Mekequote:Op maandag 17 augustus 2020 00:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die was levend, maar iemand schoot m gelijk neer
Ja ik ben een kwetsbaar jongetjequote:Op maandag 17 augustus 2020 00:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
'Hallo dit is Strani, hij komt uit Spanje, dus wees extra aardig voor hem'
Meke ziet de Bald Eagle als een symbool van kapitalisme dat zo snel mogelijk verwijderd moet worden uit de Amerikaanse identiteit.quote:
Ze vervangt het voor een kale egel.quote:Op maandag 17 augustus 2020 00:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Meke ziet de Bald Eagle als een symbool van kapitalisme dat zo snel mogelijk verwijderd moet worden uit de Amerikaanse identiteit.
quote:Op maandag 17 augustus 2020 00:11 schreef Cee het volgende:
[..]
*stil*
*mooi*
*gooit Amerikaanse arend in de lucht*
SPOILER: Laaaange postOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ja het is puur het verleggen van de aandachtquote:Op maandag 17 augustus 2020 00:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nu komt de aap uit de mouw over waarom jij me altijd als een kat in het nauw drijft
Heb jij even geluk dat ik in slaap was gevallen!!quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:27 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb dus zo'n hekel aan die Meke hè. We zouden eigenlijk eens een plan moeten bedenken om haar van deze website af te trappen.
quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Album 'Devils & Angels" staat wel in m'n top-20 "meestgedraaid ooit"
Had het bijna een jaar lang in m'n autoradio in 2008 ongeveer
quote:Op maandag 17 augustus 2020 00:40 schreef Strani het volgende:
Goed, dan ga ik nu 800 keer posten om op plek 1 te komen
quote:Op maandag 17 augustus 2020 00:40 schreef Strani het volgende:
Goed, dan ga ik nu 800 keer posten om op plek 1 te komen
He threw away his shotquote:Op maandag 17 augustus 2020 08:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]![]()
En met dat vroege slapen van mij heb je nog wel zoveel kans!
Oja al m'n Hamiltonreferenties van vandaag zijn natuurlijk opgedragen aan @Ceequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |