Ik zie dit nu voor mequote:Op maandag 17 augustus 2020 11:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
*noteert voor een mogelijke toekomstige meet*
Toen zag ik Muttersprache. En toen had ik zoiets van. Oh ja, dat was het, moedertaal.quote:
quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ging voor mijn verjaardagsfeestjes met vriendjes altijd naar het zwembad van de Eemhof
Sterker nog, als je goed je vinger over m'n voorhoofd beweegt dan kan je aan de vorm nog voelen dat ik ooit hard tegen de muur van de wildwaterbaan ben geklapt en binnen een paar minuten letterlijk een halve pingpongbal op m'n voorhoofd had.
Wou je me nog een keer tegen de muur van de wildwaterbaan hebben?quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
*noteert voor een mogelijke toekomstige meet*
Dat ookquote:Op maandag 17 augustus 2020 12:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Wou je me nog een keer tegen de muur van de wildwaterbaan hebben?
Delen wij een blessure- en traumalokatie??quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:02 schreef Em31 het volgende:
[..]![]()
Ik haalde ooit m'n voet open in die wildwaterbaan, toen durfde ik niet meer
quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Delen wij een blessure- en traumalokatie??
Maar dan wel zonder pijnquote:
Dat gaat lastig worden vrees ikquote:
Alles wat hier voorbij komt is zinnig.quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik zou wel eens drie zinnige dingen willen horen die afgelopen weekend ter sprake zijn gekomen
quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:12 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Alles wat hier voorbij komt is zinnig.
Ik deed nu hetzelfdequote:Op maandag 17 augustus 2020 11:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moest iets in het Duits typen en toen wist ik het Nederlandse woord voor "native language" niet meer. Totdat ik het naar het Duits liet vertalen.![]()
Hmm nee da's toch niet hetzelfde. Maar als je straks terugkomt zullen we vast wel weer praten over iets waarbij je wél gezellig mee kan doen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:15 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb geen ervaring met de Eemhof, wel wat andere Centerparcs parken.
Ging eigenlijk vooral over de Yvon geruchten toch?quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
@:molloot200 praat Luctor even bij over WIDM!
In zekere zin heeft vermaak natuurlijk ook wel nut.quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:12 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Alles wat hier voorbij komt is zinnig.
Ik heb 2 zomers gewerkt in Landal Greenparks.quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ben nog nooit in een CP geweest.
Nee maar gezien de veiligheid van de Eemhof begrijp ik nou wel wat er met z'n benen is gebeurdquote:Op maandag 17 augustus 2020 12:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik spotte Koos Alberts in het zwembad toen ik daar was, jij toevallig ook?
quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik spotte Koos Alberts in het zwembad toen ik daar was, jij toevallig ook?
quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar gezien de veiligheid van de Eemhof begrijp ik nou wel wat er met z'n benen is gebeurd
quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar gezien de veiligheid van de Eemhof begrijp ik nou wel wat er met z'n benen is gebeurd
Oké oké jij wint. Dat is toch een klein beetje bijzonderder dan Koos Alberts.quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer gezwommen met Bono van U2, dat is pas een verhaal
Nou ja zeg.quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm nee da's toch niet hetzelfde. Maar als je straks terugkomt zullen we vast wel weer praten over iets waarbij je wél gezellig mee kan doen.
Onze mening over tattoos, Biet-update, de opmerking van die vent over die verkrachting.quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik zou wel eens drie zinnige dingen willen horen die afgelopen weekend ter sprake zijn gekomen
Ook nog nooit geweest.quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb 2 zomers gewerkt in Landal Greenparks.
Ik was in 2007 op een camping in Luxemburg op vakantie. We hadden al wel een hele grote flink, luxe camper zien staan op de camping een stuk verderop. Goed verder niks achter gezocht. Ik ging elke ochtend met mijn vader vroeg naar het zwembad want ik kon nog niet (goed) zwemmen en ging oefenen elke ochtend voor mijn zwemdiploma, dus nog voordat het druk was. Dat was dus ook de tijd dat Bono naar het zwembad ging, want vroegquote:Op maandag 17 augustus 2020 12:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oké oké jij wint. Dat is toch een klein beetje bijzonderder dan Koos Alberts.
Hoe kwam je in die situatie?
Oké oké oké je hebt gelijkquote:Op maandag 17 augustus 2020 12:52 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Onze mening over tattoos, Biet-update, de opmerking van die vent over die verkrachting.
dank u. ik heb graag gelijk.quote:
Dat is inderdaad een mooi verhaalquote:Op maandag 17 augustus 2020 12:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik was in 2007 op een camping in Luxemburg op vakantie. We hadden al wel een hele grote flink, luxe camper zien staan op de camping een stuk verderop. Goed verder niks achter gezocht. Ik ging elke ochtend met mijn vader vroeg naar het zwembad want ik kon nog niet (goed) zwemmen en ging oefenen elke ochtend voor mijn zwemdiploma, dus nog voordat het druk was. Dat was dus ook de tijd dat Bono naar het zwembad ging, want vroegIk had toen alleen geen idee wie hij was want ik was nog maar 7 maar mijn vader was echt verbaasd wat wij ineens alleen in een zwembad waren samen met Bono en zijn gezin. Volgende ochtend wilde mam ook per se mee naar het zwembad
En zo geschiedde
Was Bono er toen ook? Wel echt coolquote:Op maandag 17 augustus 2020 12:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik was in 2007 op een camping in Luxemburg op vakantie. We hadden al wel een hele grote flink, luxe camper zien staan op de camping een stuk verderop. Goed verder niks achter gezocht. Ik ging elke ochtend met mijn vader vroeg naar het zwembad want ik kon nog niet (goed) zwemmen en ging oefenen elke ochtend voor mijn zwemdiploma, dus nog voordat het druk was. Dat was dus ook de tijd dat Bono naar het zwembad ging, want vroegIk had toen alleen geen idee wie hij was want ik was nog maar 7 maar mijn vader was echt verbaasd wat wij ineens alleen in een zwembad waren samen met Bono en zijn gezin. Volgende ochtend wilde mam ook per se mee naar het zwembad
En zo geschiedde
Ga ik doen danquote:Op maandag 17 augustus 2020 11:45 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, die was volgens mij van zaterdagavond als je dat terug wilt zoeken
Koffie! Heb jou ook niet heel veel gezien hier de laatste tijd, of heb ik je telkens gemist?quote:
Ja, de eerste week dat we daar waren hebben we dat eigenlijk elke ochtend gehad. En toen gingen zij weer wegquote:
Ben er de laatste tijd wel minder vaak en mminder lang, dus klopt allebei welquote:Op maandag 17 augustus 2020 13:11 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ga ik doen dan
[..]
Koffie! Heb jou ook niet heel veel gezien hier de laatste tijd, of heb ik je telkens gemist?
Ben je al helemaal over naar Enschede?quote:Op maandag 17 augustus 2020 13:20 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ben er de laatste tijd wel minder vaak en mminder lang, dus klopt allebei wel
Mooi verhaal! Had je vader Bono ook nog begroet met: "Hello, Hello, Ola"?quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En zo geschiedde
Dat was pas mooi geweestquote:Op maandag 17 augustus 2020 13:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Mooi verhaal! Had je vader Bono ook nog begroet met: "Hello, Hello, Ola"?
Hoezo?quote:Op maandag 17 augustus 2020 14:05 schreef molloot200 het volgende:
Lekker in NWS de Wit-Rusland discussie lezen
Ben ergens wel blij dati k daar nooit rondhang
Ik vind het interessant om te lezen, maar zulke diepgaande discussies heb ik aan de ene kant totaal geen tijd voor (ok, in de zomervakantie misschien) en aan de andere kant heb ik ook totaal geen zin in zulke diepgande discussies als ik op een forum zit - aangezien het gewoon luchtige vrijetijdsbesteding isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |