Ja met zo'n houding jegens niks doen kom je in het leven niet ver hè!quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja nu komt voor mij wel een beetje het moment dat ik me verveel deze vakantie en ik het ergens ook wel prima zou vinden als de uni weer zou beginnen
Ja. En is het dan vooral erg druk.quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja dan komt iedereen uit de andere fora hier ramptoeristen
Meer dagbaggeren nu?quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik viel net bijna in slaapSowieso nachtbagger ik wel een stuk minder heb ik het idee
Hoe weet jij dat?quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat was gewoon een dopingschorsing van een maand die in de doofpot is gestopt
Ik gunde jullie gewoon een Jobi-loze maandquote:Op zondag 16 augustus 2020 23:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, totáál onnodig, blijkt maar weer!
Gezien het verschil in posts, lijkt het weinig uit te maken inderdaad.quote:
quote:
Een beetje sportkijker heeft dat allang doorquote:
Die jongen heeft tijdens corona vooruitgewerkt he? Een beetje meer credits zijn welkom!quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja met zo'n houding jegens niks doen kom je in het leven niet ver hè!
Jammer genoeg was het maar een maandquote:Op zondag 16 augustus 2020 23:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik gunde jullie gewoon een Jobi-loze maand
Zoietsquote:
Ja dat had ik ook een keer toen ik een oud-klasgenoot met haar zusje tegenkwam. Dat zusje was in mijn hoofd ook nog steeds een klein kind. Toen ook al volwassenquote:Op zondag 16 augustus 2020 23:17 schreef molloot200 het volgende:
Ha ik heb net even een cultuurshock op Insta.
Een broertje van een vriend van mij van de basisschool post net zijn eerste Instagram post. Al jaren niet meer gezien, dus in mijn ogen nog een klein 10-jarig jongetje. Maar hij is inmiddels dus ook 18Zo apart soms, nu moet ik het beeld wat in het hoofd heb van hem echt even bijstellen
Shitquote:Op zondag 16 augustus 2020 23:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een beetje sportkijker heeft dat allang door
quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jammer genoeg was het maar een maand
Je zou zo aan de slag kunnen in Dubai.quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
ZoietsDe bagger blijft natuurlijk wel
Kon Strani ook mooi een eerste plek pakken een keertjequote:Op zondag 16 augustus 2020 23:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik gunde jullie gewoon een Jobi-loze maand
Nee hoor we zijn blij dat je weer terug bentquote:
Maar echt. Ik kwam daar gewoon praktisch gezien elke week wel een keer. Op de middelbare school is hij en zijn gezin verhuisd, eigenlijk nooit meer gezien. En nu een baardje en zo en ook flink opgepompt; gewoon helemaal volwassen geworden. Heel apartquote:Op zondag 16 augustus 2020 23:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook een keer toen ik een oud-klasgenoot met haar zusje tegenkwam. Dat zusje was in mijn hoofd ook nog steeds een klein kind. Toen ook al volwassen
Gewoon rustig wachten tot april weer.quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja maar hier in de SC hoef je sowieso niet zoveel te moddenquote:
Mogen we hier echt álles neerzetten ja?quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar hier in de SC hoef je sowieso niet zoveel te modden
quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee maar dat doen we meestal ook niet echtquote:Op zondag 16 augustus 2020 23:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Mogen we hier echt álles neerzetten ja?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |