niet meer
quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Delen wij een blessure- en traumalokatie??
Maar dan wel zonder pijnquote:
Dat gaat lastig worden vrees ikquote:
Alles wat hier voorbij komt is zinnig.quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:12 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Alles wat hier voorbij komt is zinnig.
Ik deed nu hetzelfdequote:Op maandag 17 augustus 2020 11:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moest iets in het Duits typen en toen wist ik het Nederlandse woord voor "native language" niet meer. Totdat ik het naar het Duits liet vertalen.![]()
Hmm nee da's toch niet hetzelfde. Maar als je straks terugkomt zullen we vast wel weer praten over iets waarbij je wl gezellig mee kan doen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:15 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb geen ervaring met de Eemhof, wel wat andere Centerparcs parken.
Ging eigenlijk vooral over de Yvon geruchten toch?quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
@:molloot200 praat Luctor even bij over WIDM!
In zekere zin heeft vermaak natuurlijk ook wel nut.quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:12 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Alles wat hier voorbij komt is zinnig.
Ik heb 2 zomers gewerkt in Landal Greenparks.quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ben nog nooit in een CP geweest.
Nee maar gezien de veiligheid van de Eemhof begrijp ik nou wel wat er met z'n benen is gebeurdquote:Op maandag 17 augustus 2020 12:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik spotte Koos Alberts in het zwembad toen ik daar was, jij toevallig ook?
quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik spotte Koos Alberts in het zwembad toen ik daar was, jij toevallig ook?
quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar gezien de veiligheid van de Eemhof begrijp ik nou wel wat er met z'n benen is gebeurd
quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar gezien de veiligheid van de Eemhof begrijp ik nou wel wat er met z'n benen is gebeurd
Ok ok jij wint. Dat is toch een klein beetje bijzonderder dan Koos Alberts.quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer gezwommen met Bono van U2, dat is pas een verhaal
Nou ja zeg.quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm nee da's toch niet hetzelfde. Maar als je straks terugkomt zullen we vast wel weer praten over iets waarbij je wl gezellig mee kan doen.
Onze mening over tattoos, Biet-update, de opmerking van die vent over die verkrachting.quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ook nog nooit geweest.quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb 2 zomers gewerkt in Landal Greenparks.
Ik was in 2007 op een camping in Luxemburg op vakantie. We hadden al wel een hele grote flink, luxe camper zien staan op de camping een stuk verderop. Goed verder niks achter gezocht. Ik ging elke ochtend met mijn vader vroeg naar het zwembad want ik kon nog niet (goed) zwemmen en ging oefenen elke ochtend voor mijn zwemdiploma, dus nog voordat het druk was. Dat was dus ook de tijd dat Bono naar het zwembad ging, want vroegquote:Op maandag 17 augustus 2020 12:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ok ok jij wint. Dat is toch een klein beetje bijzonderder dan Koos Alberts.
Hoe kwam je in die situatie?
Ok ok ok je hebt gelijkquote:Op maandag 17 augustus 2020 12:52 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Onze mening over tattoos, Biet-update, de opmerking van die vent over die verkrachting.
dank u. ik heb graag gelijk.quote:
Dat is inderdaad een mooi verhaalquote:Op maandag 17 augustus 2020 12:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik was in 2007 op een camping in Luxemburg op vakantie. We hadden al wel een hele grote flink, luxe camper zien staan op de camping een stuk verderop. Goed verder niks achter gezocht. Ik ging elke ochtend met mijn vader vroeg naar het zwembad want ik kon nog niet (goed) zwemmen en ging oefenen elke ochtend voor mijn zwemdiploma, dus nog voordat het druk was. Dat was dus ook de tijd dat Bono naar het zwembad ging, want vroegIk had toen alleen geen idee wie hij was want ik was nog maar 7 maar mijn vader was echt verbaasd wat wij ineens alleen in een zwembad waren samen met Bono en zijn gezin. Volgende ochtend wilde mam ook per se mee naar het zwembad
En zo geschiedde
Was Bono er toen ook? Wel echt coolquote:Op maandag 17 augustus 2020 12:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik was in 2007 op een camping in Luxemburg op vakantie. We hadden al wel een hele grote flink, luxe camper zien staan op de camping een stuk verderop. Goed verder niks achter gezocht. Ik ging elke ochtend met mijn vader vroeg naar het zwembad want ik kon nog niet (goed) zwemmen en ging oefenen elke ochtend voor mijn zwemdiploma, dus nog voordat het druk was. Dat was dus ook de tijd dat Bono naar het zwembad ging, want vroegIk had toen alleen geen idee wie hij was want ik was nog maar 7 maar mijn vader was echt verbaasd wat wij ineens alleen in een zwembad waren samen met Bono en zijn gezin. Volgende ochtend wilde mam ook per se mee naar het zwembad
En zo geschiedde
Ga ik doen danquote:Op maandag 17 augustus 2020 11:45 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, die was volgens mij van zaterdagavond als je dat terug wilt zoeken
Koffie! Heb jou ook niet heel veel gezien hier de laatste tijd, of heb ik je telkens gemist?quote:
Ja, de eerste week dat we daar waren hebben we dat eigenlijk elke ochtend gehad. En toen gingen zij weer wegquote:
Ben er de laatste tijd wel minder vaak en mminder lang, dus klopt allebei welquote:Op maandag 17 augustus 2020 13:11 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ga ik doen dan
[..]
Koffie! Heb jou ook niet heel veel gezien hier de laatste tijd, of heb ik je telkens gemist?
Ben je al helemaal over naar Enschede?quote:Op maandag 17 augustus 2020 13:20 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ben er de laatste tijd wel minder vaak en mminder lang, dus klopt allebei wel
Mooi verhaal! Had je vader Bono ook nog begroet met: "Hello, Hello, Ola"?quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En zo geschiedde
Dat was pas mooi geweestquote:Op maandag 17 augustus 2020 13:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Mooi verhaal! Had je vader Bono ook nog begroet met: "Hello, Hello, Ola"?
Hoezo?quote:Op maandag 17 augustus 2020 14:05 schreef molloot200 het volgende:
Lekker in NWS de Wit-Rusland discussie lezen
Ben ergens wel blij dati k daar nooit rondhang
Ik vind het interessant om te lezen, maar zulke diepgaande discussies heb ik aan de ene kant totaal geen tijd voor (ok, in de zomervakantie misschien) en aan de andere kant heb ik ook totaal geen zin in zulke diepgande discussies als ik op een forum zit - aangezien het gewoon luchtige vrijetijdsbesteding isquote:
Eindelijk diepgaande discussies daar. Meestal zijn het reacties van bedenkelijke niveauquote:Op maandag 17 augustus 2020 14:18 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vind het interessant om te lezen, maar zulke diepgaande discussies heb ik aan de ene kant totaal geen tijd voor (ok, in de zomervakantie misschien) en aan de andere kant heb ik ook totaal geen zin in zulke diepgande discussies als ik op een forum zit - aangezien het gewoon luchtige vrijetijdsbesteding is
Nou ja ik vond deze die ik las op zich nog wel van enige vorm van nut. Ging over of de verkiezingsuitslagen in Wit-Rusland wel of niet gemanipuleerd waren door Loekasjenko.quote:Op maandag 17 augustus 2020 14:21 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Eindelijk diepgaande discussies daar. Meestal zijn het reacties van bedenkelijke niveau
Mijn dochter heeft ook haar voet ooit opengehaald aan zo'n centerparcs steen in de Aqua Mundo. Was niet de Eemhof, ik geloof het Meerdal. Bloeden als een rund. Wij naar de EHBO. Maar er kwam maar niemand en er vormde zich echt zo'n rood plasje om haar voetenquote:Op maandag 17 augustus 2020 12:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Delen wij een blessure- en traumalokatie??
gerucht of?quote:Op maandag 17 augustus 2020 15:18 schreef Em31 het volgende:
Wtf Koeman, waarom zou je nu naar Barcelona willen.
Ja ik vind het wel echt jammer hoor. Ik snap dat hij heel graag naar Barcelonaquote:Op maandag 17 augustus 2020 15:25 schreef Em31 het volgende:
Als we maar niet Frank de Boer of Van Bommel als bondscoach krijgen
Ja ik vind het ook wel een beetje raar. Paar weken terug zei hij nog dat hij sowieso niet wegging voor het EK. En wilde blijkbaar ook al jaren bondscoach worden.quote:Op maandag 17 augustus 2020 15:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik vind het wel echt jammer hoor. Ik snap dat hij heel graag naar Barcelonawil maar je bent ook gewoon coach van een (inmiddels weer heel goed) nationaal team... van je eigen land nota bene.
Ja het zou me echt tegenvallen. Oranje kan niet gebruikt worden als tussenstation, daar moet je echt apetrots op zijn als coach. Zelfs in de huidige situatie.quote:Op maandag 17 augustus 2020 15:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook wel een beetje raar. Paar weken terug zei hij nog dat hij sowieso niet wegging voor het EK. En wilde blijkbaar ook al jaren bondscoach worden.
Zucht
Gaat deze week gebeuren!quote:Op maandag 17 augustus 2020 13:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ben je al helemaal over naar Enschede?
Ik denk dat het enkel geruchten zijn... Koeman zal nu niet in willen stappen ivm het EK en zijn gezondheid (net na die hartproblemen)quote:Op maandag 17 augustus 2020 15:18 schreef Em31 het volgende:
Deze persoon zit er blijkbaar nooit naastquote:Op maandag 17 augustus 2020 15:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat het enkel geruchten zijn... Koeman zal nu niet in willen stappen ivm het EK en zijn gezondheid (net na die hartproblemen)
Het zou mij niet geheel verbazen als hij ook juist door de gezondheid deze keuze maakt. Net wat meer een pakken wat je pakken kan mentaliteit.quote:Op maandag 17 augustus 2020 15:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat het enkel geruchten zijn... Koeman zal nu niet in willen stappen ivm het EK en zijn gezondheid (net na die hartproblemen)
Marca zegt ook dat een deal met Koeman dichtbij is.quote:Op maandag 17 augustus 2020 15:42 schreef Em31 het volgende:
[..]
Deze persoon zit er blijkbaar nooit naast
[ twitter ]
Ik verwacht Frank de Boer eerlijk gezegdquote:Op maandag 17 augustus 2020 15:25 schreef Em31 het volgende:
Als we maar niet Frank de Boer of Van Bommel als bondscoach krijgen
Dat zou een absurde keuze zijn.quote:Op maandag 17 augustus 2020 15:46 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik verwacht Frank de Boer eerlijk gezegd
Lijkt me wel een goede mentalcoach eigenlijk.quote:Op maandag 17 augustus 2020 15:46 schreef Strani het volgende:
Misschien kan Nathan Rutjes Oranje coachen.
Ja, dat zeker! En dan mag Robben mee voor het tactische gedeelte (tussen z'n wedstrijden bij Groningen door).quote:Op maandag 17 augustus 2020 15:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lijkt me wel een goede mentalcoach eigenlijk.
En dan?quote:Op maandag 17 augustus 2020 15:48 schreef Strani het volgende:
Gio van Bronckhorst zit in China zie ik. Misschien kunnen ze die nog even terughalen.
Ughquote:Op maandag 17 augustus 2020 15:46 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik verwacht Frank de Boer eerlijk gezegd
quote:Op maandag 17 augustus 2020 15:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan mag hij komen vertellen wie hij denkt dat een goeie coach voor Oranje zou zijn.
Hmmm, ik ben ontzettend fan van Bosz, maar ik zie daar echt geen bondscoach in eigenlijkquote:Op maandag 17 augustus 2020 15:52 schreef TheVulture het volgende:
Vlak Peter Bosz niet uit als opvolger... al weten we dan wel zeker dat we geen prijs winnen
Hoop dit echt jaquote:Op maandag 17 augustus 2020 16:02 schreef ijs_beer het volgende:
Ik denk dat Louis van Gaal dat wel voor een jaartje nog wel wil doen.
Wow.quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En zo geschiedde
Ik dacht “ach joh leuk toch voor hem, heeft ie ook weer wat te doen, zolang het niet met onze bondscoach gebeurt”.quote:Op maandag 17 augustus 2020 15:18 schreef Em31 het volgende:
Jij hoopte nog dat ze Erwin Koeman zouden nemen?quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik dacht “ach joh leuk toch voor hem, heeft ie ook weer wat te doen, zolang het niet met onze bondscoach gebeurt”.
Tot vanmiddag het kwartje viel.
Ik had even helemaal niet door wie onze huidige bondscoach is.quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:16 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Jij hoopte nog dat ze Erwin Koeman zouden nemen?
Ik weet dat sowieso alleen tijdens EKs en WKsquote:Op maandag 17 augustus 2020 16:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik had even helemaal niet door wie onze huidige bondscoach is.
Prima!quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:19 schreef Meke het volgende:
Hoe is je verjaardag verder, @:Cee? Heb je nog leuke dingen op de planning?
quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik dacht “ach joh leuk toch voor hem, heeft ie ook weer wat te doen, zolang het niet met onze bondscoach gebeurt”.
Tot vanmiddag het kwartje viel.
Ligt er aan wat Truus vindt.quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hoop dit echt ja
Kan hij het eigenlijk nog een beetje vinden met de KNVB?
Is dit de uitbater van die tent toevallig?quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Prima!
Vanochtend taart gebracht bij mijn oma en opa. Vanmiddag geluncht bij In den Bockenreyder (heeeerlijk Brabants caf/terras midden in de bossen), stukje gewandeld en de Flaestoren beklommen en genoten van het uitzicht, net vlees gekocht bij de slager in ‘t dorp en zometeen BBQ bij mijn ouders samen met zusje, zwager en een vriendin.
Klinkt als een zalige dagquote:Op maandag 17 augustus 2020 16:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Prima!
Vanochtend taart gebracht bij mijn oma en opa. Vanmiddag geluncht bij In den Bockenreyder (heeeerlijk Brabants caf/terras midden in de bossen), stukje gewandeld en de Flaestoren beklommen en genoten van het uitzicht, net vlees gekocht bij de slager in ‘t dorp en zometeen BBQ bij mijn ouders samen met zusje, zwager en een vriendin.
Ohh wat heerlijkquote:Op maandag 17 augustus 2020 16:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Prima!
Is dat niet al langer geleden? En zou dat EK waar hij het toen over had inmiddels al niet zijn afgelopen?quote:Op maandag 17 augustus 2020 15:31 schreef Em31 het volgende:
Paar weken terug zei hij nog dat hij sowieso niet wegging voor het EK.
Geniet van deze unieke eerste keerquote:
Ik wacht in spanning af!quote:
Zolang je nog niet 15 minuten bij iemand in de buurt bent geweest..quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:03 schreef Arizona het volgende:
Ik heb de corona app geinstalleerd maar voor een hypochonder is dat niet heel erg prettig eigenlijk. Iedere keer als mijn telefoon zoemt ben ik bang dat het de corona app is
(maar dat kan sowieso niet omdat de app pas vandaag live is gegaan)
Maar ik laat hem toch maar geinstalleerd staan. Alles voor volk en vaderland.
Ja nou en hij is gewoon een matennaaierquote:Op maandag 17 augustus 2020 16:59 schreef Dave het volgende:
[..]
Is dat niet al langer geleden? En zou dat EK waar hij het toen over had inmiddels al niet zijn afgelopen?
Jawel, bij de schoonheidsspecialiste, maar die had de app nog nietquote:Op maandag 17 augustus 2020 17:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zolang je nog niet 15 minuten bij iemand in de buurt bent geweest..
Ja, dan heeft Barcelona hem wel weer ontslagen. Ook hij kan die knuppels rondom Frenkie niet beter maken.quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja nou en hij is gewoon een matennaaier![]()
Maar wie weet is hij volgend jaar net voor het EK weer beschikbaar.
Ohquote:Op maandag 17 augustus 2020 17:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jawel, bij de schoonheidsspecialiste, maar die had de app nog niet
Oh, dat zou ik ook kunnen doen. Maar eens even naar kijken..quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:03 schreef Arizona het volgende:
Ik heb de corona app geinstalleerd maar voor een hypochonder is dat niet heel erg prettig eigenlijk. Iedere keer als mijn telefoon zoemt ben ik bang dat het de corona app is
(maar dat kan sowieso niet omdat de app pas vandaag live is gegaan)
Maar ik laat hem toch maar geinstalleerd staan. Alles voor volk en vaderland.
Ik hoop nooitquote:Op maandag 17 augustus 2020 17:08 schreef Em31 het volgende:
[..]
OhAls het gebeurt dan zal het in ieder geval nog wel een paar dagen duren, of wie weet gewoon nooit.
Altijd net als ik niet kanquote:Op maandag 17 augustus 2020 17:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nu is er ook al een oproep gedaan om vanavond in Amersfoort te gaan rellen
Van die rellen uit verveling weer?quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nu is er ook al een oproep gedaan om vanavond in Amersfoort te gaan rellen
Het nationale spel wie moet de nieuwe bondscoach worden is al weer begonnenquote:Op maandag 17 augustus 2020 17:10 schreef Fred_B het volgende:
Op zich gun ik Koeman wel een vertrek naar Barcelona. Het is zijn droomclub, en ik geloof best dat hij ze oprecht uit de crisis wil helpen.
Alleen een vervanger is lastig. F. De Boer, Van Bommel, Heijtinga, Cocu of Ten Hag zou ik een drama vinden. Bosz betekent alle oefenwedstrijden met 5-0 winnen en dan tegen Oekrane op het EK gelijk weggecounterd worden. Van Bronckhorst is een goed uithangbord en lijkt me algemeen gerespecteerd, maar is iemand die een eventuele crisis niet kan oplossen.
Misschien moet Ronald zijn broer maar aandragen als opvolger
Ik kreeg daar geen melding van, maar ik had mijn bluetooth ook al aanstaan. Zal hem eens opnieuw installeren zonder bluethooth aan.quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:13 schreef Em31 het volgende:
@:Arizone Trouwens ik vroeg me af, kreeg jij ook een melding dat je je bluetooth aan moet zetten? Ik had dat niet aan, maar werd me ook niet gericht verteld. Nu snap ik nog wel dat dat moet, maar sowieso dat mijn ouders echt geen idee hebben dat zoiets niet automatisch gaat
Vroeg me af of dat misschien is omdat de app nog niet officieel werkt hier.
Ja, ik geloof het wel. Of ik moet iets gemist hebbenquote:Op maandag 17 augustus 2020 17:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Van die rellen uit verveling weer?
"We gaan dingen opblazen" https://www.ad.nl/amersfo(...)n-opblazen~a527b8e7/quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja, ik geloof het wel. Of ik moet iets gemist hebben
Ja nou ja dat is denk ik het meest spectaculaire verhaal dat uit mijn koker kan komen hierquote:
Ik geef ze een ruime voldoende, maar geef toch de voorkeur aan m'n geliefde B&J bekers.quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ben net een half weekje fan
Maar je moet dus constant Bluetooth aan hebben? Dat kost toch mega veel batterij?quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:13 schreef Em31 het volgende:
@:Arizona Trouwens ik vroeg me af, kreeg jij ook een melding dat je je bluetooth aan moet zetten? Ik had dat niet aan, maar werd me ook niet gericht verteld. Nu snap ik nog wel dat dat moet, maar sowieso dat mijn ouders echt geen idee hebben dat zoiets niet automatisch gaat
Vroeg me af of dat misschien is omdat de app nog niet officieel werkt hier.
Ik verwacht niet dat iemand er nog overheen gaat komen hoorquote:Op maandag 17 augustus 2020 17:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja nou ja dat is denk ik het meest spectaculaire verhaal dat uit mijn koker kan komen hier
Nu al verspeeldNa een schamele 4 maanden in deze SC
quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En zo geschiedde
Hoe ging Ratelband om met deze tegenslag?quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat iemand er nog overheen gaat komen hoor![]()
Wij hebben weleens een kleine aanrijding gehad met Emile Ratelband, maar dat valt hierbij in het niet
Niet te verwarren met Blow & Job.quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:27 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
geef toch de voorkeur aan m'n geliefde B&J bekers.
Die komen dan ook niet in bekers.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
Maar Ben & Jerry's vallen ver buiten studentenbudget.quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:27 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik geef ze een ruime voldoende, maar geef toch de voorkeur aan m'n geliefde B&J bekers.
Ja, het beruchte stokjequote:Op maandag 17 augustus 2020 17:11 schreef Cyan9 het volgende:
Uitslag van de Liuk: verfrissend, maar je kan iemand vermoorden met het stokje. En ik zou wel wat meer drop willen. Want drop.
Hij riep een niet nader te noemen woord (na geconstateerd te hebben dat hij geen schade aangericht had). Hij was in het echt verder hetzelfde als op TV.quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:30 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Hoe ging Ratelband om met deze tegenslag?
Ik ben dan ook heel nieuwsgierig naar die Venco schoolkrijt ijsjes.quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, het beruchte stokje![]()
Snap wel dat je meer drop wilt. Ik vind zelf op zich de combi wel lekker, maarja
quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:32 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Die komen dan ook niet in bekers.Denk daar maar eens aan als je de volgende keer je lepel in een beker extra creamy nut explosion steekt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Ik heb er ook gelijk weer zin inquote:Op maandag 17 augustus 2020 17:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, het beruchte stokje![]()
Snap wel dat je meer drop wilt. Ik vind zelf op zich de combi wel lekker, maarja
Hangt er vanaf hoe je budgetteert.quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar Ben & Jerry's vallen ver buiten studentenbudget.
quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:32 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Die komen dan ook niet in bekers.Nee, meestal in 't kopjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
Eens eens eensquote:Op maandag 17 augustus 2020 17:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Die goeie oude Split krijgt hier te weinig waardering
[ afbeelding ]
Ik las ergens van niet, werken met iets van een low energy optie ofzo. Zal even zoeken waar ik dat las.quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar je moet dus constant Bluetooth aan hebben? Dat kost toch mega veel batterij?
Die zijn ook een favoriet van me hoor!quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[ afbeelding ]
Fijn dat er een winkelcentrum in Minsk naar mij is vernoemd.quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:31 schreef Cyan9 het volgende:
Goed om te zien dat je de protesten in Wit-Rusland steunt @:Momo
[ afbeelding ]
Hajduk Split, mooie clubquote:Op maandag 17 augustus 2020 17:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[ afbeelding ]
B&Jquote:Op maandag 17 augustus 2020 17:27 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik geef ze een ruime voldoende, maar geef toch de voorkeur aan m'n geliefde B&J bekers.
Die smaak heb ik nou nooit.quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:34 schreef Dave het volgende:
[..]
Denk daar maar eens aan als je de volgende keer je lepel in een beker extra creamy nut explosion steekt.
Ik denk elke keer: zal ik het weer een keer kopen? En dan koop ik het en dan aan de ene kant geeft het me voldoening, want het is zo lekker, en aan de andere kant doet het pijn in m'n hart (en portemonnee)quote:
quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:31 schreef Cyan9 het volgende:
Goed om te zien dat je de protesten in Wit-Rusland steunt @:Momo
[ afbeelding ]
Klassiek Dave weerquote:
Heb nog overwogen die te bestellen. Maar uiteindelijk toch gegaan voorquote:Op maandag 17 augustus 2020 17:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[ afbeelding ]
Die wil ik ook wel proberenquote:Op maandag 17 augustus 2020 17:34 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben dan ook heel nieuwsgierig naar die Venco schoolkrijt ijsjes.
De pijn is het zo waard.quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik denk elke keer: zal ik het weer een keer kopen? En dan koop ik het en dan aan de ene kant geeft het me voldoening, want het is zo lekker, en aan de andere kant doet het pijn in m'n hart (en portemonnee)
Was dit een bewuste Dave?quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:34 schreef Dave het volgende:
[..]
Denk daar maar eens aan als je de volgende keer je lepel in een beker extra creamy nut explosion steekt.
Oh die vind ik ook lekker!quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij niet! Maar @Cee heeft ze volgens mij al wel geprobeerd..quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die wil ik ook wel proberenWas er al een Greyview?
Yes, 7/10, en het stokje was schoon leeg.quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:38 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Volgens mij niet! Maar @:Cee heeft ze volgens mij al wel geprobeerd..
Volgens haar twitter waren ze er niet bij de AH, maar het wordt voor haar besteld!quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die wil ik ook wel proberenWas er al een Greyview?
Oeh, ik ga ook even checken. Moet straks ook op de fietsquote:Op maandag 17 augustus 2020 17:36 schreef BillDauterive het volgende:
Mijn liefde voor buienradar is vandaag nog verder bekoeld. Het zou droog blijven, maar tijdens mijn fietstochtje regende het wel een paar keer
Wel mooi om de warme ondergrond van de zandverstuiving en de frisheid van de regendruppels tegelijkertijd te voelen.
Ja weet ik veel, ik kan me voorstellen dat alles bij jou inmiddels automatisch gaatquote:
Ik moet vaker op Twitter kijkenquote:Op maandag 17 augustus 2020 17:38 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Volgens haar twitter waren ze er niet bij de AH, maar het wordt voor haar besteld!
Wat is ditquote:Op maandag 17 augustus 2020 17:36 schreef Dave het volgende:
[..]
Heb nog overwogen die te bestellen. Maar uiteindelijk toch gegaan voor
Ik ben er wel blij van, mijn huidproblemen zijn als sneeuw (talkpoeder) voor de zon verdwenenquote:Op maandag 17 augustus 2020 17:39 schreef Dave het volgende:
Het is nu ineens zo’n stuk kouder buiten, dat m’n lichaam ineens in een “oh, griep!“ stand schiet of zo.
Ik zag laatst een Raket-commercial voorbij komen, online geloof ik, en dit is de officile volledige versie.quote:
Ah in wezen valt dat dus wel mee inderdaad.quote:
Soort van three strikes principe?quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:46 schreef molloot200 het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)huwing-verwacht.html
HYYYYYYYYYPE
quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:41 schreef Dave het volgende:
COVID lijkt me onwaarschijnlijk, gezien m’n beperkte sociale leven. Naast rellen in Scheveningen, Den Haag, Utrecht en vanavond in Amersfoort verder niemand gezien.
Wat betreft de namen van z'n evoluties lijkt dat verwaande ook wel te kloppen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:46 schreef Dave het volgende:
Ik vind dit echt een verwaande Pokmon.
[ afbeelding ]
Hij heet Snivy, dat werkt ook niet mee.
Behoorlijk Serperior inderdaad.quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:48 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Wat betreft de namen van z'n evoluties lijkt dat verwaande ook wel te kloppen.
Dat is waarquote:Op maandag 17 augustus 2020 17:45 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ah in wezen valt dat dus wel mee inderdaad.
Al hangt het er natuurlijk ook van af hoe veel deze Danil zit te Twitteren
Ik heb de evolves nog niet. Mag ie eerst wel wat minder hoog van de toren blazen.quote:
Nee dat lijkt mij ook onwaarschijnlijk. Bovendien krijgen jongeren het toch niet!quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:41 schreef Dave het volgende:
COVID lijkt me onwaarschijnlijk, gezien m’n beperkte sociale leven. Naast rellen in Scheveningen, Den Haag, Utrecht en vanavond in Amersfoort verder niemand gezien.
Ik heb zondag eindelijk een drie sterren Snivy weten te vangen, dus die gaat de evolutie mallemolen in.quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:52 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik heb de evolves nog niet. Mag ie eerst wel wat minder hoog van de toren blazen.
Mijn vriend heeft laatst zijn tong uitgestoken naar een immens brutaal jochie dat voor ons stond toen we een ijsje haaldenquote:Op maandag 17 augustus 2020 17:50 schreef Dave het volgende:
De kinderen van de buren schreeuwen weer moord en brand.
Ik las wandelstokkenquote:Op maandag 17 augustus 2020 17:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee dat lijkt mij ook onwaarschijnlijk. Bovendien krijgen jongeren het toch niet!
Ik ga zo even mijn nieuwe wandelsokken testen. 4 km naar een ijssalon, ijs eten en weer terug.
We willen zondag een wat langere wandeling hier in de buurt maken,van ongeveer 15 km (deze) en dan wil ik wel zeker weten dan mijn sokken fijn zijn
Slechte sokken zijn inderdaad een irritante spelbreker.quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee dat lijkt mij ook onwaarschijnlijk. Bovendien krijgen jongeren het toch niet!
Ik ga zo even mijn nieuwe wandelsokken testen. 4 km naar een ijssalon, ijs eten en weer terug.
We willen zondag een wat langere wandeling hier in de buurt maken,van ongeveer 15 km (deze) en dan wil ik wel zeker weten dan mijn sokken fijn zijn
Ik heb ook een keer zo'n jas aangehad, en het is echt fantastischquote:Op maandag 17 augustus 2020 17:36 schreef Dave het volgende:
[..]
Heb nog overwogen die te bestellen. Maar uiteindelijk toch gegaan voor
In de maaallemooolen van het leven, draai je allemaal je pokemonbattle meeeeeequote:Op maandag 17 augustus 2020 17:53 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb zondag eindelijk een drie sterren Snivy weten te vangen, dus die gaat de evolutie mallemolen in.
Doe hem de groeten terug!quote:Op maandag 17 augustus 2020 18:33 schreef ijs_beer het volgende:
Jongens, jullie krijgen de groeten van I
Leuk! Hoe doe je dat eigenlijk als het geen rondje is?quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat es proberen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft laatst zijn tong uitgestoken naar een immens brutaal jochie dat voor ons stond toen we een ijsje haalden![]()
. Dat joch keek z verbaasd
Aawh, cute, babysokjesquote:
Oh fijnquote:Op maandag 17 augustus 2020 18:33 schreef ijs_beer het volgende:
Jongens, jullie krijgen de groeten van I
Will do.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |