Meanquote:
Oh dat kan wel, want ik ben eigenlijk Strani!quote:
Dus daarom is Strani zo veranderd!quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh dat kan wel, want ik ben eigenlijk Strani!
Over een paar jaar kan ik ook mee!quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:07 schreef Meke het volgende:
Ik zit nu aflevering 1 van seizoen 9 van WIDM te kijken, wat een jonkies![]()
Vivienne 24, Dennis 22
Gezien je postcount en positie op de ranglijst klinkt dit verrassend logisch.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh dat kan wel, want ik ben eigenlijk Strani!
Ja, we hebben ritme gewisseld ookquote:
En het feit dat ik ineens na middernacht post en jij voor het middaguur!quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Gezien je postcount en positie op de ranglijst klinkt dit verrassend logisch.
Waar zijn ze?quote:
Ik ben alweer gestopt, was even benieuwd hoe dat SMS ook alweer gingquote:Op zondag 16 augustus 2020 17:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Over een paar jaar kan ik ook mee!
Laten we even vergeten dat ik daarvoor BN’er moet worden
Seizoen 9 is ook wel leuk om terug te kijken, misschien wil ik daar ook nog wel aan beginnen
Mijn muziekleerlingen (allemaal 12 of jonger) hebben ook altijd van die aparte statussenquote:Op zondag 16 augustus 2020 17:54 schreef Meke het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maareen meisje van 11 heeft op WhatsApp 👅 achter haar naam. Het voelt ZO ongepast![]()
SMS?quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ben alweer gestopt, was even benieuwd hoe dat SMS ook alweer gingVond met Trust Nobody terugkijken wel heel leuk, maar heb er normaal niet echt de discipline voor
Ik hoop sowieso dat Trust Nobody na het nieuwe seizoen weer een oud seizoen gaat doen (seizoen 5 bijvoorbeeld!) want ik vond het seizoen 8 luisteren met hen heel leuk. Sowieso een hele fijne podcastquote:Op zondag 16 augustus 2020 17:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ben alweer gestopt, was even benieuwd hoe dat SMS ook alweer gingVond met Trust Nobody terugkijken wel heel leuk, maar heb er normaal niet echt de discipline voor
Ja dat is cutequote:Op zondag 16 augustus 2020 17:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Mijn muziekleerlingen (allemaal 12 of jonger) hebben ook altijd van die aparte statussen
En n heeft al heel lang “hallo lieve mensen” en dat vind ik gewoon heel schattig
Secret Mole Societyquote:
Jaa ik hoop het ook!! En daar ben ik ook een beetje bang voor; dat ik nu een seizoen terug ga kijken en dat zij die dan ook pakkenquote:Op zondag 16 augustus 2020 18:01 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik hoop sowieso dat Trust Nobody na het nieuwe seizoen weer een oud seizoen gaat doen (seizoen 5 bijvoorbeeld!) want ik vond het seizoen 8 luisteren met hen heel leuk. Sowieso een hele fijne podcast
quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:54 schreef Meke het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maareen meisje van 11 heeft op WhatsApp 👅 achter haar naam. Het voelt ZO ongepast![]()
quote:
Dit klinkt eng logischquote:Op zondag 16 augustus 2020 17:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Gezien je postcount en positie op de ranglijst klinkt dit verrassend logisch.
Seizoen 9 is het eerste seizoen wat ik cht vanaf het begin tot eind gekeken heb. De jaren daarvoor pikte ik wel eens een aflevering mee, en halverwege Seizoen 8 ben ik het echt gaan volgenquote:Op zondag 16 augustus 2020 17:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Over een paar jaar kan ik ook mee!
Laten we even vergeten dat ik daarvoor BN’er moet worden
Seizoen 9 is ook wel leuk om terug te kijken, misschien wil ik daar ook nog wel aan beginnen
Ja Naviband vond ik ook heel tofquote:Op zondag 16 augustus 2020 17:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Waar zijn ze?
Naviband was trouwens wel tof! Een van mijn favorieten in een over het algemeen matig genomen 2017
Ik gebruikte vroeger ook echt SUPERVEEL emoji's, ook emoji's die totaal niet klopten of pastenquote:Op zondag 16 augustus 2020 17:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Mijn muziekleerlingen (allemaal 12 of jonger) hebben ook altijd van die aparte statussen
En n heeft al heel lang “hallo lieve mensen” en dat vind ik gewoon heel schattig
Si yo es Straniquote:
Ik volg het niet meerquote:Op zondag 16 augustus 2020 18:05 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Maar Strani is niet Meke, want dan ben ik al. Toch?
Oja dat is waar. Misschien is Strani jou en hebben we een triowissel gedaan?quote:Op zondag 16 augustus 2020 18:05 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Maar Strani is niet Meke, want dan ben ik al. Toch?
Vamos amigos!quote:Op zondag 16 augustus 2020 18:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Si yo es Strani
Finjo que vivo en Espaa, tengo una colombiana y dos gatos. En secreto, estoy en prisin en Lelystad y vivo en mi propio mundo de sueos.
Sleutelfeestjes dit dat allesquote:Op zondag 16 augustus 2020 18:06 schreef Aoibhin het volgende:
Oh wacht, er zijn triootjes?
Hier ben ik toch te braaf voor mensen
@Davequote:Op zondag 16 augustus 2020 18:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Oja dat is waar. Misschien is Strani jou en hebben we een triowissel gedaan?
Is er ook een onschuldige versie voor mij?quote:
quote:Op zondag 16 augustus 2020 18:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Is er ook een onschuldige versie voor mij?
Omdat je een viezerik bentquote:Op zondag 16 augustus 2020 18:17 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Waarom maakte mijn hoofd hier wat fouts van?
Heb je al gecheckt op Orcs?quote:Op zondag 16 augustus 2020 18:21 schreef Momo het volgende:
Het wordt hier zo donker in de lucht dat je denkt dat je in Mordor zit.
Aaaah ja dat. Toen deed Yvon nog wel gewoon meequote:Op zondag 16 augustus 2020 18:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Secret Mole SocietyDat ze de Mol nog gingen kiezen
Ja, er loopt er hier altijd 1 rond met veel te veel zelfbruiner, nep-merk kleding met veel goud en een chiwawa die Gucci heet.quote:
quote:Op zondag 16 augustus 2020 18:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, er loopt er hier altijd 1 rond met veel te veel zelfbruiner, nep-merk kleding met veel goud en een chiwawa die Gucci heet.
One does not simply walk into Mordorquote:Op zondag 16 augustus 2020 18:21 schreef Momo het volgende:
Het wordt hier zo donker in de lucht dat je denkt dat je in Mordor zit.
quote:Op zondag 16 augustus 2020 18:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, er loopt er hier altijd 1 rond met veel te veel zelfbruiner, nep-merk kleding met veel goud en een chiwawa die Gucci heet.
Ik kan dit bevestigen, noch ontkennenquote:Op zondag 16 augustus 2020 18:21 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat ben jij dan ook, want we zijn een team.
Haha ja daar dacht ik ook al aan toen ik het zagquote:Op zondag 16 augustus 2020 18:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Aaaah ja dat. Toen deed Yvon nog wel gewoon mee
Zit je weer teveel in de spiegel te kijkenquote:Op zondag 16 augustus 2020 18:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat zegt genoeg.quote:Op zondag 16 augustus 2020 18:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik kan dit bevestigen, noch ontkennen
Het is ook al jaren een gerucht dat Jon dus toch al wel van te voren gecast was. Geloof ik ook niet per s in eigenlijkquote:Op zondag 16 augustus 2020 18:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha ja daar dacht ik ook al aan toen ik het zag
Mekah! Ben je alweer aan het kwallen?quote:Op zondag 16 augustus 2020 18:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Zit je weer teveel in de spiegel te kijken
Ik heb het ook wel eens gedacht, maar aan de andere kant geloof ik denk ik wel dat het echt waar is dat er nog geen mol was in het beginquote:Op zondag 16 augustus 2020 18:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het is ook al jaren een gerucht dat Jon dus toch al wel van te voren gecast was. Geloof ik ook niet per s in eigenlijk
Ja ik gok sowieso wel dat er in Nederland al zogeheten mollicitaties hebben plaatsgevondenquote:Op zondag 16 augustus 2020 18:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb het ook wel eens gedacht, maar aan de andere kant geloof ik denk ik wel dat het echt waar is dat er nog geen mol was in het beginHooguit dat er al wel gescreend was wie eventueel zou willen, want ze zullen toch maar allemaal "nee" zeggen
quote:Op zondag 16 augustus 2020 19:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Een van de Indy-coureurs heeft zijn eigen gezicht op een mondkapje laten drukken
[ afbeelding ]
En dan Filip out of all possible peoplequote:Op zondag 16 augustus 2020 19:14 schreef Cyan9 het volgende:
Arme mensen van Wit-Rusland..
[ twitter ]
Een van de Indy-coureurs heeft zijn eigen gezicht op een mondkapje laten drukken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sproeien mocht toch ook niet meer?quote:Op zondag 16 augustus 2020 19:22 schreef TheVulture het volgende:
Goedenavond
Het regent hier eindelijk eens keihard... scheelt weer sproeien in de tuin
Dit gaat niet meer teruggekanteld worden door Loekashenko... of Putin moet er met een leger binnen vallenquote:Op zondag 16 augustus 2020 19:14 schreef Cyan9 het volgende:
Arme mensen van Wit-Rusland..
[ twitter ]
quote:
Jinx dat laatste maar niet , zie het wel gebeurenquote:Op zondag 16 augustus 2020 19:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit gaat niet meer teruggekanteld worden door Loekashenko... of Putin moet er met een leger binnen vallen
Dat denk ik ook niet. Mooi om alle beelden te zien van de protesten.quote:Op zondag 16 augustus 2020 19:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit gaat niet meer teruggekanteld worden door Loekashenko... of Putin moet er met een leger binnen vallen
Het is vrij onvoorspelbaar, het zal er vanaf hangen welke weg het nieuwe Wit-Rusland ingaat... denk dat Putin het helaas niet zomaar laat gebeuren dat nieuwe machthebbers voor een pro-EU koers kiezen... dan is zijn ultieme droom van een nieuwe Sovjet-Unie van de kaart en staat de EU met zijn leden echt aan de voordeur...quote:Op zondag 16 augustus 2020 19:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Jinx dat laatste maar niet , zie het wel gebeuren
Het ziet er naar uit dat het onweer nu eens niet aan mijn stadje voorbij gaatquote:Op zondag 16 augustus 2020 19:30 schreef molloot200 het volgende:
Thunder and lightning, it's getting exciting!
Kom je uit Brabant?quote:Op zondag 16 augustus 2020 19:39 schreef sportfreak het volgende:
Hier ook een flinke wolkbreuk
Constant weerlicht, gedonder en veel regen.
Temperatuur ook in een half uur 10 graden gedaald
quote:Als zwart en wit gelijk zijn waarom mag een witte piet dan wel en een zwarte piet niet?
Hup, ontvrienden ermee. Energie en aandacht niet waardig.quote:Op zondag 16 augustus 2020 19:43 schreef molloot200 het volgende:
Tokkie bij mij op Facebook deelt zo'n prachtig spreuktegeltje:
[..]![]()
![]()
quote:Op zondag 16 augustus 2020 18:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Si yo es Strani
Finjo que vivo en Espaa, tengo una colombiana y dos gatos. En secreto, estoy en prisin en Lelystad y vivo en mi propio mundo de sueos.
Ik heb ook van die mensen ertussen staan... Ik begin er steeds meer naar te neigen om dat soort lui van mijn FB af te gooien...quote:Op zondag 16 augustus 2020 19:43 schreef molloot200 het volgende:
Tokkie bij mij op Facebook deelt zo'n prachtig spreuktegeltje:
[..]![]()
![]()
Ik heb ook gewoon geen zin om hier aandacht in te stekenquote:Op zondag 16 augustus 2020 19:44 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hup, ontvrienden ermee. Energie en aandacht niet waardig.
Je legt het er nu wel cht te dik erboven op, meneer Straniquote:Op zondag 16 augustus 2020 19:46 schreef Strani het volgende:
Het zou wel de grap van de eeuw zijn als @:Meke en ik cht voor een maand van account zouden hebben gewisseld
Nah, denk het niet, Meke maakt nog wel eens een goede sarcastische of cynische grap.quote:Op zondag 16 augustus 2020 19:46 schreef Strani het volgende:
Het zou wel de grap van de eeuw zijn als @:Meke en ik cht voor een maand van account zouden hebben gewisseld
Je bedoelt te zeggen dat dat niet echt het geval is?quote:Op zondag 16 augustus 2020 19:46 schreef Strani het volgende:
Oh ja want hier is men zoooo gek op sarcasme!quote:Op zondag 16 augustus 2020 19:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nah, denk het niet, Meke maakt nog wel eens een goede sarcastische of cynische grap.
Ik ontken alles.quote:Op zondag 16 augustus 2020 19:47 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je bedoelt te zeggen dat dat niet echt het geval is?
Dat snappen mensen niet Straniquote:Op zondag 16 augustus 2020 19:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja want hier is men zoooo gek op sarcasme!
Iedereen begrijpt / houdt van sarcasme.quote:Op zondag 16 augustus 2020 19:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja want hier is men zoooo gek op sarcasme!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |