Komt goedquote:Op zondag 16 augustus 2020 21:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Doe het dan ook gelijk voor F1Gamer.
quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik kan daar echt niet fijn naar luisteren
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | . Dat is . toch leuk? . |
De makers van The Walking Dead vonden dit heel normaalquote:
Nooit gezien, dus ik snap deze verwijzing nietquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
De makers van The Walking Dead vonden dit heel normaal
Zij deden het dan weer wat anders, maar net zo logischquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:16 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nooit gezien, dus ik snap deze verwijzing niet
Moeilijk hè, op wijzig klikkenquote:
Heel moeilijk.quote:
quote:
Nee. Dead klopt.quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Moet het niet Death zijn.
Wacht maar tot je mod bentquote:
'Moeilijk he, niet door het slotje heenposten'quote:
Oeh is dat een hint?quote:
Nee, niet leukquote:
Zeer zekerquote:
Balen, beterschapquote:
Ja, maar ik zeg niet waarvoorquote:
In dit geval zitten er doden in en niet de dood, dus dan klopt dead toch?quote:
Ik had hier ook een grapje kunnen maken over iemand die dead inside is, in plaats van een serieuze reactie. Gemiste kansquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:27 schreef Meke het volgende:
[..]
In dit geval zitten er doden in en niet de dood, dus dan klopt dead toch?
Verklaar je nader.quote:
Het gaat in dit geval sowieso om meervoud, dus ook al zouden het geen zombies zijn, klopt het nog steeds ja.quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:27 schreef Meke het volgende:
[..]
In dit geval zitten er doden in en niet de dood, dus dan klopt dead toch?
quote:
Hier kan ik weer even mee uit de voetenquote:
Thanks, en trusten!quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Balen, beterschap![]()
Het flitst nog steeds, mooie show![]()
Ik ga proberen te slapen, morgen vroeg op want weer aan het werk
Maar dan klopt het nog steeds, want eigenlijk staat erquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
https://www.vocabulary.cl/Lists/dead-death-die-died.htm
Je geeft hier een link waarmee je juist aantoont dat 'dead' kloppend en niet 'death'quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
https://www.vocabulary.cl/Lists/dead-death-die-died.htm
#believenothing #challengeeverything #nowyoureplayingwithpowerquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Hier kan ik weer even mee uit de voeten#mysterie
Ik zeg niets maar als je het oplost weet je welk lied Jeangu volgend jaar instuurtquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Hier kan ik weer even mee uit de voeten#mysterie
En @Strani: #iknownothingimfrombarcelonaquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
#believenothing #challengeeverything #nowyoureplayingwithpower
En toch ook wie daadwerkelijk JFK vermoord heeft?quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik zeg niets maar als je het oplost weet je welk lied Jeangu volgend jaar instuurt
Ja, die moeten we eens goed onder de loep nemen, er goed op inzoomen en achterstevoren afspelen. Dan weten we het antwoord op die éne vraag: wie is ... de mod?quote:
Ja ik dacht er al zo'n hint in te zien!quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik zeg niets maar als je het oplost weet je welk lied Jeangu volgend jaar instuurt
quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
En @:Strani: #iknownothingimfrombarcelona
lom ed is ociNquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, die moeten we eens goed onder de loep nemen, er goed op inzoomen en achterstevoren afspelen. Dan weten we het antwoord op die éne vraag: wie is ... de mod?
quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, die moeten we eens goed onder de loep nemen, er goed op inzoomen en achterstevoren afspelen. Dan weten we het antwoord op die éne vraag: wie is ... de mod?
Iedereen behalve jijquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Ik ben echt wel benieuwd wie zich allemaal hebben aangemeld
Coin was er niet bij in Schotland.quote:
Dat zou toch eens wat zijnquote:
Geen idee. Ik weet niet of mensen die het niet zijn geworden, mogen zeggen dat ze gesolliciteerd hebben.quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Vraag me af of we dat ooit te weten krijgen
Die mol moet dan wel echt een Icon zijn geweestquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Coin was er niet bij in Schotland.
Oeh dan zijn we het allemaalquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat zou toch eens wat zijn![]()
Misschien loog ik wel over dat ik geen interesse had![]()
Nee precies, vandaar. Of dat ze het zouden willen zeggen, is natuurljik ook de vraag.quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Geen idee. Ik weet niet of mensen die het niet zijn geworden, mogen zeggen dat ze gesolliciteerd hebben.
Jij hebt een aparte manier van woorden omdraaienquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die mol moet dan wel echt een Icon zijn geweest
Bij WIDM kan het nooit zo makkelijk zijn toch?quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij hebt een aparte manier van woorden omdraaien
Dan is die wel dommer geworden. Gisteren zat die de hele tijd op mijn scherm. Maar ging die niet zo snel weg.quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Er zit een vlieg in huis, vaak op mijn monitor. Ik ontdek net dat ik hem kan wegjagen met het muispijltje
Dit seizoen zijn er 9 mods en is er maar 1 kandidaat!quote:
Musequote:Op zondag 16 augustus 2020 22:45 schreef Redefine het volgende:
En gezien we het eerder over Dead Inside hadden![]()
Blijf het nog steeds typisch vinden dat ze '95 voor de huidige vlag hebben gekozen. Ben je decennia lang onder deze vlag geterroriseerd en wat doe je dan als je eindelijk onafhankelijk bent, laat je vlag bijna intact en haal je alleen de hamer en sikkel weg...quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:43 schreef molloot200 het volgende:
https://www.vrt.be/vrtnws(...)d-politiek-en-kleur/
Heb het verhaal van de vlag van Wit-Rusland gevonden, voor de geinteresseerden
Zie je wel prima smaak heb jequote:Op zondag 16 augustus 2020 22:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Muse
Wie vroeg om m'n muzieksmaak? Nou van Muse ben ik dus ook groot fan
Ja net wat ik zeg, best breed. Alleen júist hetgene wat mainstream en top 40 materiaal is, vind ik grotendeels niksquote:
Geweldig nummer ja, maar staan meerdere top nummers op dat album.quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:48 schreef molloot200 het volgende:
Van het album Drones vind ik Reapers trouwens superieur
Ik moet zeggen dat ik het ergens wel een mooie vlag vind, met dat patroontje zo langs de zijkant. Maar inderdaad, onbegrijpelijk dat ze die toen hebben gehouden. Ik gok dan ook inderdaad nu als Loekasienko (schrijf je dit zo?) wegkomt van de macht daar in Wit-Rusland dat deze vlag dan met hem mee de prullenbak in gaatquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Blijf het nog steeds typisch vinden dat ze '95 voor de huidige vlag hebben gekozen. Ben je decennia lang onder deze vlag geterroriseerd en wat doe je dan als je eindelijk onafhankelijk bent, laat je vlag bijna intact en haal je alleen de hamer en sikkel weg...
En verder is 1918 toch wel een bijzonder jaar voor vele voormalig Sovjetlanden. Dachten ze dat ze eindelijk vrij waren van de overheerser en riepen ze de onafhankelijkheid uit, totdat Rusland dit doorhad en zoiets had, van komen jullie maar weer terug bij Mother Russia
Ach. Ik ben dan vooral liefhebber van een mainstream genre: Rock. Maar veel van wat ik luister kennen de meesten ook niet. En dan niet eens zozeer dat ik dan per se hele alternatieve rock luister.quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:52 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja net wat ik zeg, best breed. Alleen júist hetgene wat mainstream en top 40 materiaal is, vind ik grotendeels niks
Klopt, ik denk ook dat ik dat het beste Muse album vind.quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Geweldig nummer ja, maar staan meerdere top nummers op dat album.
Oh puur esthetisch vind ik hem juist ook mooi. En vooral ook anders dan andere vlaggenquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het ergens wel een mooie vlag vind, met dat patroontje zo langs de zijkant. Maar inderdaad, onbegrijpelijk dat ze die toen hebben gehouden. Ik gok dan ook inderdaad nu als Loekasienko (schrijf je dit zo?) wegkomt van de macht daar in Wit-Rusland dat deze vlag dan met hem mee de prullenbak in gaat
Ik luister eigenlijk ook heel veel rockquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ach. Ik ben dan vooral liefhebber van een mainstream genre: Rock. Maar veel van wat ik luister kennen de meesten ook niet. En dan niet eens zozeer dat ik dan per se hele alternatieve rock luister.
Ja het is nu vooral wanneer Loekasjenko komt te vallenquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oh puur esthetisch vind ik hem juist ook mooi. En vooral ook anders dan andere vlaggen![]()
En denk dat de vlag wel meegaat met Loekasjenko komt te vallen. Nu of later.
Ik ga voor Absolution of Black Holes & Revelationsquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Klopt, ik denk ook dat ik dat het beste Muse album vind.
Origin of Symetry of Absolution sla ik nog net iets hoger aan.quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Klopt, ik denk ook dat ik dat het beste Muse album vind.
Ja dat is als je hem achterstevoren ondersteboven afspeelt met blacklightquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
En toch ook wie daadwerkelijk JFK vermoord heeft?
quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat is als je hem achterstevoren ondersteboven afspeelt met blacklight
Ik denk dat het vanuit FOK! niet wordt gecommuniceerd, maar dat mensen het wel zelf mogen zeggen? Je kunt ze moeilijk tegenhoudenquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Geen idee. Ik weet niet of mensen die het niet zijn geworden, mogen zeggen dat ze gesolliciteerd hebben.
Ik zat ook te twijfelen met Absolution in m'n hoofdquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ga voor Absolution of Black Holes & Revelations
We weten in ieder geval dat Cyan gemaild had toch?quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik denk dat het vanuit FOK! niet wordt gecommuniceerd, maar dat mensen het wel zelf mogen zeggen? Je kunt ze moeilijk tegenhouden
Zou kunnen. Geen idee. We merken het wel.quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik denk dat het vanuit FOK! niet wordt gecommuniceerd, maar dat mensen het wel zelf mogen zeggen? Je kunt ze moeilijk tegenhouden
quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:00 schreef molloot200 het volgende:
[..]
We weten in ieder geval dat Cyan gemaild had toch?
Ja lekkerquote:Op zondag 16 augustus 2020 23:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zou kunnen. Geen idee. We merken het wel.
Zo dat waren even drie open deuren.
quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
En @:Strani: #iknownothingimfrombarcelona
Geheimzinnig gedoe ditquote:Op zondag 16 augustus 2020 23:02 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Hoewel, zeker weten doen we het nooit
quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:04 schreef Strani het volgende:
[..]Dit wordt weer een ouderwetse Strani vs. Redefine-vechtpartij!
Nee ben ik veel te lief voor joh, ik kan prima TTs veranderen, maar het echte modden wordt m nietquote:Op zondag 16 augustus 2020 23:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Geheimzinnig gedoe dit
Niks voor jou Meke?
#iknownothingimfromvalencia dan.quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:04 schreef Strani het volgende:
[..]Dit wordt weer een ouderwetse Strani vs. Redefine-vechtpartij!
Sorryquote:Op zondag 16 augustus 2020 23:05 schreef Strani het volgende:
1 1765 Aoibhin
2 1218 Meke
3 1072 Redefine
4 932 molloot200
5 885 Strani
@:Molloot200 loopt gelijk uit.
Rijdt die niet gewoon nu met jouw fiets rond in het peloton?quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:05 schreef Strani het volgende:
1 1765 Aoibhin
2 1218 Meke
3 1072 Redefine
4 932 molloot200
5 885 Strani
Hmm ja even de transponder checken misschien.quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Rijdt die niet gewoon nu met jouw fiets rond in het peloton?
Ik gok trouwens dat ik nog wel eens kan gaan zakken hierna. Top 3 gaat me in ieder geval sowieso niet lukken hoor deze maand, Redefine loopt al helemáál uit op mijquote:Op zondag 16 augustus 2020 23:05 schreef Strani het volgende:
1 1765 Aoibhin
2 1218 Meke
3 1072 Redefine
4 932 molloot200
5 885 Strani
Weet niet of het benoemd was, maar had het wel al eerder gehoord.quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:07 schreef molloot200 het volgende:
[ twitter ]
Is dit al benoemd in de zaak Wit-Rusland?
Typisch links gedrag, censuurquote:Op zondag 16 augustus 2020 23:07 schreef Meke het volgende:
Ik ben ook veel te links om te modden en zou alle posts die niet bij mijn wereldbeeld aansluiten verwijderen
quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:07 schreef Meke het volgende:
Ik ben ook veel te links om te modden en zou alle posts die niet bij mijn wereldbeeld aansluiten verwijderen
Exact. Aan het eind van de race op 1 september kijken we dat even na.quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm ja even de transponder checken misschien.
Maar die gaat morgen weer aan het werk, en op een goede dag heb je 100 posts voor je er erg in hebtquote:Op zondag 16 augustus 2020 23:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik gok trouwens dat ik nog wel eens kan gaan zakken hierna. Top 3 gaat me in ieder geval sowieso niet lukken hoor deze maand, Redefine loopt al helemáál uit op mij
Vanaf morgen kun je weer inlopen op mij.quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik gok trouwens dat ik nog wel eens kan gaan zakken hierna. Top 3 gaat me in ieder geval sowieso niet lukken hoor deze maand, Redefine loopt al helemáál uit op mij
Ah in september is ie weer helemaal terug dusquote:Op zondag 16 augustus 2020 23:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe lager ik kom hoe beter, voor één maandje vind ik dat wel grappig ja.
Ja jij wel jaquote:Op zondag 16 augustus 2020 23:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Maar die gaat morgen weer aan het werk, en op een goede dag heb je 100 posts voor je er erg in hebt
Dat kan ik dan ook weer niet beloven hoorquote:Op zondag 16 augustus 2020 23:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ah in september is ie weer helemaal terug dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |