SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKIk ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Dagoduck en ik go wayyyy back toen het 3FM topic nog levende was en we delen een verjaardag dus we zoeken elkaar nog steeds op Fok! op om te feliciteren. Dago was me voor dit keer.quote:![]()
Op maandag 17 augustus 2020 00:02 schreef molloot200 het volgende: Ik weet niet hoe je verjaardagen kan zien op dit forum maar bij dezen dus![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je had ook GefeliCeeteerd kunnen doenquote:Op maandag 17 augustus 2020 00:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zo, over die TT heb ik lang nagedacht
GefeliCeeteerd?quote:Op maandag 17 augustus 2020 00:07 schreef Greys het volgende:
Ik lees net dat jullie een andere TT wilden? Welke dan?
En ook in dit topic nog gefeliciteerd Ceeeee.
Dago jij ook!
Waarom dan niet gewoon 'see' veranderen naar 'Cee'?quote:Op maandag 17 augustus 2020 00:07 schreef Redefine het volgende:
@:Cee gefeliciteerd met je verjaardag![]()
En speciaal voor jou hebben de Amerikanen een liedje geschreven.
The Star-Spangled Banner
O Cee can you see, by the dawn’s early light,
What so proudly we hail’d at the twilight’s last gleaming,
Whose broad stripes and bright stars through the perilous fight
O’er the ramparts we watch’d were so gallantly streaming?
And the rocket’s red glare, the bombs bursting in air,
Gave proof through the night that our flag was still there,
O Cee does that star-spangled banner yet wave
O’er the land of the free and the home of the brave?
Aah vandaar. Tofquote:Op maandag 17 augustus 2020 00:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Dagoduck en ik go wayyyy back toen het 3FM topic nog levende was en we delen een verjaardag dus we zoeken elkaar nog steeds op Fok! op om te feliciteren. Dago was me voor dit keer.
Omdat het C e e is niet niet Cie.quote:Op maandag 17 augustus 2020 00:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Waarom dan niet gewoon 'see' veranderen naar 'Cee'?
quote:Op maandag 17 augustus 2020 00:07 schreef Strani het volgende:
Gefeliciteerd @:Greys!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Daar heb je een valide punt, ik vergeet dat echt altijd.quote:Op maandag 17 augustus 2020 00:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Omdat het C e e is niet niet Cie.
Jawel, maar dan staat Cee minder in de spotlightquote:Op maandag 17 augustus 2020 00:08 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Je had ook GefeliCeeteerd kunnen doen
*stil*quote:Op maandag 17 augustus 2020 00:07 schreef Redefine het volgende:
@:Cee gefeliciteerd met je verjaardag![]()
En speciaal voor jou hebben de Amerikanen een liedje geschreven.
The Star-Spangled Banner
O Cee can you see, by the dawn’s early light,
What so proudly we hail’d at the twilight’s last gleaming,
Whose broad stripes and bright stars through the perilous fight
O’er the ramparts we watch’d were so gallantly streaming?
And the rocket’s red glare, the bombs bursting in air,
Gave proof through the night that our flag was still there,
O Cee does that star-spangled banner yet wave
O’er the land of the free and the home of the brave?
Dat weet ik vooral omdat @Greys bij meets altijd uitlegt hoe je haar username uitspreekt. Dat is Cee, C E E.quote:Op maandag 17 augustus 2020 00:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar heb je een valide punt, ik vergeet dat echt altijd.
Zullen we wel een levende doen volgende keer?quote:Op maandag 17 augustus 2020 00:11 schreef Cee het volgende:
[..]
*stil*
*mooi*
*gooit Amerikaanse arend in de lucht*
Ik zal toch echt eens een keer op zo'n meeting moeten verschijnen h? Eerst dit virus maar eens weg.quote:Op maandag 17 augustus 2020 00:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat weet ik vooral omdat @:Greys bij meets altijd uitlegt hoe je haar username uitspreekt. Dat is Cee, C E E.
Die was levend, maar iemand schoot m gelijk neerquote:Op maandag 17 augustus 2020 00:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Zullen we wel een levende doen volgende keer?
'Hallo dit is Strani, hij komt uit Spanje, dus wees extra aardig voor hem'quote:Op maandag 17 augustus 2020 00:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zal toch echt eens een keer op zo'n meeting moeten verschijnen h? Eerst dit virus maar eens weg.
Ja ze is daar heel streng in.quote:Op maandag 17 augustus 2020 00:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat weet ik vooral omdat @:Greys bij meets altijd uitlegt hoe je haar username uitspreekt. Dat is Cee, C E E.
Mekequote:Op maandag 17 augustus 2020 00:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die was levend, maar iemand schoot m gelijk neer
Ja ik ben een kwetsbaar jongetjequote:Op maandag 17 augustus 2020 00:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
'Hallo dit is Strani, hij komt uit Spanje, dus wees extra aardig voor hem'
Meke ziet de Bald Eagle als een symbool van kapitalisme dat zo snel mogelijk verwijderd moet worden uit de Amerikaanse identiteit.quote:
Ze vervangt het voor een kale egel.quote:Op maandag 17 augustus 2020 00:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Meke ziet de Bald Eagle als een symbool van kapitalisme dat zo snel mogelijk verwijderd moet worden uit de Amerikaanse identiteit.
quote:Op maandag 17 augustus 2020 00:11 schreef Cee het volgende:
[..]
*stil*
*mooi*
*gooit Amerikaanse arend in de lucht*
SPOILER: Laaaange postOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ja het is puur het verleggen van de aandachtquote:Op maandag 17 augustus 2020 00:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nu komt de aap uit de mouw over waarom jij me altijd als een kat in het nauw drijft
Heb jij even geluk dat ik in slaap was gevallen!!quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:27 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb dus zo'n hekel aan die Meke h. We zouden eigenlijk eens een plan moeten bedenken om haar van deze website af te trappen.
quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Album 'Devils & Angels" staat wel in m'n top-20 "meestgedraaid ooit"
Had het bijna een jaar lang in m'n autoradio in 2008 ongeveer
quote:Op maandag 17 augustus 2020 00:40 schreef Strani het volgende:
Goed, dan ga ik nu 800 keer posten om op plek 1 te komen
quote:Op maandag 17 augustus 2020 00:40 schreef Strani het volgende:
Goed, dan ga ik nu 800 keer posten om op plek 1 te komen
He threw away his shotquote:Op maandag 17 augustus 2020 08:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]![]()
En met dat vroege slapen van mij heb je nog wel zoveel kans!
Oja al m'n Hamiltonreferenties van vandaag zijn natuurlijk opgedragen aan @Ceequote:
Have pity.quote:Op maandag 17 augustus 2020 08:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Oja al m'n Hamiltonreferenties van vandaag zijn natuurlijk opgedragen aan @:Cee![]()
May she always be satisfied
quote:Let's relax together
together , the two of us,together , the two of us,
we will turn upside down this world, together, the two of us
(together, the two of us)
Tell me, why do we need those people?
we won't tell anybody about this
Let's relax together
together, the two of us! aha!
https://lyricstranslate.com
Ik weet wel mijn momenten uit te zoeken natuurlijkquote:Op maandag 17 augustus 2020 07:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Heb jij even geluk dat ik in slaap was gevallen!!
Volgens mij is het allemaal niet heel bijzonder, maar wel in heel veel pagina'squote:Op maandag 17 augustus 2020 11:04 schreef Hamlapjes het volgende:
Dag allemaal! Weekendje weg geweest, dus ik heb van alles gemist, zal nog wel een klein beetje teruglezen, denk ik
Oh wacht, dit is een goed moment om een poll te proberen![poll=257]
Waar was je trouwens heen op je weekendje weg?quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:04 schreef Hamlapjes het volgende:
Dag allemaal! Weekendje weg geweest, dus ik heb van alles gemist, zal nog wel een klein beetje teruglezen, denk ik
Oh wacht, dit is een goed moment om een poll te proberen![poll=257]
De Eemhof!quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Waar was je trouwens heen op je weekendje weg?
Ik heb dan ook keurig voor Nee gestemdquote:Op maandag 17 augustus 2020 11:24 schreef Strani het volgende:
Dat er nog mensen zijn die die arme @:Hamlapjes al deze bagger door willen laten lezenis toch zielig!
Bagger?quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:24 schreef Strani het volgende:
Dat er nog mensen zijn die die arme @:Hamlapjes al deze bagger door willen laten lezenis toch zielig!
Ben ik even blij dat ik nu in Utrecht zit.quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:30 schreef Momo het volgende:
Groot deel Den Haag zonder stroom lol
Hier nog wel *fingers crossed*
Ik zou wel eens drie zinnige dingen willen horen die afgelopen weekend ter sprake zijn gekomenquote:
QFTquote:
Oh jazekerquote:Op maandag 17 augustus 2020 11:30 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dan ben je vast ook in Aquamundo geweest
Oh ja inderdaad, lijkt me juist wel fijn. Meestal vind ik het in dat soort zwaembaden veel te druk.quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:38 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
QFT
[..]
Oh jazeker
Was nu vanwege corona allemaal een klein beetje anders natuurlijk, konden twee keer anderhalf uur komen zwemmen gedurende het weekend. Maar daardoor was het ook niet bizar druk ofzo, dus eigenlijk best wel prettig
De mainstream/indie discussie van zaterdag was toch wel interessant.quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik zou wel eens drie zinnige dingen willen horen die afgelopen weekend ter sprake zijn gekomen
Als je een beetje in die hoek thuis bent wel jaquote:Op maandag 17 augustus 2020 11:42 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De mainstream/indie discussie van zaterdag was toch wel interessant.
quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:42 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De mainstream/indie discussie van zaterdag was toch wel interessant.
Jullie hebben het weer over muziek gehad?quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Als je een beetje in die hoek thuis bent wel jaVond ik een leuke discussie
Ja, die was volgens mij van zaterdagavond als je dat terug wilt zoekenquote:Op maandag 17 augustus 2020 11:43 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben het weer over muziek gehad?
Dat wil ik dan wel even teruglezen, ja
quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik nu in Utrecht zit.
Ik eigenlijk ook welquote:Op maandag 17 augustus 2020 11:43 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben het weer over muziek gehad?
Dat wil ik dan wel even teruglezen, ja
Jij bent een goed mens Tim!quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb dan ook keurig voor Nee gestemd![]()
![]()
• Regent het wel of regent het nietquote:Op maandag 17 augustus 2020 11:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik zou wel eens drie zinnige dingen willen horen die afgelopen weekend ter sprake zijn gekomen
Ik ging voor mijn verjaardagsfeestjes met vriendjes altijd naar het zwembad van de Eemhofquote:
quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:52 schreef molloot200 het volgende:
En heel veel over Wit-Rusland
En over tattoos en piercings
En over dat Strani deze maand zichzelf niet is
En het duizendste gesprek over WIDM die ik zelf natuurlijk weer heb aangeslingerd
Dat onderste heb ik niets van meegekregen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:52 schreef molloot200 het volgende:
En het duizendste gesprek over WIDM die ik zelf natuurlijk weer heb aangeslingerd
quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moest iets in het Duits typen en toen wist ik het Nederlandse woord voor "native language" niet meer. Totdat ik het naar het Duits liet vertalen.![]()
Ik gok toch nog steeds op ja eigenlijk.quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:53 schreef Meke het volgende:
• Hebben Strani en Meke stiekem account gewisseld
Dit vat het aardig goed samenquote:Op maandag 17 augustus 2020 11:52 schreef molloot200 het volgende:
Oh spuit 11quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:53 schreef Meke het volgende:
[..]
• Regent het wel of regent het niet
• Wie is de Mol
• Hebben Strani en Meke stiekem account gewisseld
• Wie wordt de nieuwe mod
No esta impossible!quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik gok toch nog steeds op ja eigenlijk.
*noteert voor een mogelijke toekomstige meet*quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ging voor mijn verjaardagsfeestjes met vriendjes altijd naar het zwembad van de Eemhof
Sterker nog, als je goed je vinger over m'n voorhoofd beweegt dan kan je aan de vorm nog voelen dat ik ooit hard tegen de muur van de wildwaterbaan ben geklapt en binnen een paar minuten letterlijk een halve pingpongbal op m'n voorhoofd had.
@molloot200 praat Luctor even bij over WIDM!quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat onderste heb ik niets van meegekregen.
Ik zie dit nu voor mequote:Op maandag 17 augustus 2020 11:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
*noteert voor een mogelijke toekomstige meet*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |