Het beginpunt is op loopafstand en we laten ons ophalen uit Denekampquote:Op maandag 17 augustus 2020 18:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Leuk! Hoe doe je dat eigenlijk als het geen rondje is?Gewoon met OV naar beginpunt en dan vanaf eindpunt weer met OV naar huis?
Hier trekt het er gewoon langsheen, zoals meestalquote:
Ik herkende het intro vanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. niet. Voor de rest was het een makkelijke finale!
Ahh zoiets kan natuurlijk ook!quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het beginpunt is op loopafstand en we laten ons ophalen uit Denekamp![]()
@:ijs_beer ook namens mij de hartelijke groeten aan I!
9 kilometer gewandeld en de sokken zijn goedgekeurd
quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:24 schreef ijs_beer het volgende:
[ afbeelding ]
Waneer je gepusht om harder en harder te lopen tijdens de training, zodat je je coördinatie volledig verliest.
Gaaf! Wij proberen ook altijd wel een klamm mee te pakken als we in Oostenrijk zijn, ik vind dat altijd heel indrukwekkend.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:32 schreef Koen66 het volgende:
15000 stappenplan door een kloof gedaan hier, mooie omgeving
Uiteindelijk vallen er dan wat stukken af.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:24 schreef ijs_beer het volgende:
[ afbeelding ]
Waneer je gepusht om harder en harder te lopen tijdens de training, zodat je je coördinatie volledig verliest.
Heee je leeft nog! Hoe was je eerste dag?quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Uiteindelijk vallen er dan wat stukken af.
Eerste dag was primaquote:Op maandag 17 augustus 2020 21:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Heee je leeft nog! Hoe was je eerste dag?
Mooi! Was ook prima, best veel leuke klantenquote:Op maandag 17 augustus 2020 21:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eerste dag was primaEn jouw werkdag?
quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:37 schreef Em31 het volgende:
Bij FOX is er blijkbaar gezegd dat![]()
Arsene Wenger zich heeft aangeboden bij de KNVB
Leukquote:Op maandag 17 augustus 2020 21:38 schreef Meke het volgende:
Leuke dingen in het leven van Meke; ik was al een tijdje aan het twijfelen over zo'n Cineville pas, maar die is maar bij twee van de drie bioscopen in Leiden geldig. En de derde draait juist meestal de populaire films en is om de hoekUiteindelijk gisteren toch maar gedaan omdat ik dan misschien ook wat meer obscure films ga zien. Maken ze vandaag bekend dat de derde vanaf 1 september ook mee doet
![]()
Ohhh gaaf!quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:37 schreef Em31 het volgende:
Bij FOX is er blijkbaar gezegd dat Arsene Wenger zich heeft aangeboden bij de KNVB
Hopelijk blijft het bij dit gerucht, want Arsene Wenger moeten we echt niet als bondscoach willen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:37 schreef Em31 het volgende:
Bij FOX is er blijkbaar gezegd dat Arsene Wenger zich heeft aangeboden bij de KNVB
Ja! Maar al zeker 50 jaar terug oidquote:Op maandag 17 augustus 2020 21:40 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Hebben we ooit een buitenlandse bondscoach gehad?
Ernst Happel.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:40 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Hebben we ooit een buitenlandse bondscoach gehad?
Tuurlijk wel.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hopelijk blijft het bij dit gerucht, want Arsene Wenger moeten we echt niet als bondscoach willen.
Vermoedelijk een van besten die nu beschikbaar zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |