quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik hou me vast aan het vooruitzicht hoe lekker het gaat smaken als ik het weer mag!![]()
quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:20 schreef Strani het volgende:
Okay ik zal maar de waarheid vertellen over waarom ik rustiger ben:
Ik probeer me een toepasselijkere persoonlijkheid en gedrag aan te meten zodat ik straks gekozen word als nieuwe mod hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je je wel aangemeld?
Ja die tijd is niet voor niets voorbij!quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik was een uitstékende mod Jobi!
Maar die tijd is voorbij, lang voorbij.
quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die heb ik mezelf al meester gemaakt
Dom dat je dit niet even door een ander hebt laten postenquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:21 schreef Strani het volgende:
1 1641 Aoibhin
2 1132 Meke
3 1016 Redefine
4 845 molloot200
4 845 Strani
Kijk nu voel ik die druk. Wat moet ik doen? Moet ik gewoon door blijven posten? Of wordt iedereen dan kwaad omdat Strani toch écht in de top 3 thuishoort?quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:21 schreef Strani het volgende:
1 1641 Aoibhin
2 1132 Meke
3 1016 Redefine
4 845 molloot200
4 845 Strani
Ja, Molloot bijvoorbeeldquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Dom dat je dit niet even door een ander hebt laten posten
Niemand wordt kwaad op jou, we blijven wel gewoon kwaad op Straniquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:27 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Kijk nu voel ik die druk. Wat moet ik doen? Moet ik gewoon door blijven posten? Of wordt iedereen dan kwaad omdat Strani toch écht in de top 3 thuishoort?
Nee hoor, als ik het al zou willen dan zou ik er niet geschikt voor zijn omdat ik bijna nooit buiten de SC postquote:
Ja, daar komt het wel op neer...quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, dat schijnt ook wel vrij heftig te zijn.
Haha ja beetje wel hèquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Dom dat je dit niet even door een ander hebt laten posten
Buiten de SC? Huh? Is er meer?quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee hoor, als ik het al zou willen dan zou ik er niet geschikt voor zijn omdat ik bijna nooit buiten de SC post
Allemaal kerstseksresultaten dusquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bijna wel ja. Schoonzus vandaag. Oudste nichtje morgen. Jongste nichtje de 21e.
Ja maar er zit dan in elk geval nóg iemand tussen, dus je zal het gehaat worden dan in elk geval met iemand anders delenquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:27 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Kijk nu voel ik die druk. Wat moet ik doen? Moet ik gewoon door blijven posten? Of wordt iedereen dan kwaad omdat Strani toch écht in de top 3 thuishoort?
Jij denkt nog steeds dat ESF voor España Strani Forza staat.quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee hoor, als ik het al zou willen dan zou ik er niet geschikt voor zijn omdat ik bijna nooit buiten de SC post
Oh ja Strani is dan gewoon te lui geweest deze maandquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Niemand wordt kwaad op jou, we blijven wel gewoon kwaad op Strani
Ik heb dat @Greys wel eens horen zeggen maar zelf nog nooit iets van gemerkt.quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Buiten de SC? Huh? Is er meer?
Nee joh, dan moet Strani zelf toch wat meer doorpostenquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:27 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Fuerza Cee, heb ik je nou níks geleerd!?quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Jij denkt nog steeds dat ESF voor España Strani Forza staat.
Daar valt iets aan te doen he?quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Klopt, te weinig verstand van ESF, niet gedurende de nacht online, en te kort lontje.quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:22 schreef Meke het volgende:
@Dave zit sowieso te fucken met z'n reactie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |