Oeh. Zo slecht maar zo lekkerquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Later vandaag of morgen, ik eet nu een stuk (of 2) (of 3) boterkoek. Was in de aanbieding.
Nou dat is inderdaad precies het gevoel dat het me nu geeft. Ik moet nu ook stoppen, anders ben ik straks hartstikke misselijk.quote:
Ik kom niet bij de AH.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:10 schreef Dave het volgende:
[..]
Vanaf morgen in de bonus! Inslaaaaaaaaan!
Ook lekkerquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Later vandaag of morgen, ik eet nu een stuk (of 2) (of 3) boterkoek. Was in de aanbieding.
Jaaaaaquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
En dan de hele camping vertellen, fantastische tv
quote:
Dat is echt zo'n beetje de enige supermarkt die ik in de buurt heb hierquote:
Ik heb een Jumbo vlakbij.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n beetje de enige supermarkt die ik in de buurt heb hier
Ik hoor regelmatig van mensen tips over producten bij de Jumbo, en dan bedenk ik me dat die hier echt niet in de buurt zitquote:
Mag toch hopen van nietquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan zal de laatste ronde wel weer knotsgek worden!
Ik had het eerst niet door omdat ik aan het gamen ben, en daar onweert het nu ook.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
En hier blijft het zonnig en enorm benauwd
Hoe is het mogelijkquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik hoor regelmatig van mensen tips over producten bij de Jumbo, en dan bedenk ik me dat die hier echt niet in de buurt zit
quote:
Het stikt hier van de AH's in de omgeving, maar een Jumbo, ho maarquote:
Hier zit dus geen Jan Linders en ook geen Plusquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het stikt hier van de AH's in de omgeving, maar een Jumbo, ho maar
AH op elke hoek van de straat dus?quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het stikt hier van de AH's in de omgeving, maar een Jumbo, ho maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |