quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Even z'n IMDB doorgekeken en hij zit ook in alles wat ik nog nooit heb gezien
Dropijs is wel lekker, dus als het er op lijkt...quote:
Oeh, mysterie nog niet opgelost!quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:57 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat weet ze dus nog niet, want de AH had het niet.
Misschien heeft ze het al gehad.quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:57 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat weet ze dus nog niet, want de AH had het niet.
Die Liuk viel ook zeker niet tegenquote:Op zondag 16 augustus 2020 13:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dropijs is wel lekker, dus als het er op lijkt...
Die school krijtjes vind ik wel erg lekker.quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die Liuk viel ook zeker niet tegen(intussen heb ik gisteren een doos gehaald bij de Albert Heijn en ga ik er zo weer eentje nemen denk ik)
Ja maar dat in ijs gegoten lijkt me toch wat minderquote:Op zondag 16 augustus 2020 14:01 schreef Dave het volgende:
[..]
Die school krijtjes vind ik wel erg lekker.
Als een schoolkrijtje.quote:Op zondag 16 augustus 2020 14:06 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ze zien er ook niet echt heel aantrekkelijk uit eigenlijk
Ik ben altijd trouwquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:52 schreef Strani het volgende:
[..]
JaDat viel gisteren wat tegen trouwens, keken weinig mensen? @:F1gamer wel trouw
Die combi van citroen en drop is ook zo lekker bij Liukquote:Op zondag 16 augustus 2020 13:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die Liuk viel ook zeker niet tegen(intussen heb ik gisteren een doos gehaald bij de Albert Heijn en ga ik er zo weer eentje nemen denk ik)
Morgen maar weer eens een paar pakken scoren... krijg er echt zin in.quote:Op zondag 16 augustus 2020 14:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die combi van citroen en drop is ook zo lekker bij Liuk
Van mij mag het nu wel even wachten, ik ga zo boodschappen doen.quote:Op zondag 16 augustus 2020 14:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
RegenEn in een fatsoenlijke hoeveelheid
quote:Op zondag 16 augustus 2020 14:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hoezo bij jou welquote:Op zondag 16 augustus 2020 14:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ja jemig, wil je nou regen of geen regen? Ik ben er blij meequote:Op zondag 16 augustus 2020 14:39 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Van mij mag het nu wel even wachten, ik ga zo boodschappen doen.
Ik wil regen als het mij uitkomt. Want ik ben heul belangrijk.quote:Op zondag 16 augustus 2020 14:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja jemig, wil je nou regen of geen regen? Ik ben er blij meeen hoef geen boodschappen te doen vandaag
Hier hoeft het ook nu nog niet. Ik ben bij gebrek aan eigen buiten maar even op het terras aan het eind van de straat gaan zittenquote:Op zondag 16 augustus 2020 14:39 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Van mij mag het nu wel even wachten, ik ga zo boodschappen doen.
En toch wil ik het niet graag lopenquote:Op zondag 16 augustus 2020 14:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Hoezo bij jou welZo ver woon je niet bij mij vandaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |