Is hij bekend? Hij komt me niet bekend voorquote:Op zondag 16 augustus 2020 13:37 schreef Meke het volgende:
Haar vriend mag van mij trouwens wel in een van de volgende seizoenen meedoen
Is hij bekend? Hij komt me niet bekend voorquote:
Ja de Zweden zijn inderdaad wel goed in het creëren van memorabele stagingsquote:Op zondag 16 augustus 2020 13:00 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja dit. En meestal moet de winnaar het ook heel erg hebben van de act imo
Behalve dus The Mamas afgelopen jaarHoewel ik toen sterk het vermoeden had dat Dotter zou winnen
Liep je achter?quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:23 schreef Cyan9 het volgende:
Ik let even niet op, en we zijn alweer een deel verder.
Benja Bruijning, acteurquote:Op zondag 16 augustus 2020 13:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Is hij bekend? Hij komt me niet bekend voor
Min minquote:
Ik was druk bezig een reactie te typen op @Prisha haar avonturen, en toen opeens was het topic dicht. Bleek dat ik pagina's gemist had.quote:
Duitsland heeft dan ook wel een wat ongelukkig verleden met zigeuners, toegegeven. Ze zullen daar ook wel geen jodenkoeken hebben.quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:52 schreef Dave het volgende:
Ok, nog een naamswijziging, in Duitsland heet zigeunersaus binnenkort “paprikasaus op Hongaarse wijze”.
Zit ook meestal in van die flauwe filmsquote:
Disclaimer; dit zijn échte films en niet willekeurig zelfbedachte filmsquote:Op zondag 16 augustus 2020 13:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Zit ook meestal in van die flauwe filmsZoals "Alles is familie", "de Matchmaker" en "Pak van m'n hart"
Even z'n IMDB doorgekeken en hij zit ook in alles wat ik nog nooit heb gezienquote:Op zondag 16 augustus 2020 13:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Zit ook meestal in van die flauwe filmsZoals "Alles is familie", "de Matchmaker" en "Pak van m'n hart"
Saus met een Hongaarse migratie achtergrondquote:Op zondag 16 augustus 2020 13:52 schreef Dave het volgende:
Ok, nog een naamswijziging, in Duitsland heet zigeunersaus binnenkort “paprikasaus op Hongaarse wijze”.
Benieuwd hoe Knorr de witte saus mix binnenkort gaat noemen.quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Saus met een Hongaarse migratie achtergrond
Davesausquote:Op zondag 16 augustus 2020 13:56 schreef Dave het volgende:
[..]
Benieuwd hoe Knorr de witte saus mix binnenkort gaat noemen.
Het klinkt heel viesquote:Op zondag 16 augustus 2020 13:56 schreef Dave het volgende:
[..]
Van Venco, zag ik haar het op Twitter posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |