So far blijft het hier bij gerommel. Terwijl ik regen nu wel goedkeur, ik m'n boodschappen al lang en breed gedaan.quote:
Ik ben nog nooit in een Jan Linders geweest. Die zitten hier ook helemaal nietquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hier zit dus geen Jan Linders en ook geen Plus
De rest hebben we zo ongeveer wel
Oh de Plus is ook nog wel redelijk dichtbijquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat nou ook weer niet, maar ik woon net ergens waar er 2 AH's erg dichtbij zijnquote:
Ik had eigenlijk nog nooit gehoord van een Jan Linders.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in een Jan Linders geweest. Die zitten hier ook helemaal niet
Ik dacht al; dit is ginger-Straniquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Die rooie heb zijn hoofd op mijn lichaam geplakt
Ach, in andere delen van Nederland kennen ze weer geen Poiesz of Deenquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:48 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk nog nooit gehoord van een Jan Linders.
Of allebei niet.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ach, in andere delen van Nederland kennen ze weer geen Poiesz of Deen
Poiesz ken ik wel!quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ach, in andere delen van Nederland kennen ze weer geen Poiesz of Deen
Ik had ze ooit bijna naast elkaar, dat was echt perfectquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het stikt hier van de AH's in de omgeving, maar een Jumbo, ho maar
Jan Linders?! Ken ik niet, is vast zo'n lokale supermarkt. Net als Poiesz, Nettorama, Hoogvlietquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ah, kwam me al zo bekend voorquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Die rooie heb zijn hoofd op mijn lichaam geplakt
Tja zo gaan die dingen Momo!quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:52 schreef Em31 het volgende:
Lekker dieptepunt van TokkieTwitter dit weer, mijn hemel.
[ twitter ]
Oh dat is echt relaxedquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik had ze ooit bijna naast elkaar, dat was echt perfectnu moet ik juist altijd wat verder voor de AH.
quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Tja zo gaan die dingen Momo!
Oh wacht jij bent @:Momo niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |