Zit je weer teveel in de spiegel te kijkenquote:Op zondag 16 augustus 2020 18:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, er loopt er hier altijd 1 rond met veel te veel zelfbruiner, nep-merk kleding met veel goud en een chiwawa die Gucci heet.
Dat zegt genoeg.quote:Op zondag 16 augustus 2020 18:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik kan dit bevestigen, noch ontkennen
Het is ook al jaren een gerucht dat Jon dus toch al wel van te voren gecast was. Geloof ik ook niet per s in eigenlijkquote:Op zondag 16 augustus 2020 18:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha ja daar dacht ik ook al aan toen ik het zag
Mekah! Ben je alweer aan het kwallen?quote:Op zondag 16 augustus 2020 18:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Zit je weer teveel in de spiegel te kijken
Ik heb het ook wel eens gedacht, maar aan de andere kant geloof ik denk ik wel dat het echt waar is dat er nog geen mol was in het beginquote:Op zondag 16 augustus 2020 18:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het is ook al jaren een gerucht dat Jon dus toch al wel van te voren gecast was. Geloof ik ook niet per s in eigenlijk
Ja ik gok sowieso wel dat er in Nederland al zogeheten mollicitaties hebben plaatsgevondenquote:Op zondag 16 augustus 2020 18:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb het ook wel eens gedacht, maar aan de andere kant geloof ik denk ik wel dat het echt waar is dat er nog geen mol was in het beginHooguit dat er al wel gescreend was wie eventueel zou willen, want ze zullen toch maar allemaal "nee" zeggen
quote:Op zondag 16 augustus 2020 19:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Een van de Indy-coureurs heeft zijn eigen gezicht op een mondkapje laten drukken
[ afbeelding ]
En dan Filip out of all possible peoplequote:Op zondag 16 augustus 2020 19:14 schreef Cyan9 het volgende:
Arme mensen van Wit-Rusland..
[ twitter ]
Een van de Indy-coureurs heeft zijn eigen gezicht op een mondkapje laten drukken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sproeien mocht toch ook niet meer?quote:Op zondag 16 augustus 2020 19:22 schreef TheVulture het volgende:
Goedenavond
Het regent hier eindelijk eens keihard... scheelt weer sproeien in de tuin
Dit gaat niet meer teruggekanteld worden door Loekashenko... of Putin moet er met een leger binnen vallenquote:Op zondag 16 augustus 2020 19:14 schreef Cyan9 het volgende:
Arme mensen van Wit-Rusland..
[ twitter ]
quote:
Jinx dat laatste maar niet , zie het wel gebeurenquote:Op zondag 16 augustus 2020 19:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit gaat niet meer teruggekanteld worden door Loekashenko... of Putin moet er met een leger binnen vallen
Dat denk ik ook niet. Mooi om alle beelden te zien van de protesten.quote:Op zondag 16 augustus 2020 19:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit gaat niet meer teruggekanteld worden door Loekashenko... of Putin moet er met een leger binnen vallen
Het is vrij onvoorspelbaar, het zal er vanaf hangen welke weg het nieuwe Wit-Rusland ingaat... denk dat Putin het helaas niet zomaar laat gebeuren dat nieuwe machthebbers voor een pro-EU koers kiezen... dan is zijn ultieme droom van een nieuwe Sovjet-Unie van de kaart en staat de EU met zijn leden echt aan de voordeur...quote:Op zondag 16 augustus 2020 19:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Jinx dat laatste maar niet , zie het wel gebeuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |