Ja he? Die waren echt nog heel jong toenquote:Op zondag 16 augustus 2020 17:07 schreef Meke het volgende:
Ik zit nu aflevering 1 van seizoen 9 van WIDM te kijken, wat een jonkies![]()
Vivienne 24, Dennis 22
Dit is net als mensen die elkaar van een zwemclubje kennen en dan op een verjaardag zeggen: "Oh ik had je helemaal niet herkend met kleren aan!!"quote:
Jaquote:Op zondag 16 augustus 2020 17:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja he? Die waren echt nog heel jong toen
Oh ja hahahaquote:Op zondag 16 augustus 2020 17:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Dit is net als mensen die elkaar van een zwemclubje kennen en dan op een verjaardag zeggen: "Oh ik had je helemaal niet herkend met kleren aan!!"![]()
Oh dat is echt iets wat ik in zo'n geval zou kunnen roepenquote:Op zondag 16 augustus 2020 17:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Dit is net als mensen die elkaar van een zwemclubje kennen en dan op een verjaardag zeggen: "Oh ik had je helemaal niet herkend met kleren aan!!"![]()
Ik snap 'm niet?quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Tja zo gaan die dingen Momo!
Oh wacht jij bent @:Momo niet
Halloquote:Op zondag 16 augustus 2020 17:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Tja zo gaan die dingen Momo!
Oh wacht jij bent @:Momo niet
Die zit altijd in de krochten van Twitter rationeel mee te praten met gekkiesquote:
Ben je toch maar mooi één van de eerstenquote:Op zondag 16 augustus 2020 17:16 schreef Arizona het volgende:
Vanaf morgen kan ik de Corona app installeren, als inwoner van Overijssel. Denk dat ik het wel ga doen
Ja dit jaquote:Op zondag 16 augustus 2020 17:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Die zit altijd in de krochten van Twitter rationeel mee te praten met gekkies
Ohhhjaquote:Op zondag 16 augustus 2020 17:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Die zit altijd in de krochten van Twitter rationeel mee te praten met gekkies
Ik denk een combi van deze tweequote:Op zondag 16 augustus 2020 17:24 schreef Momo het volgende:
Soms vraag ik mij af of ik ook getrolt wordt of dat die mensen echt bestaan.
Ja maar dat vragen zij zich misschien weer af van jou.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:24 schreef Momo het volgende:
Soms vraag ik mij af of ik ook getrolt wordt of dat die mensen echt bestaan.
Volgens mij is het vrij duidelijk dat Momo nep is eigenlijk hoorquote:Op zondag 16 augustus 2020 17:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar dat vragen zij zich misschien weer af van jou.
Ja tóch hè? Ik zat nog een beetje van hmm hmm maar nee, ik geloof ook niet dat ze echt bestaat eigenlijk.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Volgens mij is het vrij duidelijk dat Momo nep is eigenlijk hoor
Niet weten dat Momo de echtststste persoon is hier.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja tóch hè? Ik zat nog een beetje van hmm hmm maar nee, ik geloof ook niet dat ze echt bestaat eigenlijk.
Ik betaal altijd iemand voor de Jitsi sessiesquote:Op zondag 16 augustus 2020 17:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja tóch hè? Ik zat nog een beetje van hmm hmm maar nee, ik geloof ook niet dat ze echt bestaat eigenlijk.
quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik betaal altijd iemand voor de Jitsi sessies
Dus de 'Momo' die wij zien is Cyan9?quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:42 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Niet weten dat Momo de echtststste persoon is hier.
quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:40 schreef Strani het volgende:
[..]
DIT VERKLAART ALLESquote:Op zondag 16 augustus 2020 17:44 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Dus de 'Momo' die wij zien is Cyan9?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |