SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKOp dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ja die stemmen van de baltische staten vind ik wel opvallend inderdaadquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zijn we op zich al wel een beetje nuMet name in Scandinavi en de Baltische staten
Je bent op dreefquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:42 schreef Aoibhin het volgende:
Hij komt, hij komt, die lieve goede Sint
Ik ook, alsof je alleen maar die kant op kunt op een of andere manier. Ik blijf ook altijd mijn eigen lengte + een extra pas weg van de rand. Want stel dat ik struikel en pal voorover val, dan lig ik ng niet in de afgrondquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:07 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik heb juist bij een afgrond, of op het dak van een flat of zo, het gevoel dat de diepte een aanzuigende werking heeft, alsof je er naar toe wordt getrokken. Brr.
Rommel de bommelquote:
Je kan ze al halen bij een of andere supermarkt, Plus volgens mij? Hoorde ik laatst op de radioquote:
Zullen vast al in de winkel ergens liggenquote:
wutquote:
Van Zweden?quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:42 schreef molloot200 het volgende:
Imo waren 2016 en 2017 hun finaleplek ook niet per se verdiend
"Hoor wie klopt daar kind'ren" vond ik dan weer wat minder geschikt.quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:42 schreef Aoibhin het volgende:
Ok, ik kap al met mijn Sinterklaas dubbelzinnigheden
Is altijd vanaf week 35/36 ofzo. Iedereen zegt dat het elk jaar eerder is, maar mijn papa werkte bij Bolletje en die zei dat dat niet kloptquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Je kan ze al halen bij een of andere supermarkt, Plus volgens mij? Hoorde ik laatst op de radio
Nee Nederlandquote:
thanks! Komt goedquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:43 schreef Arizona het volgende:
@:Prisha dat klinkt als een heel avontuur
Hopelijk heb je snel geen last meer van je knien. Wel stoer dat je het gedaan hebt hoor, ik zou dit niet durven.
Idioten ook....alles voor een selfie. Ik snap dat nietquote:Bij Horseshoe Bend (uitzichtpunt hooooooooog boven de rivier) had je mensen die cht letterlijk op de rand gingen staan voor leuke foto's. Ik kon er gewoon niet naar kijken
Ik las dat ze er nu een uitkijkplatform / balustrade maken. Want daar vallen dus ook ieder jaar mensen te pletter.
Ik ben op de rand van hoge hoogtes (aan een klif bijv.) ook altijd bang om voorover te vallen, dat ik ineens val als er een windvlaag aan komt zettenquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:43 schreef Arizona het volgende:
@:Prisha dat klinkt als een heel avontuur
Hopelijk heb je snel geen last meer van je knien. Wel stoer dat je het gedaan hebt hoor, ik zou dit niet durven.
[..]
Ik ook, alsof je alleen maar die kant op kunt op een of andere manier. Ik blijf ook altijd mijn eigen lengte + een extra pas weg van de rand. Want stel dat ik struikel en pal voorover val, dan lig ik ng niet in de afgrond![]()
Bij Horseshoe Bend (uitzichtpunt hooooooooog boven de rivier) had je mensen die cht letterlijk op de rand gingen staan voor leuke foto's. Ik kon er gewoon niet naar kijken
Ik las dat ze er nu een uitkijkplatform / balustrade maken. Want daar vallen dus ook ieder jaar mensen te pletter.
Die sloeg ik ook bewust overquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
"Hoor wie klopt daar kind'ren" vond ik dan weer wat minder geschikt.
Ik heb hier nooit bij stilgestaan. En nu is het voor altijd andersquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:42 schreef Aoibhin het volgende:
Hij komt, hij komt, die lieve goede Sint
Oh, nee in het geval van Nederland vond ik de finaleplaatsen wel terecht. Hooguit daar wel te hoog geindigd voor wat het was.quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:44 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee Nederland
Zweden vond ik 2016 wel goed, 2017 zat op zich wel strak in elkaar maar man wat was dat een gladjakkerszooitje
Die oude baas gaat natuurlijk niet met een volle zak terug naar Spanjequote:
"Dit gaat echt zoveel likes opleveren op Instragraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmm".quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
thanks! Komt goed
[..]
Idioten ook....alles voor een selfie. Ik snap dat niet
Ik ben op zich wel trots op Nederland dat het is gelukt, maar ik vind de nummers echt niet zo goed als dat ze daar aangedaan zijn.quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh, nee in het geval van Nederland vond ik de finaleplaatsen wel terecht. Hooguit daar wel te hoog geindigd voor wat het was.
Beide jaren had ik niks met Zweden, maar 2016 was nog wel een prima totaalpakketje en de finaleplaats was wel terecht (al wel enorm overrated daar i.m.o.). 2017 was best een matig nummer vond ik. De act was wel mooi gedaan, maar het kwam niet goed over met dat gladjakkerige.
Ik neem aan dat je niet de Sint die komt bedoeltquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
"Dit gaat echt zoveel likes opleveren op Instragraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmm".
quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je niet de Sint die komt bedoelt
Jaquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Er is wel nog dat ene topic waarin jij elke week wel een keer wordt gementioned op zaterdagavond
Ik zag hetquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]![]()
![]()
Post aangepast, verkeerde gequote
De officile Eurovision Again had een editie uitgekozen die de fokkertjes een week of drie geleden al hadden gekekenquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:52 schreef Strani het volgende:
[..]
JaDat viel gisteren wat tegen trouwens, keken weinig mensen? @:F1gamer wel trouw
Mja, Zweden stuurt ook vaak doorsnee nummers in. Ook op Melfest is de line-up vaak een beetje veel van hetzelfde. Wat mij betreft mag daar echt wel een omslag komen qua selectie.quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ben op zich wel trots op Nederland dat het is gelukt, maar ik vind de nummers echt niet zo goed als dat ze daar aangedaan zijn.
Zweden heeft de laatste jaren sowieso veel last van het gladjakkerspakketje
We hadden hem laatst al gezienquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:52 schreef Strani het volgende:
[..]
JaDat viel gisteren wat tegen trouwens, keken weinig mensen? @:F1gamer wel trouw
quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je niet de Sint die komt bedoelt
Het was 1985 met Eurovision Again, en die hebben we kort geleden toevallig nog gekekenquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:52 schreef Strani het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De officile Eurovision Again had een editie uitgekozen die de fokkertjes een week of drie geleden al hadden gekeken
quote:
Ah! Dat is wel een valide verklaringquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het was 1985 met Eurovision Again, en die hebben we kort geleden toevallig nog gekeken
Ja selectie is vrijwel 90% standaard popnummers elk jaarquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mja, Zweden stuurt ook vaak doorsnee nummers in. Ook op Melfest is de line-up vaak een beetje veel van hetzelfde. Wat mij betreft mag daar echt wel een omslag komen qua selectie.
Ja, ik had mede daarom ook niet zo'n zin om mee te gaan typenquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:57 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ah! Dat is wel een valide verklaring
Ja First Aid Kitquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja selectie is vrijwel 90% standaard popnummers elk jaar
Vandaar: First Aid Kit
Daar kan ik me wat bij voorstellen jaquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, ik had mede daarom ook niet zo'n zin om mee te gaan typenWe hadden alles al zo kort geleden besproken, dat ik niet veel meer te vertellen had.
Ja dit. En meestal moet de winnaar het ook heel erg hebben van de act imoquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja First Aid KitMaar sowieso mag er wel wat meer variatie in de selectie komen. Het is nu vaak van die veilige fabriekspop. Het is vrijwel allemaal wel ok en het heeft allemaal wel een basiskwaliteit, maar ook bij veel nummers denk ik van "deze heb ik net toch ook al gehoord?"
Is hij bekend? Hij komt me niet bekend voorquote:Op zondag 16 augustus 2020 13:37 schreef Meke het volgende:
Haar vriend mag van mij trouwens wel in een van de volgende seizoenen meedoen
Is hij bekend? Hij komt me niet bekend voorquote:
Ja de Zweden zijn inderdaad wel goed in het creren van memorabele stagingsquote:Op zondag 16 augustus 2020 13:00 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja dit. En meestal moet de winnaar het ook heel erg hebben van de act imo
Behalve dus The Mamas afgelopen jaarHoewel ik toen sterk het vermoeden had dat Dotter zou winnen
Liep je achter?quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:23 schreef Cyan9 het volgende:
Ik let even niet op, en we zijn alweer een deel verder.
Benja Bruijning, acteurquote:Op zondag 16 augustus 2020 13:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Is hij bekend? Hij komt me niet bekend voor
Min minquote:
Ik was druk bezig een reactie te typen op @Prisha haar avonturen, en toen opeens was het topic dicht. Bleek dat ik pagina's gemist had.quote:
Duitsland heeft dan ook wel een wat ongelukkig verleden met zigeuners, toegegeven. Ze zullen daar ook wel geen jodenkoeken hebben.quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:52 schreef Dave het volgende:
Ok, nog een naamswijziging, in Duitsland heet zigeunersaus binnenkort “paprikasaus op Hongaarse wijze”.
Zit ook meestal in van die flauwe filmsquote:
Disclaimer; dit zijn chte films en niet willekeurig zelfbedachte filmsquote:Op zondag 16 augustus 2020 13:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Zit ook meestal in van die flauwe filmsZoals "Alles is familie", "de Matchmaker" en "Pak van m'n hart"
Even z'n IMDB doorgekeken en hij zit ook in alles wat ik nog nooit heb gezienquote:Op zondag 16 augustus 2020 13:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Zit ook meestal in van die flauwe filmsZoals "Alles is familie", "de Matchmaker" en "Pak van m'n hart"
Saus met een Hongaarse migratie achtergrondquote:Op zondag 16 augustus 2020 13:52 schreef Dave het volgende:
Ok, nog een naamswijziging, in Duitsland heet zigeunersaus binnenkort “paprikasaus op Hongaarse wijze”.
Benieuwd hoe Knorr de witte saus mix binnenkort gaat noemen.quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Saus met een Hongaarse migratie achtergrond
Davesausquote:Op zondag 16 augustus 2020 13:56 schreef Dave het volgende:
[..]
Benieuwd hoe Knorr de witte saus mix binnenkort gaat noemen.
Het klinkt heel viesquote:Op zondag 16 augustus 2020 13:56 schreef Dave het volgende:
[..]
Van Venco, zag ik haar het op Twitter posten
quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Even z'n IMDB doorgekeken en hij zit ook in alles wat ik nog nooit heb gezien
Dropijs is wel lekker, dus als het er op lijkt...quote:
Oeh, mysterie nog niet opgelost!quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:57 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat weet ze dus nog niet, want de AH had het niet.
Misschien heeft ze het al gehad.quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:57 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat weet ze dus nog niet, want de AH had het niet.
Die Liuk viel ook zeker niet tegenquote:Op zondag 16 augustus 2020 13:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dropijs is wel lekker, dus als het er op lijkt...
Die school krijtjes vind ik wel erg lekker.quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die Liuk viel ook zeker niet tegen(intussen heb ik gisteren een doos gehaald bij de Albert Heijn en ga ik er zo weer eentje nemen denk ik)
Ja maar dat in ijs gegoten lijkt me toch wat minderquote:Op zondag 16 augustus 2020 14:01 schreef Dave het volgende:
[..]
Die school krijtjes vind ik wel erg lekker.
Als een schoolkrijtje.quote:Op zondag 16 augustus 2020 14:06 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ze zien er ook niet echt heel aantrekkelijk uit eigenlijk
Ik ben altijd trouwquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Die combi van citroen en drop is ook zo lekker bij Liukquote:Op zondag 16 augustus 2020 13:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die Liuk viel ook zeker niet tegen(intussen heb ik gisteren een doos gehaald bij de Albert Heijn en ga ik er zo weer eentje nemen denk ik)
Morgen maar weer eens een paar pakken scoren... krijg er echt zin in.quote:Op zondag 16 augustus 2020 14:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die combi van citroen en drop is ook zo lekker bij Liuk
Van mij mag het nu wel even wachten, ik ga zo boodschappen doen.quote:Op zondag 16 augustus 2020 14:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
RegenEn in een fatsoenlijke hoeveelheid
quote:Op zondag 16 augustus 2020 14:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hoezo bij jou welquote:Op zondag 16 augustus 2020 14:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ja jemig, wil je nou regen of geen regen? Ik ben er blij meequote:Op zondag 16 augustus 2020 14:39 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Van mij mag het nu wel even wachten, ik ga zo boodschappen doen.
Ik wil regen als het mij uitkomt. Want ik ben heul belangrijk.quote:Op zondag 16 augustus 2020 14:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja jemig, wil je nou regen of geen regen? Ik ben er blij meeen hoef geen boodschappen te doen vandaag
Hier hoeft het ook nu nog niet. Ik ben bij gebrek aan eigen buiten maar even op het terras aan het eind van de straat gaan zittenquote:Op zondag 16 augustus 2020 14:39 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Van mij mag het nu wel even wachten, ik ga zo boodschappen doen.
En toch wil ik het niet graag lopenquote:Op zondag 16 augustus 2020 14:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Hoezo bij jou welZo ver woon je niet bij mij vandaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |