SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Sommige mensen zijn vrij domquote:Op zondag 16 augustus 2020 19:43 schreef molloot200 het volgende:
Tokkie bij mij op Facebook deelt zo'n prachtig spreuktegeltje:
[..]![]()
![]()
Hoe kunnen mensen zo eenzinnig redeneren?quote:Op zondag 16 augustus 2020 19:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn vrij dom
Gisteren had ik een barbecue en ging het over iets uit het plaatselijke nieuws. https://www.destentor.nl/(...)ste-vriend~a6f3a2cd/
(premium artikel. Een man had seks met een slapende vrouw, nadat ze te veel gedronken had)
Zegt diegene: "Dat is dan toch geen verkrachting? Die vrouw sliep. Die heeft nooit gezegd dat ze niet wil".
WTFquote:Op zondag 16 augustus 2020 19:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Gisteren had ik een barbecue en ging het over iets uit het plaatselijke nieuws. https://www.destentor.nl/(...)ste-vriend~a6f3a2cd/
(premium artikel. Een man had seks met een slapende vrouw, nadat ze te veel gedronken had)
Zegt diegene met wie ik barbecuede: "Dat is dan toch geen verkrachting? Die vrouw sliep. Die heeft nooit gezegd dat ze niet wil".
quote:Op zondag 16 augustus 2020 19:55 schreef Cyan9 het volgende:
Dit is toch wel heel indrukwekkend.
[ afbeelding ]
Iswelzo natuurlijk.quote:Op zondag 16 augustus 2020 19:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zegt diegene met wie ik barbecuede: "Dat is dan toch geen verkrachting? Die vrouw sliep. Die heeft nooit gezegd dat ze niet wil".
Hier ook donkere wolken incoming, en al wat bliksemflitsen gezienquote:
Je bent niet de enige..quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:11 schreef Arizona het volgende:
Hoezo hebben jullie nu allemaal regen, hier is het nog steeds warm en droog
Ik zit nu in de vertequote:Op zondag 16 augustus 2020 20:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vrijwel constant flitsen in de verte
Zelfs hier in Zwitserland rommelt het in de verte.quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:11 schreef Arizona het volgende:
Hoezo hebben jullie nu allemaal regen, hier is het nog steeds warm en droog
Nee hoor hier is het ook buitenland en hier niks te zien, niks van geloven mensen!quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zelfs hier in Zwitserland rommelt het in de verte.
Het is gewoon een complot
Onzin, buitenland is buitenland. Voor mij zijn ook alle buitenlanders hetzelfde.quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee hoor hier is het ook buitenland en hier niks te zien, niks van geloven mensen!
Dat is de oude Wit-Russische vlag. Weet zo even niet wat de nieuwe dan is.quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:18 schreef molloot200 het volgende:
Heeft iemand enig idee met wat voor vlaggen ze zwaaien in Wit-Rusland bij die demonstraties? Of is dit een hele domme vraag?
quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:21 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dat is de oude Wit-Russische vlag. Weet zo even niet wat de nieuwe dan is.
Dit was lange tijd mijn favoriet van 2018.quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:01 schreef molloot200 het volgende:
Of even lachen om deze
Of is dat nu niet gepast? Zo nee dan sorry
Haha oh ik weet nog dat je toen moest werken bij de eerste rehearsal van Wit-Rusland toen, en thuiskwam en in het rehearsal topic gelijk een foto zag van die etterende zweer op zijn rugquote:Op zondag 16 augustus 2020 20:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit was lange tijd mijn favoriet van 2018.
Geen grap.
Lange tijd, maar dus niet voor Altijd?quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit was lange tijd mijn favoriet van 2018.
Geen grap.
Nee, die revamp heeft het echt vernacheld en toen had ik dequote:Op zondag 16 augustus 2020 20:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Lange tijd, maar dus niet voor Altijd?
En niemand die tegen die arme jongen zei: 'Hey, weet je dat er een roos in je rug groeit?quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha oh ik weet nog dat je toen moest werken bij de eerste rehearsal van Wit-Rusland toen, en thuiskwam en in het rehearsal topic gelijk een foto zag van die etterende zweer op zijn rug
quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
En niemand die tegen die arme jongen zei: 'Hey, weet je dat er een roos in je rug groeit?
Papier hier.quote:
quote:
quote:
Wowquote:
quote:Op zondag 16 augustus 2020 19:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Daarom juist! Hier geen onweer, in Zwitserland geen onweer.quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Onzin, buitenland is buitenland. Voor mij zijn ook alle buitenlanders hetzelfde.
quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:53 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
VAL (2020)
[ afbeelding ]
Uzari (2015)
Dan moet die ander uiteraard zonder ingrijpen van de politie of de staat helemaal naar de tering geschopt en geslagen worden. Zo hypocriet zijn dat soort figuren wel.quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:55 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
![]()
Echt, hoe reageren mensen dan als het bij iemand die ze kennen gebeurd? Wow ik word hier echt boos van![]()
Kon je je inhouden?
Moest ik ook al aan denken bij de TT.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |