Het gaat in dit geval sowieso om meervoud, dus ook al zouden het geen zombies zijn, klopt het nog steeds ja.quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:27 schreef Meke het volgende:
[..]
In dit geval zitten er doden in en niet de dood, dus dan klopt dead toch?
quote:
Hier kan ik weer even mee uit de voetenquote:
Thanks, en trusten!quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Balen, beterschap![]()
Het flitst nog steeds, mooie show![]()
Ik ga proberen te slapen, morgen vroeg op want weer aan het werk
Maar dan klopt het nog steeds, want eigenlijk staat erquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
https://www.vocabulary.cl/Lists/dead-death-die-died.htm
Je geeft hier een link waarmee je juist aantoont dat 'dead' kloppend en niet 'death'quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
https://www.vocabulary.cl/Lists/dead-death-die-died.htm
#believenothing #challengeeverything #nowyoureplayingwithpowerquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Hier kan ik weer even mee uit de voeten#mysterie
Ik zeg niets maar als je het oplost weet je welk lied Jeangu volgend jaar instuurtquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Hier kan ik weer even mee uit de voeten#mysterie
En @Strani: #iknownothingimfrombarcelonaquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
#believenothing #challengeeverything #nowyoureplayingwithpower
En toch ook wie daadwerkelijk JFK vermoord heeft?quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik zeg niets maar als je het oplost weet je welk lied Jeangu volgend jaar instuurt
Ja, die moeten we eens goed onder de loep nemen, er goed op inzoomen en achterstevoren afspelen. Dan weten we het antwoord op die éne vraag: wie is ... de mod?quote:
Ja ik dacht er al zo'n hint in te zien!quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik zeg niets maar als je het oplost weet je welk lied Jeangu volgend jaar instuurt
quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
En @:Strani: #iknownothingimfrombarcelona
lom ed is ociNquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, die moeten we eens goed onder de loep nemen, er goed op inzoomen en achterstevoren afspelen. Dan weten we het antwoord op die éne vraag: wie is ... de mod?
quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, die moeten we eens goed onder de loep nemen, er goed op inzoomen en achterstevoren afspelen. Dan weten we het antwoord op die éne vraag: wie is ... de mod?
Iedereen behalve jijquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Ik ben echt wel benieuwd wie zich allemaal hebben aangemeld
Coin was er niet bij in Schotland.quote:
Dat zou toch eens wat zijnquote:
Geen idee. Ik weet niet of mensen die het niet zijn geworden, mogen zeggen dat ze gesolliciteerd hebben.quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Vraag me af of we dat ooit te weten krijgen
Die mol moet dan wel echt een Icon zijn geweestquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Coin was er niet bij in Schotland.
Oeh dan zijn we het allemaalquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat zou toch eens wat zijn![]()
Misschien loog ik wel over dat ik geen interesse had![]()
Nee precies, vandaar. Of dat ze het zouden willen zeggen, is natuurljik ook de vraag.quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Geen idee. Ik weet niet of mensen die het niet zijn geworden, mogen zeggen dat ze gesolliciteerd hebben.
Jij hebt een aparte manier van woorden omdraaienquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die mol moet dan wel echt een Icon zijn geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |