quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:21 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dat is de oude Wit-Russische vlag. Weet zo even niet wat de nieuwe dan is.
Dit was lange tijd mijn favoriet van 2018.quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:01 schreef molloot200 het volgende:
Of even lachen om deze
Of is dat nu niet gepast? Zo nee dan sorry
Haha oh ik weet nog dat je toen moest werken bij de eerste rehearsal van Wit-Rusland toen, en thuiskwam en in het rehearsal topic gelijk een foto zag van die etterende zweer op zijn rugquote:Op zondag 16 augustus 2020 20:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit was lange tijd mijn favoriet van 2018.
Geen grap.
Lange tijd, maar dus niet voor Altijd?quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit was lange tijd mijn favoriet van 2018.
Geen grap.
Nee, die revamp heeft het echt vernacheld en toen had ik dequote:Op zondag 16 augustus 2020 20:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Lange tijd, maar dus niet voor Altijd?
En niemand die tegen die arme jongen zei: 'Hey, weet je dat er een roos in je rug groeit?quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha oh ik weet nog dat je toen moest werken bij de eerste rehearsal van Wit-Rusland toen, en thuiskwam en in het rehearsal topic gelijk een foto zag van die etterende zweer op zijn rug
quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
En niemand die tegen die arme jongen zei: 'Hey, weet je dat er een roos in je rug groeit?
Papier hier.quote:
quote:
quote:
Wowquote:
quote:Op zondag 16 augustus 2020 19:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn vrij dom
Gisteren had ik een barbecue en ging het over iets uit het plaatselijke nieuws. https://www.destentor.nl/(...)ste-vriend~a6f3a2cd/
(premium artikel. Een man had seks met een slapende vrouw, nadat ze te veel gedronken had)
Zegt diegene met wie ik barbecuede: "Dat is dan toch geen verkrachting? Die vrouw sliep. Die heeft nooit gezegd dat ze niet wil".
Daarom juist! Hier geen onweer, in Zwitserland geen onweer.quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Onzin, buitenland is buitenland. Voor mij zijn ook alle buitenlanders hetzelfde.
quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:53 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
VAL (2020)
[ afbeelding ]
Uzari (2015)
Dan moet die ander uiteraard zonder ingrijpen van de politie of de staat helemaal naar de tering geschopt en geslagen worden. Zo hypocriet zijn dat soort figuren wel.quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:55 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
![]()
Echt, hoe reageren mensen dan als het bij iemand die ze kennen gebeurd? Wow ik word hier echt boos van![]()
Kon je je inhouden?
Moest ik ook al aan denken bij de TT.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |