Ja jij wel jaquote:Op zondag 16 augustus 2020 23:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Maar die gaat morgen weer aan het werk, en op een goede dag heb je 100 posts voor je er erg in hebt
Dat kan ik dan ook weer niet beloven hoorquote:Op zondag 16 augustus 2020 23:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ah in september is ie weer helemaal terug dus
Dat snap ik wel. Je moet toch af en toe er flink doorheen zakken om het geloofwaardig te houden.quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe lager ik kom hoe beter, voor één maandje vind ik dat wel grappig ja.
Ik zie het ergens ook nog wel gebeuren dat je eind augustus weer gewoon veilig op je tweede plekje staat hoorquote:Op zondag 16 augustus 2020 23:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat kan ik dan ook weer niet beloven hoor
Daar is het gat denk ik te groot voor.quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:11 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik zie het ergens ook nog wel gebeuren dat je eind augustus weer gewoon veilig op je tweede plekje staat hoor
Oh nee ja Meke is wel ver weg inderdaadquote:Op zondag 16 augustus 2020 23:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar is het gat denk ik te groot voor.
Luilakquote:Op zondag 16 augustus 2020 23:05 schreef Strani het volgende:
1 1765 Aoibhin
2 1218 Meke
3 1072 Redefine
4 932 molloot200
5 885 Strani
@:Molloot200 loopt gelijk uit.
Zo is datquote:Op zondag 16 augustus 2020 23:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Je moet toch af en toe er flink doorheen zakken om het geloofwaardig te houden.
Lief? Jij bent hartstikke meanquote:Op zondag 16 augustus 2020 23:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee ben ik veel te lief voor joh, ik kan prima TTs veranderen, maar het echte modden wordt m niet
Maar jullie posten met z'n allen ook wel echt heel veel heb ik het idee, de laatste dagenquote:
Laatste dagen is het wel hard gegaan ja.quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar jullie posten met z'n allen ook wel echt heel veel heb ik het idee, de laatste dagenElke keer als ik even wegkijk is er weer een hele nieuwe lading.
Ik denk overigens ook niet dat je op dit forum al te vaak hard op hoeft te treden toch?quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee ben ik veel te lief voor joh, ik kan prima TTs veranderen, maar het echte modden wordt m niet
Meankequote:
Ik deed dat toch een stuk extremerquote:Op zondag 16 augustus 2020 23:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe lager ik kom hoe beter, voor één maandje vind ik dat wel grappig ja.
Zelden. Uitgezonderd tijdens het ESF zelf.quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik denk overigens ook niet dat je op dit forum al te vaak hard op hoeft te treden toch?
Ja nu komt voor mij wel een beetje het moment dat ik me verveel deze vakantie en ik het ergens ook wel prima zou vinden als de uni weer zou beginnenquote:Op zondag 16 augustus 2020 23:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar jullie posten met z'n allen ook wel echt heel veel heb ik het idee, de laatste dagenElke keer als ik even wegkijk is er weer een hele nieuwe lading.
@Davequote:Op zondag 16 augustus 2020 23:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar is het gat denk ik te groot voor.
Ja dan komt iedereen uit de andere fora hier ramptoeristenquote:Op zondag 16 augustus 2020 23:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zelden. Uitgezonderd tijdens het ESF zelf.
Ik viel net bijna in slaapquote:Op zondag 16 augustus 2020 23:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat was gewoon een dopingschorsing van een maand die in de doofpot is gestoptquote:Op zondag 16 augustus 2020 23:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik deed dat toch een stuk extremer
Ja, totáál onnodig, blijkt maar weer!quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik deed dat toch een stuk extremer
Ja precies, heel shady allemaalquote:Op zondag 16 augustus 2020 23:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze is lief mean, dat zijn de meanste.
quote:
Slaap je ook beter nu?quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik viel net bijna in slaapSowieso nachtbagger ik wel een stuk minder heb ik het idee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |