Ik heb dus zo'n hekel aan die Meke hè. We zouden eigenlijk eens een plan moeten bedenken om haar van deze website af te trappen.quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee maar dat doen we meestal ook niet echt
Nee niet allesquote:Op zondag 16 augustus 2020 23:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Mogen we hier echt álles neerzetten ja?
Meke it happen!quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:27 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb dus zo'n hekel aan die Meke hè. We zouden eigenlijk eens een plan moeten bedenken om haar van deze website af te trappen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze is wel de laatste hoop op regen in jouw buurtquote:
Dat is nou net het enige wat je niet mocht zeggenquote:Op zondag 16 augustus 2020 23:27 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb dus zo'n hekel aan die Meke hè. We zouden eigenlijk eens een plan moeten bedenken om haar van deze website af te trappen.
quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is nou net het enige wat je niet mocht zeggen
Deze keer trap ik er niet in, Spanjool!quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:29 schreef Strani het volgende:
Nou heeft @:Molloot200 voor een split second de angst dat hij te ver is gegaan.
En dat is zo schattig om te zien
Daar gaat de nieuwe mod over.quote:
Je moest bijna huilen hè?quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:30 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Deze keer trap ik er niet in, Spanjool!
Meke zelf heeft nog niets gezegd na mijn uitspraak van net, daar heb ik het nog het moeilijkst meequote:
Ja, heeft Meke nu de macht met haar top 2 in augustus ranking?quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou die kans is nu natuurlijk bijzonder klein hè, daar zorgt @:Meke wel voor.
Ja die heeft het meegenomen naar achteren en is het daar aan het overleggen.quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Meke zelf heeft nog niets gezegd na mijn uitspraak van net, daar heb ik het nog het moeilijkst mee
quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dan zou het wel grappig zijn als het bannen van molloot Meke der eerste modtaak gaat zijn
Feitelijk onjuist.quote:
Dat begrijp ik welquote:Op zondag 16 augustus 2020 23:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Meke zelf heeft nog niets gezegd na mijn uitspraak van net, daar heb ik het nog het moeilijkst mee
Ah, ze is alvast infiltrant-modquote:Op zondag 16 augustus 2020 23:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja die heeft het meegenomen naar achteren en is het daar aan het overleggen.
quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, heeft Meke nu de macht met haar top 2 in augustus ranking?
Nummer 1 is een postingbot idd. Net als Haags.quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:37 schreef Strani het volgende:
[..]De macht ligt inderdaad bij nummer 2. Nummer 1 is slechts een puppet.
Ah dáárom was je de afgelopen maanden telkens nummer 2 en nooit nummer 1quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:37 schreef Strani het volgende:
[..]De macht ligt inderdaad bij nummer 2. Nummer 1 is slechts een puppet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |