Het ziet er naar uit dat het onweer nu eens niet aan mijn stadje voorbij gaatquote:Op zondag 16 augustus 2020 19:30 schreef molloot200 het volgende:
Thunder and lightning, it's getting exciting!
Kom je uit Brabant?quote:Op zondag 16 augustus 2020 19:39 schreef sportfreak het volgende:
Hier ook een flinke wolkbreuk
Constant weerlicht, gedonder en veel regen.
Temperatuur ook in een half uur 10 graden gedaald
quote:Als zwart en wit gelijk zijn waarom mag een witte piet dan wel en een zwarte piet niet?
Hup, ontvrienden ermee. Energie en aandacht niet waardig.quote:Op zondag 16 augustus 2020 19:43 schreef molloot200 het volgende:
Tokkie bij mij op Facebook deelt zo'n prachtig spreuktegeltje:
[..]![]()
![]()
quote:Op zondag 16 augustus 2020 18:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Si yo es Strani
Finjo que vivo en España, tengo una colombiana y dos gatos. En secreto, estoy en prisión en Lelystad y vivo en mi propio mundo de sueños.
Ik heb ook van die mensen ertussen staan... Ik begin er steeds meer naar te neigen om dat soort lui van mijn FB af te gooien...quote:Op zondag 16 augustus 2020 19:43 schreef molloot200 het volgende:
Tokkie bij mij op Facebook deelt zo'n prachtig spreuktegeltje:
[..]![]()
![]()
Ik heb ook gewoon geen zin om hier aandacht in te stekenquote:Op zondag 16 augustus 2020 19:44 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hup, ontvrienden ermee. Energie en aandacht niet waardig.
Je legt het er nu wel écht te dik erboven op, meneer Straniquote:Op zondag 16 augustus 2020 19:46 schreef Strani het volgende:
Het zou wel de grap van de eeuw zijn als @:Meke en ik écht voor een maand van account zouden hebben gewisseld
Nah, denk het niet, Meke maakt nog wel eens een goede sarcastische of cynische grap.quote:Op zondag 16 augustus 2020 19:46 schreef Strani het volgende:
Het zou wel de grap van de eeuw zijn als @:Meke en ik écht voor een maand van account zouden hebben gewisseld
Je bedoelt te zeggen dat dat niet echt het geval is?quote:Op zondag 16 augustus 2020 19:46 schreef Strani het volgende:
Oh ja want hier is men zoooo gek op sarcasme!quote:Op zondag 16 augustus 2020 19:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nah, denk het niet, Meke maakt nog wel eens een goede sarcastische of cynische grap.
Ik ontken alles.quote:Op zondag 16 augustus 2020 19:47 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je bedoelt te zeggen dat dat niet echt het geval is?
Dat snappen mensen niet Straniquote:Op zondag 16 augustus 2020 19:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja want hier is men zoooo gek op sarcasme!
Iedereen begrijpt / houdt van sarcasme.quote:Op zondag 16 augustus 2020 19:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja want hier is men zoooo gek op sarcasme!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |