Eindelijk diepgaande discussies daar. Meestal zijn het reacties van bedenkelijke niveauquote:Op maandag 17 augustus 2020 14:18 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vind het interessant om te lezen, maar zulke diepgaande discussies heb ik aan de ene kant totaal geen tijd voor (ok, in de zomervakantie misschien) en aan de andere kant heb ik ook totaal geen zin in zulke diepgande discussies als ik op een forum zit - aangezien het gewoon luchtige vrijetijdsbesteding is
Nou ja ik vond deze die ik las op zich nog wel van enige vorm van nut. Ging over of de verkiezingsuitslagen in Wit-Rusland wel of niet gemanipuleerd waren door Loekasjenko.quote:Op maandag 17 augustus 2020 14:21 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Eindelijk diepgaande discussies daar. Meestal zijn het reacties van bedenkelijke niveau
Mijn dochter heeft ook haar voet ooit opengehaald aan zo'n centerparcs steen in de Aqua Mundo. Was niet de Eemhof, ik geloof het Meerdal. Bloeden als een rund. Wij naar de EHBO. Maar er kwam maar niemand en er vormde zich echt zo'n rood plasje om haar voetenquote:Op maandag 17 augustus 2020 12:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Delen wij een blessure- en traumalokatie??
gerucht of?quote:Op maandag 17 augustus 2020 15:18 schreef Em31 het volgende:
Wtf Koeman, waarom zou je nu naar Barcelona willen.
Ja ik vind het wel echt jammer hoor. Ik snap dat hij heel graag naar Barcelonaquote:Op maandag 17 augustus 2020 15:25 schreef Em31 het volgende:
Als we maar niet Frank de Boer of Van Bommel als bondscoach krijgen
Ja ik vind het ook wel een beetje raar. Paar weken terug zei hij nog dat hij sowieso niet wegging voor het EK. En wilde blijkbaar ook al jaren bondscoach worden.quote:Op maandag 17 augustus 2020 15:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik vind het wel echt jammer hoor. Ik snap dat hij heel graag naar Barcelonawil maar je bent ook gewoon coach van een (inmiddels weer heel goed) nationaal team... van je eigen land nota bene.
Ja het zou me echt tegenvallen. Oranje kan niet gebruikt worden als tussenstation, daar moet je echt apetrots op zijn als coach. Zelfs in de huidige situatie.quote:Op maandag 17 augustus 2020 15:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook wel een beetje raar. Paar weken terug zei hij nog dat hij sowieso niet wegging voor het EK. En wilde blijkbaar ook al jaren bondscoach worden.
Zucht
Gaat deze week gebeuren!quote:Op maandag 17 augustus 2020 13:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ben je al helemaal over naar Enschede?
Ik denk dat het enkel geruchten zijn... Koeman zal nu niet in willen stappen ivm het EK en zijn gezondheid (net na die hartproblemen)quote:Op maandag 17 augustus 2020 15:18 schreef Em31 het volgende:
Wtf Koeman, waarom zou je nu naar Barcelona willen.
Deze persoon zit er blijkbaar nooit naastquote:Op maandag 17 augustus 2020 15:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat het enkel geruchten zijn... Koeman zal nu niet in willen stappen ivm het EK en zijn gezondheid (net na die hartproblemen)
Het zou mij niet geheel verbazen als hij ook juist door de gezondheid deze keuze maakt. Net wat meer een pakken wat je pakken kan mentaliteit.quote:Op maandag 17 augustus 2020 15:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat het enkel geruchten zijn... Koeman zal nu niet in willen stappen ivm het EK en zijn gezondheid (net na die hartproblemen)
Marca zegt ook dat een deal met Koeman dichtbij is.quote:Op maandag 17 augustus 2020 15:42 schreef Em31 het volgende:
[..]
Deze persoon zit er blijkbaar nooit naast
[ twitter ]
Ik verwacht Frank de Boer eerlijk gezegdquote:Op maandag 17 augustus 2020 15:25 schreef Em31 het volgende:
Als we maar niet Frank de Boer of Van Bommel als bondscoach krijgen
Dat zou een absurde keuze zijn.quote:Op maandag 17 augustus 2020 15:46 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik verwacht Frank de Boer eerlijk gezegd
Lijkt me wel een goede mentalcoach eigenlijk.quote:Op maandag 17 augustus 2020 15:46 schreef Strani het volgende:
Misschien kan Nathan Rutjes Oranje coachen.
Ja, dat zeker! En dan mag Robben mee voor het tactische gedeelte (tussen z'n wedstrijden bij Groningen door).quote:Op maandag 17 augustus 2020 15:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lijkt me wel een goede mentalcoach eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |