quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:33 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nog één keertje dan:
https://voca.ro/jORUMdjUgtz
Heb 'm maar weer eens ge-uploadquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh allebei de stukjes zijn van de 3Js dus
Hier welquote:
Jij pakt dan altijd goed uit?quote:
Gooi wat in mijn schoentjequote:
"We krijgen net een briefje in ons handen gedrukt..."quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh allebei de stukjes zijn van de 3Js dus
Effe slikkenquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:35 schreef molloot200 het volgende:
Jan was zo enthousiastHet waren ook niet voor niks zijn vriendjes natuurlijk. Hij kon moeilijk zeggen dat ie het spuuglelijk vond
Ik heb nog geen kinderen die rond deze tijd geboren zijnquote:
Nederland voelt daar echt een beetje als een soort San Marino. Look how times have changedquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
"We krijgen net een briefje in ons handen gedrukt..."
Blijft mooi
Naast de hoofdpiet, wegwijspiet en pietje precies is dit jaar - speciaal voor Dave - ook sportschoolpiet meegekomen uit Spanje. Helaas is hij z'n pietenpak vergeten, daarom loopt hij in zwembroekquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:36 schreef Dave het volgende:
[..]
Heb liever dat roetveegpiet langs komt.
Nooit durven dromen dat we acht jaar daarna zouden gaan winnenquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nederland voelt daar echt een beetje als een soort San Marino. Look how times have changed
Dat mensen boos beginnen te joelen en fluiten als we opkomen.quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:38 schreef molloot200 het volgende:
Ik zou zelfs misschien willen zeggen dat Nederland op een iets langere termijn wellicht een jurylievelingetje kan worden à la Zweden
quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Naast de hoofdpiet, wegwijspiet en pietje precies is dit jaar - speciaal voor Dave - ook sportschoolpiet meegekomen uit Spanje. Helaas is hij z'n pietenpak vergeten, daarom loopt hij in zwembroek
quote:
Zijn we op zich al wel een beetje nuquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:38 schreef molloot200 het volgende:
Ik zou zelfs misschien willen zeggen dat Nederland op een iets langere termijn wellicht een jurylievelingetje kan worden à la Zweden
Dit, dit, dit, dit kan niet meer misgaan!quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zijn we op zich al wel een beetje nuMet name in Scandinavië en de Baltische staten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |