Oefen ook alvast op de wenkbrauw!quote:
ohhhh joh. Door de hitte bevangen...dat is geen geintje. Had je niet genoeg gedronken? Gelukkig is het goed afgelopenquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het valt wel mee hoor. We hadden nog een weekje op vakantie in Kroatië vorig jaar, waarop het elke dag 30+ graden werd. Dus wij hadden bedacht, die éne dag waarop het 27 graden wordt gaan wij naar het klimbos. Bleek het alsnog veel te heet te zijn![]()
Op een gegeven moment ben ik flauwgevallen, maar wel terwijl ik zat/lag op een plank langs een boom, het laatste wat ik kon zeggen was "dit gaat niet goed". Mijn ouders stonden gewoon op de grond. Mijn moeder heeft toen een flesje water vakkundig 5 meter omhoog gegooid (vraag me niet hoe, ik was daar niet bewust bij), mijn broertje heeft die ook nog gevangen hoog in de bomen, en hij is een stuk teruggeklommen (gelukkig kon het op dat stuk) naar mij toe. Een heel avontuur, maar daarna heel rustig aan gedaan en uiteindelijk is het allemaal goedgekomen.
Hahaha ja met zo'n vrolijk muziekje gemonteerd lijkt het dan toch makkelijker voor je gevoelquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat klem zitten gebeurde ook dus...arghh. Maar al met al, als je er eindelijk uitkomt is het wel supergaaf.
Ik had vooraf zo'n promotiefilm zitten kijken. Zag kinderen het doen, vrolijk muziekje eronder. Dus ik dacht...mqoa...valt wel mee. Als die het doen dan moet het voor mij zéker te doen zijn. Nou....dat viel vies tegen![]()
Ja, dit dacht ik ook OF @Greys misleidt ons allemaalquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:16 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oeh er zijn er dus meerdere die zich hebben aangemeldWie o wie o wie?
Jaquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vind sowieso eigenlijk wel dat we de laatste dagen (vooral 's avonds) ontzettend actief zijn
Het is echt bloedbenauwd nog hier. Ik dacht om half 10 lekker te kunnen hardlopen omdat het briesje door het open raam zo verkoelend was. Maar niets was minder waar, het was een ontzettend warme hardloopronde, die bries léék alleen maar verkoelend omdat het binnen nóg warmer was.quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:09 schreef Redefine het volgende:
Het is vandaag eigenlijk ideaal fietsweer. Maar zelf zit ik in de trein richting Den Bosch. Verjaardag van mijn schoonzus, oudste en jongste nichtje vieren.
Ja, dat heb ik inderdaad ookquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:18 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Qua bucket list heb ik meer een lijstje met plekken die ik heel graag zou willen bezoeken, niet per se dingen die ik zou willen doen of zo
Maar als je dan zo'n stukje Amsterdammer ziet liggen... ik bedoel... of... eh...quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gewoon besluiten niet te doenIk zal me al preventief schuldig gaan voelen
quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:20 schreef Strani het volgende:
Okay ik zal maar de waarheid vertellen over waarom ik rustiger ben:
Ik probeer me een toepasselijkere persoonlijkheid en gedrag aan te meten zodat ik straks gekozen word als nieuwe mod hier.Ik dacht al, Strani als mod, kan nooit goed gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Of het neerkomen.quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Herkenbaar!
Hele hoge hoogtes vind ik prima, maar kleine hoogtes gezien vanaf een weinig betrouwbaar iets zoals een ladder: doodeng. Maar ik denk dat het meer een vrees voor het vallen dan voor de hoogte zelf is.
quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:21 schreef Strani het volgende:
1 1641 Aoibhin
2 1132 Meke
3 1016 Redefine
4 845 molloot200
4 845 Strani
Ja en het heeft vaak ook met controle te maken. Op een hoge toren is het risico niet bij jezelf, maar bij de bouwer van de toren ofzo? Dan moet je vaak eerst ook over een muur klimmen om te vallenquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Herkenbaar!
Hele hoge hoogtes vind ik prima, maar kleine hoogtes gezien vanaf een weinig betrouwbaar iets zoals een ladder: doodeng. Maar ik denk dat het meer een vrees voor het vallen dan voor de hoogte zelf is.
quote:
Bij mijn moeders op de bootcamp (in Twente) zit ook een Martine, en die is volgens hun verhalen ook altijd zoquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:20 schreef Greys het volgende:
[..]
"GA OVER DIE GRENZEN GODVERRRREDOMME, op naar die vierde burn-out!"![]()
Ik probeer me een toepasselijkere persoonlijkheid en gedrag aan te meten zodat ik straks gekozen word als nieuwe mod hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Ja en ééntje krijgt er een tweede kans!quote:
Ik hou me vast aan het vooruitzicht hoe lekker het gaat smaken als ik het weer mag!quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Maar als je dan zo'n stukje Amsterdammer ziet liggen... ik bedoel... of... eh...
[ afbeelding ]
Ik voel nu ook wel druk hoorquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:19 schreef TheFreshPrince het volgende:
Moet hier nu wel blijven posten de rest van de maand.
Anders val ik weer buiten de top-10![]()
Ik was een uitstékende mod Jobi!quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik dacht al, Strani als mod, kan nooit goed gaan
Bijna wel ja. Schoonzus vandaag. Oudste nichtje morgen. Jongste nichtje de 21e.quote:
quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik hou me vast aan het vooruitzicht hoe lekker het gaat smaken als ik het weer mag!![]()
Ik probeer me een toepasselijkere persoonlijkheid en gedrag aan te meten zodat ik straks gekozen word als nieuwe mod hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je je wel aangemeld?
Ja die tijd is niet voor niets voorbij!quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik was een uitstékende mod Jobi!
Maar die tijd is voorbij, lang voorbij.
quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die heb ik mezelf al meester gemaakt
Dom dat je dit niet even door een ander hebt laten postenquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:21 schreef Strani het volgende:
1 1641 Aoibhin
2 1132 Meke
3 1016 Redefine
4 845 molloot200
4 845 Strani
Kijk nu voel ik die druk. Wat moet ik doen? Moet ik gewoon door blijven posten? Of wordt iedereen dan kwaad omdat Strani toch écht in de top 3 thuishoort?quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:21 schreef Strani het volgende:
1 1641 Aoibhin
2 1132 Meke
3 1016 Redefine
4 845 molloot200
4 845 Strani
Ja, Molloot bijvoorbeeldquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Dom dat je dit niet even door een ander hebt laten posten
Niemand wordt kwaad op jou, we blijven wel gewoon kwaad op Straniquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:27 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Kijk nu voel ik die druk. Wat moet ik doen? Moet ik gewoon door blijven posten? Of wordt iedereen dan kwaad omdat Strani toch écht in de top 3 thuishoort?
Nee hoor, als ik het al zou willen dan zou ik er niet geschikt voor zijn omdat ik bijna nooit buiten de SC postquote:
Ja, daar komt het wel op neer...quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, dat schijnt ook wel vrij heftig te zijn.
Haha ja beetje wel hèquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Dom dat je dit niet even door een ander hebt laten posten
Buiten de SC? Huh? Is er meer?quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee hoor, als ik het al zou willen dan zou ik er niet geschikt voor zijn omdat ik bijna nooit buiten de SC post
Allemaal kerstseksresultaten dusquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bijna wel ja. Schoonzus vandaag. Oudste nichtje morgen. Jongste nichtje de 21e.
Ja maar er zit dan in elk geval nóg iemand tussen, dus je zal het gehaat worden dan in elk geval met iemand anders delenquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:27 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Kijk nu voel ik die druk. Wat moet ik doen? Moet ik gewoon door blijven posten? Of wordt iedereen dan kwaad omdat Strani toch écht in de top 3 thuishoort?
Jij denkt nog steeds dat ESF voor España Strani Forza staat.quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee hoor, als ik het al zou willen dan zou ik er niet geschikt voor zijn omdat ik bijna nooit buiten de SC post
Oh ja Strani is dan gewoon te lui geweest deze maandquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Niemand wordt kwaad op jou, we blijven wel gewoon kwaad op Strani
Ik heb dat @Greys wel eens horen zeggen maar zelf nog nooit iets van gemerkt.quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Buiten de SC? Huh? Is er meer?
Nee joh, dan moet Strani zelf toch wat meer doorpostenquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:27 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Fuerza Cee, heb ik je nou níks geleerd!?quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Jij denkt nog steeds dat ESF voor España Strani Forza staat.
Daar valt iets aan te doen he?quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Klopt, te weinig verstand van ESF, niet gedurende de nacht online, en te kort lontje.quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:22 schreef Meke het volgende:
@Dave zit sowieso te fucken met z'n reactie
Ik realiseer me nu dat je daar bij familie misschien liever niet over na wilt denkenquote:
Zo ver ben ik nog niet met Duolingo.quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Fuerza Cee, heb ik je nou níks geleerd!?
Mensen toch, ESF is zo'n mooie uitgebreide plekquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Buiten de SC? Huh? Is er meer?
Er is wel nog dat ene topic waarin jij elke week wel een keer wordt gementioned op zaterdagavondquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb dat @:Greys wel eens horen zeggen maar zelf nog nooit iets van gemerkt.
Vooruit? Achteruit? Versneld?quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Tijd voor een procentenpolonaise!
Ssstquote:
Heerlijk joh, onder de kerstboomquote:
Nou ik had eigenlijk ook gewoon niet echt verwacht dat jij er zin in zou hebbenquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:30 schreef Dave het volgende:
[..]
Klopt, te weinig verstand van ESF, niet gedurende de nacht online, en te kort lontje.
quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Jij denkt nog steeds dat ESF voor España Strani Forza staat.
Mañana!quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh ja Strani is dan gewoon te lui geweest deze maand
Lekker, al die prikkende naaldenquote:
Ik vrees dat we in 2021 geen procentenpolonaise krijgenquote:
Wel een vroege kerst danquote:
quote:
Het is niet eng! We houden je handje wel vastquote:
Mag niet.quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Het is niet eng! We houden je handje wel vast
Hij was er zelfs al.quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:32 schreef Dave het volgende:
De tag die je weet die gaat komen is bijna hier.
Noujaaa Sinterklaasseks mag ookquote:
Bij zijn al deze stukjes?quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:33 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nog één keertje dan:
https://voca.ro/jORUMdjUgtz
Ja joh die steken echt heerlijkquote:
quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:33 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nog één keertje dan:
https://voca.ro/jORUMdjUgtz
Heb 'm maar weer eens ge-uploadquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh allebei de stukjes zijn van de 3Js dus
Hier welquote:
Jij pakt dan altijd goed uit?quote:
Gooi wat in mijn schoentjequote:
"We krijgen net een briefje in ons handen gedrukt..."quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh allebei de stukjes zijn van de 3Js dus
Effe slikkenquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:35 schreef molloot200 het volgende:
Jan was zo enthousiastHet waren ook niet voor niks zijn vriendjes natuurlijk. Hij kon moeilijk zeggen dat ie het spuuglelijk vond
Ik heb nog geen kinderen die rond deze tijd geboren zijnquote:
Nederland voelt daar echt een beetje als een soort San Marino. Look how times have changedquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
"We krijgen net een briefje in ons handen gedrukt..."
Blijft mooi
Naast de hoofdpiet, wegwijspiet en pietje precies is dit jaar - speciaal voor Dave - ook sportschoolpiet meegekomen uit Spanje. Helaas is hij z'n pietenpak vergeten, daarom loopt hij in zwembroekquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:36 schreef Dave het volgende:
[..]
Heb liever dat roetveegpiet langs komt.
Nooit durven dromen dat we acht jaar daarna zouden gaan winnenquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nederland voelt daar echt een beetje als een soort San Marino. Look how times have changed
Dat mensen boos beginnen te joelen en fluiten als we opkomen.quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:38 schreef molloot200 het volgende:
Ik zou zelfs misschien willen zeggen dat Nederland op een iets langere termijn wellicht een jurylievelingetje kan worden à la Zweden
quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Naast de hoofdpiet, wegwijspiet en pietje precies is dit jaar - speciaal voor Dave - ook sportschoolpiet meegekomen uit Spanje. Helaas is hij z'n pietenpak vergeten, daarom loopt hij in zwembroek
quote:
Zijn we op zich al wel een beetje nuquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:38 schreef molloot200 het volgende:
Ik zou zelfs misschien willen zeggen dat Nederland op een iets langere termijn wellicht een jurylievelingetje kan worden à la Zweden
Dit, dit, dit, dit kan niet meer misgaan!quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zijn we op zich al wel een beetje nuMet name in Scandinavië en de Baltische staten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |