Ah in wezen valt dat dus wel mee inderdaad.quote:
Soort van three strikes principe?quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:46 schreef molloot200 het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)huwing-verwacht.html
HYYYYYYYYYPE
quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:41 schreef Dave het volgende:
COVID lijkt me onwaarschijnlijk, gezien m’n beperkte sociale leven. Naast rellen in Scheveningen, Den Haag, Utrecht en vanavond in Amersfoort verder niemand gezien.
Wat betreft de namen van z'n evoluties lijkt dat verwaande ook wel te kloppen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:46 schreef Dave het volgende:
Ik vind dit echt een verwaande Pokémon.
[ afbeelding ]
Hij heet Snivy, dat werkt ook niet mee.
Behoorlijk Serperior inderdaad.quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:48 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Wat betreft de namen van z'n evoluties lijkt dat verwaande ook wel te kloppen.
Dat is waarquote:Op maandag 17 augustus 2020 17:45 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ah in wezen valt dat dus wel mee inderdaad.
Al hangt het er natuurlijk ook van af hoe veel deze Daniël zit te Twitteren
Ik heb de evolves nog niet. Mag ie eerst wel wat minder hoog van de toren blazen.quote:
Nee dat lijkt mij ook onwaarschijnlijk. Bovendien krijgen jongeren het toch niet!quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:41 schreef Dave het volgende:
COVID lijkt me onwaarschijnlijk, gezien m’n beperkte sociale leven. Naast rellen in Scheveningen, Den Haag, Utrecht en vanavond in Amersfoort verder niemand gezien.
Ik heb zondag eindelijk een drie sterren Snivy weten te vangen, dus die gaat de evolutie mallemolen in.quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:52 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik heb de evolves nog niet. Mag ie eerst wel wat minder hoog van de toren blazen.
Mijn vriend heeft laatst zijn tong uitgestoken naar een immens brutaal jochie dat voor ons stond toen we een ijsje haaldenquote:Op maandag 17 augustus 2020 17:50 schreef Dave het volgende:
De kinderen van de buren schreeuwen weer moord en brand.
Ik las wandelstokkenquote:Op maandag 17 augustus 2020 17:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee dat lijkt mij ook onwaarschijnlijk. Bovendien krijgen jongeren het toch niet!
Ik ga zo even mijn nieuwe wandelsokken testen. 4 km naar een ijssalon, ijs eten en weer terug.
We willen zondag een wat langere wandeling hier in de buurt maken,van ongeveer 15 km (deze) en dan wil ik wel zeker weten dan mijn sokken fijn zijn
Slechte sokken zijn inderdaad een irritante spelbreker.quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee dat lijkt mij ook onwaarschijnlijk. Bovendien krijgen jongeren het toch niet!
Ik ga zo even mijn nieuwe wandelsokken testen. 4 km naar een ijssalon, ijs eten en weer terug.
We willen zondag een wat langere wandeling hier in de buurt maken,van ongeveer 15 km (deze) en dan wil ik wel zeker weten dan mijn sokken fijn zijn
Ik heb ook een keer zo'n jas aangehad, en het is echt fantastischquote:Op maandag 17 augustus 2020 17:36 schreef Dave het volgende:
[..]
Heb nog overwogen die te bestellen. Maar uiteindelijk toch gegaan voor
In de maaallemooolen van het leven, draai je allemaal je pokemonbattle meeeeeequote:Op maandag 17 augustus 2020 17:53 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb zondag eindelijk een drie sterren Snivy weten te vangen, dus die gaat de evolutie mallemolen in.
Doe hem de groeten terug!quote:Op maandag 17 augustus 2020 18:33 schreef ijs_beer het volgende:
Jongens, jullie krijgen de groeten van I
Leuk! Hoe doe je dat eigenlijk als het geen rondje is?quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat es proberen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft laatst zijn tong uitgestoken naar een immens brutaal jochie dat voor ons stond toen we een ijsje haalden![]()
. Dat joch keek zó verbaasd
Aawh, cute, babysokjesquote:
Oh fijnquote:Op maandag 17 augustus 2020 18:33 schreef ijs_beer het volgende:
Jongens, jullie krijgen de groeten van I
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |