SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Sommige mensen zijn vrij domquote:Op zondag 16 augustus 2020 19:43 schreef molloot200 het volgende:
Tokkie bij mij op Facebook deelt zo'n prachtig spreuktegeltje:
[..]![]()
![]()
Hoe kunnen mensen zo eenzinnig redeneren?quote:Op zondag 16 augustus 2020 19:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn vrij dom
Gisteren had ik een barbecue en ging het over iets uit het plaatselijke nieuws. https://www.destentor.nl/(...)ste-vriend~a6f3a2cd/
(premium artikel. Een man had seks met een slapende vrouw, nadat ze te veel gedronken had)
Zegt diegene: "Dat is dan toch geen verkrachting? Die vrouw sliep. Die heeft nooit gezegd dat ze niet wil".
WTFquote:Op zondag 16 augustus 2020 19:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Gisteren had ik een barbecue en ging het over iets uit het plaatselijke nieuws. https://www.destentor.nl/(...)ste-vriend~a6f3a2cd/
(premium artikel. Een man had seks met een slapende vrouw, nadat ze te veel gedronken had)
Zegt diegene met wie ik barbecuede: "Dat is dan toch geen verkrachting? Die vrouw sliep. Die heeft nooit gezegd dat ze niet wil".
quote:Op zondag 16 augustus 2020 19:55 schreef Cyan9 het volgende:
Dit is toch wel heel indrukwekkend.
[ afbeelding ]
Iswelzo natuurlijk.quote:Op zondag 16 augustus 2020 19:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zegt diegene met wie ik barbecuede: "Dat is dan toch geen verkrachting? Die vrouw sliep. Die heeft nooit gezegd dat ze niet wil".
Hier ook donkere wolken incoming, en al wat bliksemflitsen gezienquote:
Je bent niet de enige..quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:11 schreef Arizona het volgende:
Hoezo hebben jullie nu allemaal regen, hier is het nog steeds warm en droog
Ik zit nu in de vertequote:Op zondag 16 augustus 2020 20:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vrijwel constant flitsen in de verte
Zelfs hier in Zwitserland rommelt het in de verte.quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:11 schreef Arizona het volgende:
Hoezo hebben jullie nu allemaal regen, hier is het nog steeds warm en droog
Nee hoor hier is het ook buitenland en hier niks te zien, niks van geloven mensen!quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zelfs hier in Zwitserland rommelt het in de verte.
Het is gewoon een complot
Onzin, buitenland is buitenland. Voor mij zijn ook alle buitenlanders hetzelfde.quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee hoor hier is het ook buitenland en hier niks te zien, niks van geloven mensen!
Dat is de oude Wit-Russische vlag. Weet zo even niet wat de nieuwe dan is.quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:18 schreef molloot200 het volgende:
Heeft iemand enig idee met wat voor vlaggen ze zwaaien in Wit-Rusland bij die demonstraties? Of is dit een hele domme vraag?
quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:21 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dat is de oude Wit-Russische vlag. Weet zo even niet wat de nieuwe dan is.
Dit was lange tijd mijn favoriet van 2018.quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:01 schreef molloot200 het volgende:
Of even lachen om deze
Of is dat nu niet gepast? Zo nee dan sorry
Haha oh ik weet nog dat je toen moest werken bij de eerste rehearsal van Wit-Rusland toen, en thuiskwam en in het rehearsal topic gelijk een foto zag van die etterende zweer op zijn rugquote:Op zondag 16 augustus 2020 20:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit was lange tijd mijn favoriet van 2018.
Geen grap.
Lange tijd, maar dus niet voor Altijd?quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Geen grap.
Nee, die revamp heeft het echt vernacheld en toen had ik dequote:Op zondag 16 augustus 2020 20:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Lange tijd, maar dus niet voor Altijd?
En niemand die tegen die arme jongen zei: 'Hey, weet je dat er een roos in je rug groeit?quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha oh ik weet nog dat je toen moest werken bij de eerste rehearsal van Wit-Rusland toen, en thuiskwam en in het rehearsal topic gelijk een foto zag van die etterende zweer op zijn rug
quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
En niemand die tegen die arme jongen zei: 'Hey, weet je dat er een roos in je rug groeit?
Papier hier.quote:
quote:
quote:
Wowquote:
quote:Op zondag 16 augustus 2020 19:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Daarom juist! Hier geen onweer, in Zwitserland geen onweer.quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Onzin, buitenland is buitenland. Voor mij zijn ook alle buitenlanders hetzelfde.
quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:53 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
VAL (2020)
[ afbeelding ]
Uzari (2015)
Dan moet die ander uiteraard zonder ingrijpen van de politie of de staat helemaal naar de tering geschopt en geslagen worden. Zo hypocriet zijn dat soort figuren wel.quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:55 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
![]()
Echt, hoe reageren mensen dan als het bij iemand die ze kennen gebeurd? Wow ik word hier echt boos van![]()
Kon je je inhouden?
Moest ik ook al aan denken bij de TT.quote:
Kan diegene niet preventief opgesloten worden?quote:Op zondag 16 augustus 2020 19:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ben een vrij rustig persoon, dus dat kwam wel goedquote:Op zondag 16 augustus 2020 20:55 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
![]()
Echt, hoe reageren mensen dan als het bij iemand die ze kennen gebeurd? Wow ik word hier echt boos van![]()
Kon je je inhouden?
Je hebt hem/haar (ik vermoed zomaar een hem) toch wel flink van repliek gediend h? Wat een opmerking.quote:Op zondag 16 augustus 2020 19:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die lag daarna op de BBQ.quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:03 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Je hebt hem/haar (ik vermoed zomaar een hem) toch wel flink van repliek gediend h? Wat een opmerking.
Gewoon antwoorden: naast Litouwen en Letland.quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ben een vrij rustig persoon, dus dat kwam wel goedEerder op de avond kwam het nieuws op de radio en ging het over Wit-Rusland, waarna hij: "Waar is dat?" zei. Dus ik hechtte niet te veel waarde aan zijn mening
Ik geloof dat ik dit compleet verdrongen hebquote:
Ja, zeker. Uiteraard was het een hemquote:Op zondag 16 augustus 2020 21:03 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Je hebt hem/haar (ik vermoed zomaar een hem) toch wel flink van repliek gediend h? Wat een opmerking.
Hoeveel slechte keuzes kan je maken in n leven...quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, zeker. Uiteraard was het een hemDe meid die naast me zat, werd er ook boos om.
Daarna hebben we maar over voetbal gepraat. Niet dat hij daar verstand van heeft, want hij is voor Feyenoord, maar dat is wel veiliger
Zucht, sommige mensenquote:Op zondag 16 augustus 2020 20:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan moet die ander uiteraard zonder ingrijpen van de politie of de staat helemaal naar de tering geschopt en geslagen worden. Zo hypocriet zijn dat soort figuren wel.
Ja, okee, helpt wel om een beetje in te kunnen schatten wat voor vleesvervanger je in de kuip hebtquote:Op zondag 16 augustus 2020 21:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ben een vrij rustig persoon, dus dat kwam wel goedEerder op de avond kwam het nieuws op de radio en ging het over Wit-Rusland, waarna hij: "Waar is dat?" zei. Dus ik hechtte niet te veel waarde aan zijn mening
Is het bovenste gedeelte van Rusland, kijk maar naar de vlagquote:Op zondag 16 augustus 2020 21:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gewoon antwoorden: naast Litouwen en Letland.
Maar ja, dat zie je in mildere vorm (uiteraard niet te vergelijken met dit verhaal), met van die mannen die de ene na de andere vrouw verslonden en als oud vuil behandelden. Als die dan later een dochter krijgen, dan zijn ze opeens extreem beschermendquote:
Sommige mensenquote:Op zondag 16 augustus 2020 21:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, zeker. Uiteraard was het een hemDe meid die naast me zat, werd er ook boos om.
Daarna hebben we maar over voetbal gepraat. Niet dat hij daar verstand van heeft, want hij is voor Feyenoord, maar dat is wel veiliger
Rond de hoofdstad Minsk. En ook Brest. Brest dat ligt toch in Frankrijk?quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Is het bovenste gedeelte van Rusland, kijk maar naar de vlag
Ja, dat vind ik dan wel soort van grappigquote:Op zondag 16 augustus 2020 21:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar ja, dat zie je in mildere vorm (uiteraard niet te vergelijken met dit verhaal), met van die mannen die de ene na de andere vrouw verslonden en als oud vuil behandelden. Als die dan later een dochter krijgen, dan zijn ze opeens extreem beschermend
Ja nu zit je gewoon dingen te verzinnen hoor, dit bestaat toch allemaal niet johquote:Op zondag 16 augustus 2020 21:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Rond de hoofdstad Minsk. En ook Brest. Brest dat ligt toch in Frankrijk?
Mwah, dat respect naar vrouwen hebben ze dan nog steeds niet. Want als ze een zoon zouden hebben, zouden die nog aangemoedigd worden.quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dan wel soort van grappigZijn ze achteraf toch gaan inzien dat hun gedrag niet helemaal okee is
![]()
Totdat het echt te ver gaat en ze echt jongens pijn gaan doen
En dan heet in een andere taal ook nog Belarusquote:Op zondag 16 augustus 2020 21:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja nu zit je gewoon dingen te verzinnen hoor, dit bestaat toch allemaal niet joh
Ja, da's ook weer zo. Hypocriete eikelsquote:Op zondag 16 augustus 2020 21:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mwah, dat respect naar vrouwen hebben ze dan nog steeds niet. Want als ze een zoon zouden hebben, zouden die nog aangemoedigd worden.
Ja dhgquote:Op zondag 16 augustus 2020 21:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dan heet in een andere taal ook nog Belarus
Ligt zeker tussen Narnia en Middelaarde in?!quote:
dat verklaart inderdaad heel erg veel.quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Schijnt zelfs een liedje over gemaakt te zijn: 'Ik houd van Belarus'quote:
Zingt Linda de Mol dat? Anders hoef ik het niet te horen hoorquote:Op zondag 16 augustus 2020 21:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Schijnt zelfs een liedje over gemaakt te zijn: 'Ik houd van Belarus'
De Wit-Russische Linda de Mol inderdaad.quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Zingt Linda de Mol dat? Anders hoef ik het niet te horen hoor
Ik ben in elk geval al heel erg blij dat dit nu zo duidelijk (in elk geval hier, maar volgens mij wel redelijk algemeen) wordt gezien als een afwijkende mening. Daar zijn natuurlijk al wat stappen gezet. En hopelijk inderdaad na veel gezeik draaien ze wel bij.quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:11 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
dat verklaart inderdaad heel erg veel.![]()
En goedzo, hopelijk gaat er bij zulke types ooit een lichtje branden als ze maar genoeg zeik over zich heen krijgen bij zulke opmerkingen.
quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
De Wit-Russische Linda de Mol inderdaad.
Jaaaa eindelijk voor jouquote:Op zondag 16 augustus 2020 21:25 schreef Arizona het volgende:
Omg eckte regen, harde wind en onweder nu hier
Gefeliciteerdquote:Op zondag 16 augustus 2020 21:25 schreef Arizona het volgende:
Hier gaat het ook losquote:Op zondag 16 augustus 2020 21:25 schreef Arizona het volgende:
quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:25 schreef Arizona het volgende:
Jaaaa zo fijnquote:
Bij mijn zusje in Groningen nog nietquote:
Ahhquote:
Gefeliciteerdquote:Op zondag 16 augustus 2020 21:25 schreef Arizona het volgende:
Ron Brandsteder toch?quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Zingt Linda de Mol dat? Anders hoef ik het niet te horen hoor
Ja met een volgroeide baby in haar buik doet zij het sowieso niet meerquote:Op zondag 16 augustus 2020 21:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
AhhMisschien kun jij nog een regendans voor haar.
Dan ben jij haar laatste reddingquote:Op zondag 16 augustus 2020 21:41 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja met een volgroeide baby in haar buik doet zij het sowieso niet meer
Dit is Linda de Mol zingendquote:Op zondag 16 augustus 2020 21:36 schreef Dave het volgende:
[..]
Ron Brandsteder toch?
Oh nee, dat was Bellabeer.
Snap ik ergens wel; vooral dankzij die Staging werd het echt een lachertjequote:Op zondag 16 augustus 2020 20:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Geen grap.
Bij mij nog steeds nietquote:
Jaquote:
Oh ik vind dat 8D ook echt heel naarquote:Op zondag 16 augustus 2020 21:51 schreef molloot200 het volgende:
Ik vind ze zo tof
Alleen ze hebben alle finale optredens op Youtube echt verpest door 8D audio te gebruiken. Echt wie vindt dat nou mooi?
quote:
Doe het dan ook gelijk voor F1Gamer.quote:
Nee ik word er hele paranoia vanquote:Op zondag 16 augustus 2020 21:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik kan daar echt niet fijn naar luisteren
Komt goedquote:Op zondag 16 augustus 2020 21:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Doe het dan ook gelijk voor F1Gamer.
quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik kan daar echt niet fijn naar luisteren
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | . Dat is . toch leuk? . |
De makers van The Walking Dead vonden dit heel normaalquote:
Nooit gezien, dus ik snap deze verwijzing nietquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
De makers van The Walking Dead vonden dit heel normaal
Zij deden het dan weer wat anders, maar net zo logischquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:16 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nooit gezien, dus ik snap deze verwijzing niet
Moeilijk h, op wijzig klikkenquote:
Heel moeilijk.quote:
quote:
Nee. Dead klopt.quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Moet het niet Death zijn.
Wacht maar tot je mod bentquote:
'Moeilijk he, niet door het slotje heenposten'quote:
Oeh is dat een hint?quote:
Nee, niet leukquote:
Zeer zekerquote:
Balen, beterschapquote:
Ja, maar ik zeg niet waarvoorquote:
In dit geval zitten er doden in en niet de dood, dus dan klopt dead toch?quote:
Ik had hier ook een grapje kunnen maken over iemand die dead inside is, in plaats van een serieuze reactie. Gemiste kansquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:27 schreef Meke het volgende:
[..]
In dit geval zitten er doden in en niet de dood, dus dan klopt dead toch?
Verklaar je nader.quote:
Het gaat in dit geval sowieso om meervoud, dus ook al zouden het geen zombies zijn, klopt het nog steeds ja.quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:27 schreef Meke het volgende:
[..]
In dit geval zitten er doden in en niet de dood, dus dan klopt dead toch?
quote:
Hier kan ik weer even mee uit de voetenquote:
Thanks, en trusten!quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Balen, beterschap![]()
Het flitst nog steeds, mooie show![]()
Ik ga proberen te slapen, morgen vroeg op want weer aan het werk
Maar dan klopt het nog steeds, want eigenlijk staat erquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
https://www.vocabulary.cl/Lists/dead-death-die-died.htm
Je geeft hier een link waarmee je juist aantoont dat 'dead' kloppend en niet 'death'quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
https://www.vocabulary.cl/Lists/dead-death-die-died.htm
#believenothing #challengeeverything #nowyoureplayingwithpowerquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Hier kan ik weer even mee uit de voeten#mysterie
Ik zeg niets maar als je het oplost weet je welk lied Jeangu volgend jaar instuurtquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Hier kan ik weer even mee uit de voeten#mysterie
En @Strani: #iknownothingimfrombarcelonaquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
#believenothing #challengeeverything #nowyoureplayingwithpower
En toch ook wie daadwerkelijk JFK vermoord heeft?quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik zeg niets maar als je het oplost weet je welk lied Jeangu volgend jaar instuurt
Ja, die moeten we eens goed onder de loep nemen, er goed op inzoomen en achterstevoren afspelen. Dan weten we het antwoord op die ne vraag: wie is ... de mod?quote:
Ja ik dacht er al zo'n hint in te zien!quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik zeg niets maar als je het oplost weet je welk lied Jeangu volgend jaar instuurt
quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
En @:Strani: #iknownothingimfrombarcelona
lom ed is ociNquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, die moeten we eens goed onder de loep nemen, er goed op inzoomen en achterstevoren afspelen. Dan weten we het antwoord op die ne vraag: wie is ... de mod?
quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, die moeten we eens goed onder de loep nemen, er goed op inzoomen en achterstevoren afspelen. Dan weten we het antwoord op die ne vraag: wie is ... de mod?
Iedereen behalve jijquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Ik ben echt wel benieuwd wie zich allemaal hebben aangemeld
Coin was er niet bij in Schotland.quote:
Dat zou toch eens wat zijnquote:
Geen idee. Ik weet niet of mensen die het niet zijn geworden, mogen zeggen dat ze gesolliciteerd hebben.quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Vraag me af of we dat ooit te weten krijgen
Die mol moet dan wel echt een Icon zijn geweestquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Coin was er niet bij in Schotland.
Oeh dan zijn we het allemaalquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat zou toch eens wat zijn![]()
Misschien loog ik wel over dat ik geen interesse had![]()
Nee precies, vandaar. Of dat ze het zouden willen zeggen, is natuurljik ook de vraag.quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Geen idee. Ik weet niet of mensen die het niet zijn geworden, mogen zeggen dat ze gesolliciteerd hebben.
Jij hebt een aparte manier van woorden omdraaienquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die mol moet dan wel echt een Icon zijn geweest
Bij WIDM kan het nooit zo makkelijk zijn toch?quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij hebt een aparte manier van woorden omdraaien
Dan is die wel dommer geworden. Gisteren zat die de hele tijd op mijn scherm. Maar ging die niet zo snel weg.quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Er zit een vlieg in huis, vaak op mijn monitor. Ik ontdek net dat ik hem kan wegjagen met het muispijltje
Dit seizoen zijn er 9 mods en is er maar 1 kandidaat!quote:
Musequote:Op zondag 16 augustus 2020 22:45 schreef Redefine het volgende:
En gezien we het eerder over Dead Inside hadden![]()
Blijf het nog steeds typisch vinden dat ze '95 voor de huidige vlag hebben gekozen. Ben je decennia lang onder deze vlag geterroriseerd en wat doe je dan als je eindelijk onafhankelijk bent, laat je vlag bijna intact en haal je alleen de hamer en sikkel weg...quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:43 schreef molloot200 het volgende:
https://www.vrt.be/vrtnws(...)d-politiek-en-kleur/
Heb het verhaal van de vlag van Wit-Rusland gevonden, voor de geinteresseerden
Zie je wel prima smaak heb jequote:Op zondag 16 augustus 2020 22:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Muse
Wie vroeg om m'n muzieksmaak? Nou van Muse ben ik dus ook groot fan
Ja net wat ik zeg, best breed. Alleen jist hetgene wat mainstream en top 40 materiaal is, vind ik grotendeels niksquote:
Geweldig nummer ja, maar staan meerdere top nummers op dat album.quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:48 schreef molloot200 het volgende:
Van het album Drones vind ik Reapers trouwens superieur
Ik moet zeggen dat ik het ergens wel een mooie vlag vind, met dat patroontje zo langs de zijkant. Maar inderdaad, onbegrijpelijk dat ze die toen hebben gehouden. Ik gok dan ook inderdaad nu als Loekasienko (schrijf je dit zo?) wegkomt van de macht daar in Wit-Rusland dat deze vlag dan met hem mee de prullenbak in gaatquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Blijf het nog steeds typisch vinden dat ze '95 voor de huidige vlag hebben gekozen. Ben je decennia lang onder deze vlag geterroriseerd en wat doe je dan als je eindelijk onafhankelijk bent, laat je vlag bijna intact en haal je alleen de hamer en sikkel weg...
En verder is 1918 toch wel een bijzonder jaar voor vele voormalig Sovjetlanden. Dachten ze dat ze eindelijk vrij waren van de overheerser en riepen ze de onafhankelijkheid uit, totdat Rusland dit doorhad en zoiets had, van komen jullie maar weer terug bij Mother Russia
Ach. Ik ben dan vooral liefhebber van een mainstream genre: Rock. Maar veel van wat ik luister kennen de meesten ook niet. En dan niet eens zozeer dat ik dan per se hele alternatieve rock luister.quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:52 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja net wat ik zeg, best breed. Alleen jist hetgene wat mainstream en top 40 materiaal is, vind ik grotendeels niks
Klopt, ik denk ook dat ik dat het beste Muse album vind.quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Geweldig nummer ja, maar staan meerdere top nummers op dat album.
Oh puur esthetisch vind ik hem juist ook mooi. En vooral ook anders dan andere vlaggenquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het ergens wel een mooie vlag vind, met dat patroontje zo langs de zijkant. Maar inderdaad, onbegrijpelijk dat ze die toen hebben gehouden. Ik gok dan ook inderdaad nu als Loekasienko (schrijf je dit zo?) wegkomt van de macht daar in Wit-Rusland dat deze vlag dan met hem mee de prullenbak in gaat
Ik luister eigenlijk ook heel veel rockquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ach. Ik ben dan vooral liefhebber van een mainstream genre: Rock. Maar veel van wat ik luister kennen de meesten ook niet. En dan niet eens zozeer dat ik dan per se hele alternatieve rock luister.
Ja het is nu vooral wanneer Loekasjenko komt te vallenquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oh puur esthetisch vind ik hem juist ook mooi. En vooral ook anders dan andere vlaggen![]()
En denk dat de vlag wel meegaat met Loekasjenko komt te vallen. Nu of later.
Ik ga voor Absolution of Black Holes & Revelationsquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Klopt, ik denk ook dat ik dat het beste Muse album vind.
Origin of Symetry of Absolution sla ik nog net iets hoger aan.quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Klopt, ik denk ook dat ik dat het beste Muse album vind.
Ja dat is als je hem achterstevoren ondersteboven afspeelt met blacklightquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
En toch ook wie daadwerkelijk JFK vermoord heeft?
quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat is als je hem achterstevoren ondersteboven afspeelt met blacklight
Ik denk dat het vanuit FOK! niet wordt gecommuniceerd, maar dat mensen het wel zelf mogen zeggen? Je kunt ze moeilijk tegenhoudenquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Geen idee. Ik weet niet of mensen die het niet zijn geworden, mogen zeggen dat ze gesolliciteerd hebben.
Ik zat ook te twijfelen met Absolution in m'n hoofdquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ga voor Absolution of Black Holes & Revelations
We weten in ieder geval dat Cyan gemaild had toch?quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik denk dat het vanuit FOK! niet wordt gecommuniceerd, maar dat mensen het wel zelf mogen zeggen? Je kunt ze moeilijk tegenhouden
Zou kunnen. Geen idee. We merken het wel.quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik denk dat het vanuit FOK! niet wordt gecommuniceerd, maar dat mensen het wel zelf mogen zeggen? Je kunt ze moeilijk tegenhouden
quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:00 schreef molloot200 het volgende:
[..]
We weten in ieder geval dat Cyan gemaild had toch?
Ja lekkerquote:Op zondag 16 augustus 2020 23:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zou kunnen. Geen idee. We merken het wel.
Zo dat waren even drie open deuren.
quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
En @:Strani: #iknownothingimfrombarcelona
Geheimzinnig gedoe ditquote:Op zondag 16 augustus 2020 23:02 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Hoewel, zeker weten doen we het nooit
quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:04 schreef Strani het volgende:
[..]Dit wordt weer een ouderwetse Strani vs. Redefine-vechtpartij!
Nee ben ik veel te lief voor joh, ik kan prima TTs veranderen, maar het echte modden wordt m nietquote:Op zondag 16 augustus 2020 23:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Geheimzinnig gedoe dit
Niks voor jou Meke?
#iknownothingimfromvalencia dan.quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:04 schreef Strani het volgende:
[..]Dit wordt weer een ouderwetse Strani vs. Redefine-vechtpartij!
Sorryquote:Op zondag 16 augustus 2020 23:05 schreef Strani het volgende:
1 1765 Aoibhin
2 1218 Meke
3 1072 Redefine
4 932 molloot200
5 885 Strani
@:Molloot200 loopt gelijk uit.
Rijdt die niet gewoon nu met jouw fiets rond in het peloton?quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:05 schreef Strani het volgende:
1 1765 Aoibhin
2 1218 Meke
3 1072 Redefine
4 932 molloot200
5 885 Strani
Hmm ja even de transponder checken misschien.quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Rijdt die niet gewoon nu met jouw fiets rond in het peloton?
Ik gok trouwens dat ik nog wel eens kan gaan zakken hierna. Top 3 gaat me in ieder geval sowieso niet lukken hoor deze maand, Redefine loopt al heleml uit op mijquote:Op zondag 16 augustus 2020 23:05 schreef Strani het volgende:
1 1765 Aoibhin
2 1218 Meke
3 1072 Redefine
4 932 molloot200
5 885 Strani
Weet niet of het benoemd was, maar had het wel al eerder gehoord.quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:07 schreef molloot200 het volgende:
[ twitter ]
Is dit al benoemd in de zaak Wit-Rusland?
Typisch links gedrag, censuurquote:Op zondag 16 augustus 2020 23:07 schreef Meke het volgende:
Ik ben ook veel te links om te modden en zou alle posts die niet bij mijn wereldbeeld aansluiten verwijderen
quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:07 schreef Meke het volgende:
Ik ben ook veel te links om te modden en zou alle posts die niet bij mijn wereldbeeld aansluiten verwijderen
Exact. Aan het eind van de race op 1 september kijken we dat even na.quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm ja even de transponder checken misschien.
Maar die gaat morgen weer aan het werk, en op een goede dag heb je 100 posts voor je er erg in hebtquote:Op zondag 16 augustus 2020 23:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik gok trouwens dat ik nog wel eens kan gaan zakken hierna. Top 3 gaat me in ieder geval sowieso niet lukken hoor deze maand, Redefine loopt al heleml uit op mij
Vanaf morgen kun je weer inlopen op mij.quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik gok trouwens dat ik nog wel eens kan gaan zakken hierna. Top 3 gaat me in ieder geval sowieso niet lukken hoor deze maand, Redefine loopt al heleml uit op mij
Ah in september is ie weer helemaal terug dusquote:Op zondag 16 augustus 2020 23:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe lager ik kom hoe beter, voor n maandje vind ik dat wel grappig ja.
Ja jij wel jaquote:Op zondag 16 augustus 2020 23:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Maar die gaat morgen weer aan het werk, en op een goede dag heb je 100 posts voor je er erg in hebt
Dat kan ik dan ook weer niet beloven hoorquote:Op zondag 16 augustus 2020 23:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ah in september is ie weer helemaal terug dus
Dat snap ik wel. Je moet toch af en toe er flink doorheen zakken om het geloofwaardig te houden.quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zie het ergens ook nog wel gebeuren dat je eind augustus weer gewoon veilig op je tweede plekje staat hoorquote:Op zondag 16 augustus 2020 23:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat kan ik dan ook weer niet beloven hoor
Daar is het gat denk ik te groot voor.quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:11 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik zie het ergens ook nog wel gebeuren dat je eind augustus weer gewoon veilig op je tweede plekje staat hoor
Oh nee ja Meke is wel ver weg inderdaadquote:Op zondag 16 augustus 2020 23:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar is het gat denk ik te groot voor.
Luilakquote:Op zondag 16 augustus 2020 23:05 schreef Strani het volgende:
1 1765 Aoibhin
2 1218 Meke
3 1072 Redefine
4 932 molloot200
5 885 Strani
Zo is datquote:Op zondag 16 augustus 2020 23:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Je moet toch af en toe er flink doorheen zakken om het geloofwaardig te houden.
Lief? Jij bent hartstikke meanquote:Op zondag 16 augustus 2020 23:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee ben ik veel te lief voor joh, ik kan prima TTs veranderen, maar het echte modden wordt m niet
Maar jullie posten met z'n allen ook wel echt heel veel heb ik het idee, de laatste dagenquote:
Laatste dagen is het wel hard gegaan ja.quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar jullie posten met z'n allen ook wel echt heel veel heb ik het idee, de laatste dagenElke keer als ik even wegkijk is er weer een hele nieuwe lading.
Ik denk overigens ook niet dat je op dit forum al te vaak hard op hoeft te treden toch?quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee ben ik veel te lief voor joh, ik kan prima TTs veranderen, maar het echte modden wordt m niet
Meankequote:
Ik deed dat toch een stuk extremerquote:Op zondag 16 augustus 2020 23:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Zelden. Uitgezonderd tijdens het ESF zelf.quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik denk overigens ook niet dat je op dit forum al te vaak hard op hoeft te treden toch?
Ja nu komt voor mij wel een beetje het moment dat ik me verveel deze vakantie en ik het ergens ook wel prima zou vinden als de uni weer zou beginnenquote:Op zondag 16 augustus 2020 23:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar jullie posten met z'n allen ook wel echt heel veel heb ik het idee, de laatste dagenElke keer als ik even wegkijk is er weer een hele nieuwe lading.
@Davequote:Op zondag 16 augustus 2020 23:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar is het gat denk ik te groot voor.
Ja dan komt iedereen uit de andere fora hier ramptoeristenquote:Op zondag 16 augustus 2020 23:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zelden. Uitgezonderd tijdens het ESF zelf.
Ik viel net bijna in slaapquote:Op zondag 16 augustus 2020 23:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat was gewoon een dopingschorsing van een maand die in de doofpot is gestoptquote:Op zondag 16 augustus 2020 23:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik deed dat toch een stuk extremer
Ja, totl onnodig, blijkt maar weer!quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik deed dat toch een stuk extremer
Ja precies, heel shady allemaalquote:Op zondag 16 augustus 2020 23:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze is lief mean, dat zijn de meanste.
quote:
Slaap je ook beter nu?quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik viel net bijna in slaapSowieso nachtbagger ik wel een stuk minder heb ik het idee
Ja met zo'n houding jegens niks doen kom je in het leven niet ver h!quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja nu komt voor mij wel een beetje het moment dat ik me verveel deze vakantie en ik het ergens ook wel prima zou vinden als de uni weer zou beginnen
Ja. En is het dan vooral erg druk.quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja dan komt iedereen uit de andere fora hier ramptoeristen
Meer dagbaggeren nu?quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik viel net bijna in slaapSowieso nachtbagger ik wel een stuk minder heb ik het idee
Hoe weet jij dat?quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat was gewoon een dopingschorsing van een maand die in de doofpot is gestopt
Ik gunde jullie gewoon een Jobi-loze maandquote:Op zondag 16 augustus 2020 23:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, totl onnodig, blijkt maar weer!
Gezien het verschil in posts, lijkt het weinig uit te maken inderdaad.quote:
quote:
Een beetje sportkijker heeft dat allang doorquote:
Die jongen heeft tijdens corona vooruitgewerkt he? Een beetje meer credits zijn welkom!quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja met zo'n houding jegens niks doen kom je in het leven niet ver h!
Jammer genoeg was het maar een maandquote:Op zondag 16 augustus 2020 23:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik gunde jullie gewoon een Jobi-loze maand
Zoietsquote:
Ja dat had ik ook een keer toen ik een oud-klasgenoot met haar zusje tegenkwam. Dat zusje was in mijn hoofd ook nog steeds een klein kind. Toen ook al volwassenquote:Op zondag 16 augustus 2020 23:17 schreef molloot200 het volgende:
Ha ik heb net even een cultuurshock op Insta.
Een broertje van een vriend van mij van de basisschool post net zijn eerste Instagram post. Al jaren niet meer gezien, dus in mijn ogen nog een klein 10-jarig jongetje. Maar hij is inmiddels dus ook 18Zo apart soms, nu moet ik het beeld wat in het hoofd heb van hem echt even bijstellen
Shitquote:Op zondag 16 augustus 2020 23:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een beetje sportkijker heeft dat allang door
quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jammer genoeg was het maar een maand
Je zou zo aan de slag kunnen in Dubai.quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
ZoietsDe bagger blijft natuurlijk wel
Kon Strani ook mooi een eerste plek pakken een keertjequote:Op zondag 16 augustus 2020 23:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik gunde jullie gewoon een Jobi-loze maand
Nee hoor we zijn blij dat je weer terug bentquote:
Maar echt. Ik kwam daar gewoon praktisch gezien elke week wel een keer. Op de middelbare school is hij en zijn gezin verhuisd, eigenlijk nooit meer gezien. En nu een baardje en zo en ook flink opgepompt; gewoon helemaal volwassen geworden. Heel apartquote:Op zondag 16 augustus 2020 23:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook een keer toen ik een oud-klasgenoot met haar zusje tegenkwam. Dat zusje was in mijn hoofd ook nog steeds een klein kind. Toen ook al volwassen
Gewoon rustig wachten tot april weer.quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja maar hier in de SC hoef je sowieso niet zoveel te moddenquote:
Mogen we hier echt lles neerzetten ja?quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar hier in de SC hoef je sowieso niet zoveel te modden
quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee maar dat doen we meestal ook niet echtquote:Op zondag 16 augustus 2020 23:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Mogen we hier echt lles neerzetten ja?
Ik heb dus zo'n hekel aan die Meke h. We zouden eigenlijk eens een plan moeten bedenken om haar van deze website af te trappen.quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee maar dat doen we meestal ook niet echt
Nee niet allesquote:Op zondag 16 augustus 2020 23:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Mogen we hier echt lles neerzetten ja?
Meke it happen!quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:27 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb dus zo'n hekel aan die Meke h. We zouden eigenlijk eens een plan moeten bedenken om haar van deze website af te trappen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze is wel de laatste hoop op regen in jouw buurtquote:
Dat is nou net het enige wat je niet mocht zeggenquote:Op zondag 16 augustus 2020 23:27 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb dus zo'n hekel aan die Meke h. We zouden eigenlijk eens een plan moeten bedenken om haar van deze website af te trappen.
quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is nou net het enige wat je niet mocht zeggen
Deze keer trap ik er niet in, Spanjool!quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:29 schreef Strani het volgende:
Nou heeft @:Molloot200 voor een split second de angst dat hij te ver is gegaan.
En dat is zo schattig om te zien
Daar gaat de nieuwe mod over.quote:
Je moest bijna huilen h?quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:30 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Deze keer trap ik er niet in, Spanjool!
Meke zelf heeft nog niets gezegd na mijn uitspraak van net, daar heb ik het nog het moeilijkst meequote:
Ja, heeft Meke nu de macht met haar top 2 in augustus ranking?quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou die kans is nu natuurlijk bijzonder klein h, daar zorgt @:Meke wel voor.
Ja die heeft het meegenomen naar achteren en is het daar aan het overleggen.quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Meke zelf heeft nog niets gezegd na mijn uitspraak van net, daar heb ik het nog het moeilijkst mee
quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dan zou het wel grappig zijn als het bannen van molloot Meke der eerste modtaak gaat zijn
Feitelijk onjuist.quote:
Dat begrijp ik welquote:Op zondag 16 augustus 2020 23:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Meke zelf heeft nog niets gezegd na mijn uitspraak van net, daar heb ik het nog het moeilijkst mee
Ah, ze is alvast infiltrant-modquote:Op zondag 16 augustus 2020 23:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja die heeft het meegenomen naar achteren en is het daar aan het overleggen.
quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, heeft Meke nu de macht met haar top 2 in augustus ranking?
Nummer 1 is een postingbot idd. Net als Haags.quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:37 schreef Strani het volgende:
[..]De macht ligt inderdaad bij nummer 2. Nummer 1 is slechts een puppet.
Ah drom was je de afgelopen maanden telkens nummer 2 en nooit nummer 1quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:37 schreef Strani het volgende:
[..]De macht ligt inderdaad bij nummer 2. Nummer 1 is slechts een puppet.
Ga er vooral lekker serieus op inquote:
quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Wow
Ik moest hieraan denken bij de titel van dit topic maar dacht dat niemand dat kende
Goed h?quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ga er vooral lekker serieus op in
quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:38 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nummer is een postingbot idd. Net als Haags.
Juistquote:Op zondag 16 augustus 2020 23:38 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ah drom was je de afgelopen maanden telkens nummer 2 en nooit nummer 1
Algoritmes moesten nog verfijnd worden.quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:45 schreef Strani het volgende:
[..]
JuistOp af en toe een dwaling na dan.
Alleen deze maand toch?quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:45 schreef Strani het volgende:
[..]
JuistOp af en toe een dwaling na dan.
Oh dat was dan een per ongeluk- like die tijdens het even meespieken gebeurd is!quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:54 schreef molloot200 het volgende:
@:Guanabana lekker mijn Meke "bash" liken
quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:57 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh dat was dan een per ongeluk- like die tijdens het even meespieken gebeurd is!
Ik zou nooit een Meke-bash liken.![]()
En nee ik ben nog niet terug.
Regen was wel nice ja!
April natuurlijkquote:Op maandag 17 augustus 2020 00:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, in de zin dat ik ook een paar maal eerste heb gestaan.
Geceelifiteerd!quote:
Staat in het profiel, maar alleen wanneer diegene dat wil.quote:Op maandag 17 augustus 2020 00:02 schreef molloot200 het volgende:
Ik weet niet hoe je verjaardagen kan zien op dit forum maar bij dezen dus
quote:
Ah dankquote:Op maandag 17 augustus 2020 00:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Staat in het profiel, maar alleen wanneer diegene dat wil.
[..]
Tot zover mijn jaarlijkse uitstapje naar ESF.
We hadden een anderequote:Op maandag 17 augustus 2020 00:05 schreef TheFreshPrince het volgende:
Oh, heel de TT gemist![]()
GefeliCeeteert !!!
Hoe voelt dat, 20?
Deze staat er ook pas netquote:Op maandag 17 augustus 2020 00:05 schreef TheFreshPrince het volgende:
Oh, heel de TT gemist![]()
GefeliCeeteerd !!!
Hoe voelt dat, 20?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |