Ik ben in elk geval al heel erg blij dat dit nu zo duidelijk (in elk geval hier, maar volgens mij wel redelijk algemeen) wordt gezien als een afwijkende mening. Daar zijn natuurlijk al wat stappen gezet. En hopelijk inderdaad na veel gezeik draaien ze wel bij.quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:11 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
dat verklaart inderdaad heel erg veel.![]()
En goedzo, hopelijk gaat er bij zulke types ooit een lichtje branden als ze maar genoeg zeik over zich heen krijgen bij zulke opmerkingen.
quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
De Wit-Russische Linda de Mol inderdaad.
Jaaaa eindelijk voor jouquote:Op zondag 16 augustus 2020 21:25 schreef Arizona het volgende:
Omg eckte regen, harde wind en onweder nu hier
Gefeliciteerdquote:Op zondag 16 augustus 2020 21:25 schreef Arizona het volgende:
Hier gaat het ook losquote:Op zondag 16 augustus 2020 21:25 schreef Arizona het volgende:
quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:25 schreef Arizona het volgende:
Jaaaa zo fijnquote:
Bij mijn zusje in Groningen nog nietquote:
Ahhquote:
Gefeliciteerdquote:Op zondag 16 augustus 2020 21:25 schreef Arizona het volgende:
Ron Brandsteder toch?quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Zingt Linda de Mol dat? Anders hoef ik het niet te horen hoor
Ja met een volgroeide baby in haar buik doet zij het sowieso niet meerquote:Op zondag 16 augustus 2020 21:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
AhhMisschien kun jij nog een regendans voor haar.
Dan ben jij haar laatste reddingquote:Op zondag 16 augustus 2020 21:41 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja met een volgroeide baby in haar buik doet zij het sowieso niet meer
Dit is Linda de Mol zingendquote:Op zondag 16 augustus 2020 21:36 schreef Dave het volgende:
[..]
Ron Brandsteder toch?
Oh nee, dat was Bellabeer.
Snap ik ergens wel; vooral dankzij die Staging werd het echt een lachertjequote:Op zondag 16 augustus 2020 20:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit was lange tijd mijn favoriet van 2018.
Geen grap.
Bij mij nog steeds nietquote:
Jaquote:
Oh ik vind dat 8D ook echt heel naarquote:Op zondag 16 augustus 2020 21:51 schreef molloot200 het volgende:
Ik vind ze zo tof
Alleen ze hebben alle finale optredens op Youtube echt verpest door 8D audio te gebruiken. Echt wie vindt dat nou mooi?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |