B&Jquote:Op maandag 17 augustus 2020 17:27 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik geef ze een ruime voldoende, maar geef toch de voorkeur aan m'n geliefde B&J bekers.
Die smaak heb ik nou nooit.quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:34 schreef Dave het volgende:
[..]
Denk daar maar eens aan als je de volgende keer je lepel in een beker extra creamy nut explosion steekt.
Ik denk elke keer: zal ik het weer een keer kopen? En dan koop ik het en dan aan de ene kant geeft het me voldoening, want het is zo lekker, en aan de andere kant doet het pijn in m'n hart (en portemonnee)quote:
quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:31 schreef Cyan9 het volgende:
Goed om te zien dat je de protesten in Wit-Rusland steunt @:Momo
[ afbeelding ]
Klassiek Dave weerquote:
Heb nog overwogen die te bestellen. Maar uiteindelijk toch gegaan voorquote:Op maandag 17 augustus 2020 17:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Die goeie oude Split krijgt hier te weinig waardering
[ afbeelding ]
Die wil ik ook wel proberenquote:Op maandag 17 augustus 2020 17:34 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben dan ook heel nieuwsgierig naar die Venco schoolkrijt ijsjes.
De pijn is het zo waard.quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik denk elke keer: zal ik het weer een keer kopen? En dan koop ik het en dan aan de ene kant geeft het me voldoening, want het is zo lekker, en aan de andere kant doet het pijn in m'n hart (en portemonnee)
Was dit een bewuste Dave?quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:34 schreef Dave het volgende:
[..]
Denk daar maar eens aan als je de volgende keer je lepel in een beker extra creamy nut explosion steekt.
Oh die vind ik ook lekker!quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Die goeie oude Split krijgt hier te weinig waardering
[ afbeelding ]
Volgens mij niet! Maar @Cee heeft ze volgens mij al wel geprobeerd..quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die wil ik ook wel proberenWas er al een Greyview?
Yes, 7/10, en het stokje was schoon leeg.quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:38 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Volgens mij niet! Maar @:Cee heeft ze volgens mij al wel geprobeerd..
Volgens haar twitter waren ze er niet bij de AH, maar het wordt voor haar besteld!quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die wil ik ook wel proberenWas er al een Greyview?
Oeh, ik ga ook even checken. Moet straks ook op de fietsquote:Op maandag 17 augustus 2020 17:36 schreef BillDauterive het volgende:
Mijn liefde voor buienradar is vandaag nog verder bekoeld. Het zou droog blijven, maar tijdens mijn fietstochtje regende het wel een paar keer
Wel mooi om de warme ondergrond van de zandverstuiving en de frisheid van de regendruppels tegelijkertijd te voelen.
Ja weet ik veel, ik kan me voorstellen dat alles bij jou inmiddels automatisch gaatquote:
Ik moet vaker op Twitter kijkenquote:Op maandag 17 augustus 2020 17:38 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Volgens haar twitter waren ze er niet bij de AH, maar het wordt voor haar besteld!
Wat is ditquote:Op maandag 17 augustus 2020 17:36 schreef Dave het volgende:
[..]
Heb nog overwogen die te bestellen. Maar uiteindelijk toch gegaan voor
Ik ben er wel blij van, mijn huidproblemen zijn als sneeuw (talkpoeder) voor de zon verdwenenquote:Op maandag 17 augustus 2020 17:39 schreef Dave het volgende:
Het is nu ineens zo’n stuk kouder buiten, dat m’n lichaam ineens in een “oh, griep!“ stand schiet of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |