Team Mean bepaalt zelf wel wanneer er water uit de lucht valt.quote:Op zondag 16 augustus 2020 14:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Hier hoeft het ook nu nog niet. Ik ben bij gebrek aan eigen buiten maar even op het terras aan het eind van de straat gaan zitten
En zo is het!!quote:Op zondag 16 augustus 2020 14:54 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Team Mean bepaalt zelf wel wanneer er water uit de lucht valt.
Zie de beelden nu, scheelde niet veelquote:Op zondag 16 augustus 2020 14:35 schreef Strani het volgende:
Wat een week in de sport joh... Valentino Rossi is zojuist aan een verschrikkelijke crash ontsnapt. Een andere al gecrashte motor vloog echt rakelings langs hem heen.
Echt hè, dat was heftig geweest als hij wel tegen Rossi of de rijder voor hem aan was gekomen. Da's geen race-crash meer maar gewoon een zeer zwaar ongeluk.quote:Op zondag 16 augustus 2020 15:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zie de beelden nu, scheelde niet veelwat een geluk
Dit kan mijn hartje niet aan hoorquote:Op zondag 16 augustus 2020 15:17 schreef Em31 het volgende:
[..]
Meest tragische van dit jaar, geen nieuw seizoen van We zijn er bijna
Je bent vooral hier belangrijk, en in de SC kan het niet regenenquote:Op zondag 16 augustus 2020 14:45 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik wil regen als het mij uitkomt. Want ik ben heul belangrijk.
Ik mis de kortpittige kapsels, de jeu de boule, de movers, de levensverhalen en de magnetronmaaltijdenquote:Op zondag 16 augustus 2020 15:17 schreef Em31 het volgende:
[..]
Meest tragische van dit jaar, geen nieuw seizoen van We zijn er bijna
De movers zijn wel het hoogtepunt ja, elke aflevering weerquote:Op zondag 16 augustus 2020 15:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik mis de kortpittige kapsels, de jeu de boule, de movers, de levensverhalen en de magnetronmaaltijden
Vooral als dat ding kapot gaatquote:Op zondag 16 augustus 2020 15:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
De movers zijn wel het hoogtepunt ja, elke aflevering weer
Tekortkoming van dit platform.quote:Op zondag 16 augustus 2020 15:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je bent vooral hier belangrijk, en in de SC kan het niet regenen
Cyview incomingquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:00 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb ook voor het eerst Liuk ijsjes gekocht, ben benieuwd.
Later vandaag of morgen, ik eet nu een stuk (of 2) (of 3) boterkoek. Was in de aanbieding.quote:
Vanaf morgen in de bonus! Inslaaaaaaaaan!quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:09 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Als ik goed op de doos heb gekeken wel.
Oeh. Zo slecht maar zo lekkerquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Later vandaag of morgen, ik eet nu een stuk (of 2) (of 3) boterkoek. Was in de aanbieding.
Nou dat is inderdaad precies het gevoel dat het me nu geeft. Ik moet nu ook stoppen, anders ben ik straks hartstikke misselijk.quote:
Ik kom niet bij de AH.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:10 schreef Dave het volgende:
[..]
Vanaf morgen in de bonus! Inslaaaaaaaaan!
Ook lekkerquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Later vandaag of morgen, ik eet nu een stuk (of 2) (of 3) boterkoek. Was in de aanbieding.
Jaaaaaquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
En dan de hele camping vertellen, fantastische tv
quote:
Dat is echt zo'n beetje de enige supermarkt die ik in de buurt heb hierquote:
Ik heb een Jumbo vlakbij.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n beetje de enige supermarkt die ik in de buurt heb hier
Ik hoor regelmatig van mensen tips over producten bij de Jumbo, en dan bedenk ik me dat die hier echt niet in de buurt zitquote:
quote:
En hier blijft het zonnig en enorm benauwdquote:
Mag toch hopen van nietquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan zal de laatste ronde wel weer knotsgek worden!
Ik had het eerst niet door omdat ik aan het gamen ben, en daar onweert het nu ook.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
En hier blijft het zonnig en enorm benauwd
Hoe is het mogelijkquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik hoor regelmatig van mensen tips over producten bij de Jumbo, en dan bedenk ik me dat die hier echt niet in de buurt zit
quote:
Het stikt hier van de AH's in de omgeving, maar een Jumbo, ho maarquote:
Hier zit dus geen Jan Linders en ook geen Plusquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het stikt hier van de AH's in de omgeving, maar een Jumbo, ho maar
AH op elke hoek van de straat dus?quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het stikt hier van de AH's in de omgeving, maar een Jumbo, ho maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |