Catchphase incoming.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:44 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Dus de 'Momo' die wij zien is Cyan9?
quote:
AHA!!!quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:48 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Catchphase incoming.
Ik ontken alles.
Meanquote:
Oh dat kan wel, want ik ben eigenlijk Strani!quote:
Dus daarom is Strani zo veranderd!quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh dat kan wel, want ik ben eigenlijk Strani!
Over een paar jaar kan ik ook mee!quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:07 schreef Meke het volgende:
Ik zit nu aflevering 1 van seizoen 9 van WIDM te kijken, wat een jonkies![]()
Vivienne 24, Dennis 22
Gezien je postcount en positie op de ranglijst klinkt dit verrassend logisch.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh dat kan wel, want ik ben eigenlijk Strani!
Ja, we hebben ritme gewisseld ookquote:
En het feit dat ik ineens na middernacht post en jij voor het middaguur!quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Gezien je postcount en positie op de ranglijst klinkt dit verrassend logisch.
Waar zijn ze?quote:
Ik ben alweer gestopt, was even benieuwd hoe dat SMS ook alweer gingquote:Op zondag 16 augustus 2020 17:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Over een paar jaar kan ik ook mee!
Laten we even vergeten dat ik daarvoor BN’er moet worden
Seizoen 9 is ook wel leuk om terug te kijken, misschien wil ik daar ook nog wel aan beginnen
Mijn muziekleerlingen (allemaal 12 of jonger) hebben ook altijd van die aparte statussenquote:Op zondag 16 augustus 2020 17:54 schreef Meke het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maareen meisje van 11 heeft op WhatsApp 👅 achter haar naam. Het voelt ZO ongepast![]()
SMS?quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ben alweer gestopt, was even benieuwd hoe dat SMS ook alweer gingVond met Trust Nobody terugkijken wel heel leuk, maar heb er normaal niet echt de discipline voor
Ik hoop sowieso dat Trust Nobody na het nieuwe seizoen weer een oud seizoen gaat doen (seizoen 5 bijvoorbeeld!) want ik vond het seizoen 8 luisteren met hen heel leuk. Sowieso een hele fijne podcastquote:Op zondag 16 augustus 2020 17:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ben alweer gestopt, was even benieuwd hoe dat SMS ook alweer gingVond met Trust Nobody terugkijken wel heel leuk, maar heb er normaal niet echt de discipline voor
Ja dat is cutequote:Op zondag 16 augustus 2020 17:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Mijn muziekleerlingen (allemaal 12 of jonger) hebben ook altijd van die aparte statussen
En één heeft al heel lang “hallo lieve mensen” en dat vind ik gewoon heel schattig
Secret Mole Societyquote:
Jaa ik hoop het ook!! En daar ben ik ook een beetje bang voor; dat ik nu een seizoen terug ga kijken en dat zij die dan ook pakkenquote:Op zondag 16 augustus 2020 18:01 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik hoop sowieso dat Trust Nobody na het nieuwe seizoen weer een oud seizoen gaat doen (seizoen 5 bijvoorbeeld!) want ik vond het seizoen 8 luisteren met hen heel leuk. Sowieso een hele fijne podcast
quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:54 schreef Meke het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maareen meisje van 11 heeft op WhatsApp 👅 achter haar naam. Het voelt ZO ongepast![]()
quote:
Dit klinkt eng logischquote:Op zondag 16 augustus 2020 17:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Gezien je postcount en positie op de ranglijst klinkt dit verrassend logisch.
Seizoen 9 is het eerste seizoen wat ik écht vanaf het begin tot eind gekeken heb. De jaren daarvoor pikte ik wel eens een aflevering mee, en halverwege Seizoen 8 ben ik het echt gaan volgenquote:Op zondag 16 augustus 2020 17:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Over een paar jaar kan ik ook mee!
Laten we even vergeten dat ik daarvoor BN’er moet worden
Seizoen 9 is ook wel leuk om terug te kijken, misschien wil ik daar ook nog wel aan beginnen
Ja Naviband vond ik ook heel tofquote:Op zondag 16 augustus 2020 17:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Waar zijn ze?
Naviband was trouwens wel tof! Een van mijn favorieten in een over het algemeen matig genomen 2017
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |