Ik gebruikte vroeger ook echt SUPERVEEL emoji's, ook emoji's die totaal niet klopten of pastenquote:Op zondag 16 augustus 2020 17:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Mijn muziekleerlingen (allemaal 12 of jonger) hebben ook altijd van die aparte statussen
En één heeft al heel lang “hallo lieve mensen” en dat vind ik gewoon heel schattig
Si yo es Straniquote:
Ik volg het niet meerquote:Op zondag 16 augustus 2020 18:05 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Maar Strani is niet Meke, want dan ben ik al. Toch?
Oja dat is waar. Misschien is Strani jou en hebben we een triowissel gedaan?quote:Op zondag 16 augustus 2020 18:05 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Maar Strani is niet Meke, want dan ben ik al. Toch?
Vamos amigos!quote:Op zondag 16 augustus 2020 18:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Si yo es Strani
Finjo que vivo en España, tengo una colombiana y dos gatos. En secreto, estoy en prisión en Lelystad y vivo en mi propio mundo de sueños.
Sleutelfeestjes dit dat allesquote:Op zondag 16 augustus 2020 18:06 schreef Aoibhin het volgende:
Oh wacht, er zijn triootjes?
Hier ben ik toch te braaf voor mensen
@Davequote:Op zondag 16 augustus 2020 18:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Oja dat is waar. Misschien is Strani jou en hebben we een triowissel gedaan?
Is er ook een onschuldige versie voor mij?quote:
quote:Op zondag 16 augustus 2020 18:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Is er ook een onschuldige versie voor mij?
Omdat je een viezerik bentquote:Op zondag 16 augustus 2020 18:17 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Waarom maakte mijn hoofd hier wat fouts van?
Heb je al gecheckt op Orcs?quote:Op zondag 16 augustus 2020 18:21 schreef Momo het volgende:
Het wordt hier zo donker in de lucht dat je denkt dat je in Mordor zit.
Aaaah ja dat. Toen deed Yvon nog wel gewoon meequote:Op zondag 16 augustus 2020 18:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Secret Mole SocietyDat ze de Mol nog gingen kiezen
Ja, er loopt er hier altijd 1 rond met veel te veel zelfbruiner, nep-merk kleding met veel goud en een chiwawa die Gucci heet.quote:
quote:Op zondag 16 augustus 2020 18:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, er loopt er hier altijd 1 rond met veel te veel zelfbruiner, nep-merk kleding met veel goud en een chiwawa die Gucci heet.
One does not simply walk into Mordorquote:Op zondag 16 augustus 2020 18:21 schreef Momo het volgende:
Het wordt hier zo donker in de lucht dat je denkt dat je in Mordor zit.
quote:Op zondag 16 augustus 2020 18:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, er loopt er hier altijd 1 rond met veel te veel zelfbruiner, nep-merk kleding met veel goud en een chiwawa die Gucci heet.
Ik kan dit bevestigen, noch ontkennenquote:Op zondag 16 augustus 2020 18:21 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat ben jij dan ook, want we zijn een team.
Haha ja daar dacht ik ook al aan toen ik het zagquote:Op zondag 16 augustus 2020 18:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Aaaah ja dat. Toen deed Yvon nog wel gewoon mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |