Het is geen Chinatown hèquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is dat een en dezelfde persoon?
Het valt wel mee hoor. We hadden nog een weekje op vakantie in Kroatië vorig jaar, waarop het elke dag 30+ graden werd. Dus wij hadden bedacht, die éne dag waarop het 27 graden wordt gaan wij naar het klimbos. Bleek het alsnog veel te heet te zijnquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Flauwgevallen??? Wat dan, wat was er gebeurd![]()
En ja echt...heb hem m'n zus laten zien die lacht zich nu een ongeluk zegt ze. Op dat moment heb je echt gewoon niet door wat je zegt en doet. Blinde paniek eventjes.
Ah fijn, nog een kaasdump-adresjequote:Op zondag 16 augustus 2020 12:02 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Als Jobi vanwege haar dieet nog stukken kaas kwijt wil mag ze dat altijd bij mij droppen hoor
Ik denk 3 eigenlijk.quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maar dat is... moeilijk... echt...quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Het helpt wel door gewoon even geen kaas te kopen!
Het is technisch haalbaar, als je enige nicht met je broer of zus trouwt.quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb dat 1 keer gedaan bij canyoning, omdat ik niet durfde te springen van 7 meter hoog.quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oh dan zal abseilen denk ik niet zo lastig voor je zijn denk ik? Je kijkt ook tegen een muur aan en je zit goed vast. Je bent in control ook.
Ik kon pas op zijn vroegst op dinsdag terechtquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij nog niet. Of ben je al naar de kapper geweest?
Oeh er zijn er dus meerdere die zich hebben aangemeldquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:09 schreef Greys het volgende:
Voor de mod-sollicitanten:
Nog even geduld ajb. Wij gaan daar niet alleen over en er komt binnenkort een antwoord maar nog heel even geduld aub.
(Wilde ik toch even roepen, zodat niemand denkt dat we het vergeten zijn.)
Ik dacht even dat dit over drugs gingquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:00 schreef molloot200 het volgende:
ook zo'n ding op en alles wat ik zei voelde zo overdreven
Ik sla alvast aan het oefenen!quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaaa zeker in combinatie met een countrynummer
quote:
Dat klem zitten gebeurde ook dus...arghh. Maar al met al, als je er eindelijk uitkomt is het wel supergaaf.quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ohh tof hoor!Sterkte wel met je knieën, klinkt behoorlijk pijnlijk
![]()
Hopelijk herstelt het snel!
Ah, van die smalle stukken vind ik op van die filmpjes ook altijd zo eng om te zienIk ben zelf niet claustrofobisch, maar zou dan echt bang zijn dat ik klem kom te zitten
Ik vind sowieso eigenlijk wel dat we de laatste dagen (vooral 's avonds) ontzettend actief zijnquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Strani moet dan zelf maar met content aanzetten
Die zijn allemaal tegelijk jarig?quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:09 schreef Redefine het volgende:
Het is vandaag eigenlijk ideaal fietsweer. Maar zelf zit ik in de trein richting Den Bosch. Verjaardag van mijn schoonzus, oudste en jongste nichtje vieren.
Ehh ja dat zou ook kunnenquote:Op zondag 16 augustus 2020 11:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Of wij voeden je minder waar op je dan weer minder kan reageren
quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Qua bucket list heb ik meer een lijstje met plekken die ik heel graag zou willen bezoeken, niet per se dingen die ik zou willen doen of zoquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Oh ja, die stond ook nog op m'n lijstje![]()
Heb ook niet zo de drang om een bucket list af te werken, dat scheelt
[..]![]()
Alles gaat goedquote:Op zondag 16 augustus 2020 11:56 schreef MMF93 het volgende:
Het is je vergeven Straan, als alles maar goed met je gaat dan is het goed he! En ja was echt super! Ik ga vandaag beginnen met het fotoboek, die maak ik ieder jaar van de vakantie. Dus wordt nog een beetje nagenieten
.
Gewoon besluiten niet te doenquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:14 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Maar dat is... moeilijk... echt...
Herkenbaar!quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
Mijn hoogtevrees is sowieso van een vreemde soort (?)
Op de Euromast nergens last van, balkons van flatgebouwen ook niet.
Maar zodra ik op een ladder sta (of denk aan een stuk touw waar ik aanhang) dan klotst het zweet me onder de oksels
Hou het maar op "gezond, risico vermijdend gedrag"![]()
Wie Is... De Mod?quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:16 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oeh er zijn er dus meerdere die zich hebben aangemeldWie o wie o wie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |