Dat dan weer wel. Quique Setien is nu vrij, kunnen ze die nemen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:02 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je krijgt in ieder geval wel een extra stukje drama als het misgaat met een buitenlandse coach.
quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:02 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ging out bij toneelWerd ineens zwart voor mijn ogen, duizelig, misselijk, en de anderen schrokken helemaal van hoe wit ik wegtrok.
Gelukkig wilde iemand me met de auto terugbrengen, anders weet ik niet of ik wel thuisgekomen was
Ja heb je helemaal gelijk in natuurlijk ook, maar ben toch op de een of andere manier wel erg benieuwd wat hij zou doen met het team.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja maar dat zegt toch niks? Frank de Boer is het slechtste wat er gekozen kan worden (matige coach en laat zijn voetbal afgrijselijk voetbal spelen). Maar dat maakt Wenger niet opeens geschikt.
En analist zijn is wat anders dan coach. Genoeg goede analisten die ongeschikt zijn als coach. Vergeet niet dat die al zeventig is he.
Ik heb wel vaker last hierna, maar drink toch echt wel heel veel waterquote:
Ah.... shit, even maar rustig aan doen hoor komende dagen en uitzieken. Gelukkig kon ieman je snel thuisbrengen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:02 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ging out bij toneelWerd ineens zwart voor mijn ogen, duizelig, misselijk, en de anderen schrokken helemaal van hoe wit ik wegtrok.
Gelukkig wilde iemand me met de auto terugbrengen, anders weet ik niet of ik wel thuisgekomen was
Op zich vind ik niet zo'n gek idee om een wat oudere trainer uit het buitenland te nemen (nou ja niet te oud). Maar wel met een gedachte erachter. Wenger is vooral een geval: 'oeh een grote naam, die moeten we hebben zonder erbij na te denken waarom dat eigenlijk zo'n goed idee zou zijn'quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja heb je helemaal gelijk in natuurlijk ook, maar ben toch op de een of andere manier wel erg benieuwd wat hij zou doen met het team.
Bosz zou natuurlijk ideaal zijn, maar of hij nu al zou willen...
Nu ik in bed lig gaat het welquote:
Als je het vaker hebt, zou ik toch maar eens naar de dokter gaanquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker last hierna, maar drink toch echt wel heel veel water
En zit je met je dieet niet in zo'n fase dat je bij wijze van spreken maar drie radijsjes per dag mag?quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zou het niet bloedarmoede kunnen zijn?quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Tekort aan suiker?quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik denk dat het in dit geval vooral stress is.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je het vaker hebt, zou ik toch maar eens naar de dokter gaan
Haha nee, ik eet goedquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En zit je met je dieet niet in zo'n fase dat je bij wijze van spreken maar drie radijsjes per dag mag?
Misschien. Maar hij heeft wel goed de tijd gehad om te reflecteren, en het moderne voetbal te analyseren nu. Bovendien is het met Arsenal nou niet bepaald beter gegaan sinds hij weg is. Dat zegt misschien ook wel iets.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
De Wenger van voor 2010 ja. De Wenger van daarna is een hele matige coach.
Schrikken! Misschien toch een keertje bloedprikken? Omdat je ook wel eens met vermoeidheid kampt, en nu dit erbij?quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik denk dat het in dit geval vooral stress is.
[..]
Haha nee, ik eet goed
Als je onderuit gaat door de stress dan moet je juist iets doenquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik denk dat het in dit geval vooral stress is.
[..]
Haha nee, ik eet goed
Sorry @Aoibhin maar jij hebt wel vaak van dit soort 'fratsen' (bij gebrek bij betere omschrijving) of je luistert niet naar je lijf, of er is iets met je aan de hand. Dus laat je bloed prikken, of analyseer je eetpatroon, of zoek een praatgroep over de ervaringen met je broer en bijbehorende stress, maar onderneem iets betreffende dit.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je onderuit gaat door de stress dan moet je juist iets doen
Als je het beste met iemand voor hebt dan kan dat soms bot klinken.quote:
Ditquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je het beste met iemand voor hebt dan kan dat soms bot klinken.
Ik ben vooral me aan het opwinden over een zekere user die absoluut geen spion is van Loekasjenko.quote:Op maandag 17 augustus 2020 19:34 schreef molloot200 het volgende:
@:Cyan9 is trouwens ook lekker aan het meeposten in het NWS topic over Belarus
Dat was niet m'n bedoeling hoor met m'n grapje van eerder, dat je nou je heil bent gaan zoeken in NWSquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:53 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben vooral me aan het opwinden over een zekere user die absoluut geen spion is van Loekasjenko.
Pffff Jobi da's niet goed hoorquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:02 schreef Aoibhin het volgende:
quote:Op maandag 17 augustus 2020 18:38 schreef Meke het volgende:
Is @:Cee nou al drie topics op rij jarig?![]()
![]()
[ afbeelding ]
Er zit hier op FOK iemand die het opneemt voor die man?quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:53 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben vooral me aan het opwinden over een zekere user die absoluut geen spion is van Loekasjenko.
Ik vraag me inderdaad wel af waar ik nu het meeste post.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat was niet m'n bedoeling hoor met m'n grapje van eerder, dat je nou je heil bent gaan zoeken in NWS
Vreemdganger.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:02 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vraag me inderdaad wel af waar ik nu het meeste post.
Het is niet echt dat hij het voor hem opneemt, maar het is meer een drijfzand tactiek: twijfel zaaien, "in perspectief plaatsen", dingen belichten vanuit "andere bronnen".quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:02 schreef Em31 het volgende:
[..]
Er zit hier op FOK iemand die het opneemt voor die man?
Yikesquote:Op maandag 17 augustus 2020 23:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het is niet echt dat hij het voor hem opneemt, maar het is meer een drijfzand tactiek: twijfel zaaien, "in perspectief plaatsen", dingen belichten vanuit "andere bronnen".
Die bronnen wil hij ook absoluut niet delen, lijkt het.
Net even gelezen. Het valt me eigenlijk nog meequote:Op maandag 17 augustus 2020 23:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het is niet echt dat hij het voor hem opneemt, maar het is meer een drijfzand tactiek: twijfel zaaien, "in perspectief plaatsen", dingen belichten vanuit "andere bronnen".
Klopt, het kan veel erger. Maar ik ken deze tactiek, en het irriteert me behoorlijk.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:12 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Net even gelezen. Het valt me eigenlijk nog meeGeen discusssie zonder voor en tegens zullen we maar zeggen.
Begrijpelijk.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:15 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Klopt, het kan veel erger. Maar ik ken deze tactiek, en het irriteert me behoorlijk.
Dat zijn de ook de tactieken daarvoor. Vol op het orgel voor hem gaan zou er heel vreemd uitzien en diegene zal dan ook snel discussies verliezen. Maar door het steeds maar weer ergens anders over te hebben en de boel te verdraaien zorgt er juist voor dat de discussie stagneert. Daar hebben dat soort types dan veel meer aan.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik zal het maar loslaten.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zijn de ook de tactieken daarvoor. Vol op het orgel voor hem gaan zou er heel vreemd uitzien en diegene zal dan ook snel discussies verliezen. Maar door het steeds maar weer ergens anders over te hebben en de boel te verdraaien zorgt er juist voor dat de discussie stagneert. Daar hebben dat soort types dan veel meer aan.
Aan de ene kant voor jezelf wel. Aan de andere kant is het ook wel belangrijk dat dergelijke types weer terug in de kast gestopt worden.quote:
Er is al zo'n 5+ keer gevraagd naar iets van bronnen door meerdere mensen, maar nog steeds niks. Dat zegt wat mij betreft al genoeg.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Aan de ene kant voor jezelf wel. Aan de andere kant is het ook wel belangrijk dat dergelijke types weer terug in de kast gestopt worden.
Het voorbeeld wat hij? aanhaalt over dat je de Russische taal niet machtig bent en dus daardoor de leugens van de oppositie niet kunt volgen vind ik wel een mooie. Dat je daardoor de leugens van Loekasjenko oo niet kunt volgen laat die dan even bewust buiten beschouwing.
Dat soort types komen nooit met bronnen. En als ze dat wel doen zijn ze hoogst onbetrouwbaar. En als die bronnen wel betrouwbaar zijn, dan staat daar zelden of nooit een bevestiging in van wat zij beweren. Dan zijn dat vaak punten die gelijk geven, maar iets verder doorlezen laat zien dat die users de tekst misbruiken om gelijk te krijgen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:31 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Er is al zo'n 5+ keer gevraagd naar iets van bronnen door meerdere mensen, maar nog steeds niks. Dat zegt wat mij betreft al genoeg.
Hier houden we van je, daar niet. Dat moet je onthouden.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:02 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vraag me inderdaad wel af waar ik nu het meeste post.
Door de warmte, slecht geslapen of teveel gedaan?quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:37 schreef Strani het volgende:
Jongens in ben kapot, het is nog niet eens middernacht en ik wil al op bed liggen.
Traanoogjes van de slaap gewoon.
Warmte speelt wel een rol, maar vannacht had ik wel veel geslapen. Maar wel veel met lastige data gewerkt vandaag ja.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Door de warmte, slecht geslapen of teveel gedaan?
Dan wordt er tenminste nog ergens van me gehouden.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Hier houden we van je, daar niet. Dat moet je onthouden.
Vierkante ogen van het scherm kijken dus. Dan is het wel goed om vroeg te gaan slapen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Warmte speelt wel een rol, maar vannacht had ik wel veel geslapen. Maar wel veel met lastige data gewerkt vandaag ja.
Ik zag het. Hij heeft aparte opvattingen over de hele situatie. Maar al met al is het voor NWS wel een redelijk “goed” topic qua discussiequote:Op maandag 17 augustus 2020 22:53 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Vannacht dus ook geen 800 posts?quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:37 schreef Strani het volgende:
Jongens in ben kapot, het is nog niet eens middernacht en ik wil al op bed liggen.
Traanoogjes van de slaap gewoon.
Ja, ik blijf inderdaad niet al te lang meer op denk ik.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vierkante ogen van het scherm kijken dus. Dan is het wel goed om vroeg te gaan slapen.
Haha nee, ik vrees van niet!quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Vannacht dus ook geen 800 posts?![]()
In plaats daarvan 8 posts voor de moeite.quote:
Ja sorry!quote:
Ja, toch even m'n gezicht laten zien zodat men me niet vergeet hè.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
In plaats daarvan 8 posts voor de moeite.
Mensen uit de SC vergeten we nooit.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, toch even m'n gezicht laten zien zodat men me niet vergeet hè.
Dat zeg je nuquote:Op maandag 17 augustus 2020 23:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mensen uit de SC vergeten we nooit.
Je denkt dat wij je zouden vergetenquote:
Ben ik alwéér uitgelopen?quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja sorry!
Ik ben nu wel aardig gesettled op die vijfde plek zie ik. Aan beide kanten aardig wat ruimte.
Vooral dinges niet. Je weet wel, die ene!quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mensen uit de SC vergeten we nooit.
Nee hoor niet echtquote:Op maandag 17 augustus 2020 23:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je denkt dat wij je zouden vergeten
Was dat diegene die voor of na die ene was?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 00:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vooral dinges niet. Je weet wel, die ene!
Ik geloof het wel, maar ik kan er ook naast zittenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 00:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Was dat diegene die voor of na die ene was?
Die dinges die heeft hier toch nooit gepost?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 00:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik geloof het wel, maar ik kan er ook naast zitten
Die linker?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 00:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik geloof het wel, maar ik kan er ook naast zitten
Was daar niet die man van Lucky Lettersquote:
Hier ook Canada.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 08:54 schreef usagi414 het volgende:
Which government most closely matches your political views?
Deze quiz doet nu de ronde op twitter. Wat mis ik (en vele andere zo te zien) dat we verbaast zijn dat Tsjechië ongeveer hetzelfde scoort als Canada en Denemarken ? @:Hamlapjes
Ik kwam trouwens op Canada uit.
Het leek me een goed idee om het niet al te laat te makenquote:
Tsjechië hier, voor Denemarken en Canada.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 08:54 schreef usagi414 het volgende:
Deze quiz doet nu de ronde op twitter. Wat mis ik (en vele andere zo te zien) dat we verbaast zijn dat Tsjechië ongeveer hetzelfde scoort als Canada en Denemarken ? @:Hamlapjes
Denemarken hier, gedeeld met Canada. Daarna Frankrijk, Tsjechië en Uruguayquote:
Oja en gratis studerenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 09:27 schreef Meke het volgende:
Ik kreeg alleen Denemarken. Maar weet niet waarom ik niet NL kreeg want volgens mij ben ik het ook wel redelijk met ons eensBehalve misschien dat ik geen belastingparadijs hoef
Stukje naar beneden, daar staan de scores per landquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 09:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Oja en gratis studeren![]()
Ik kijk echt nog steeds maar een optieof ik kijk verkeerd
Gezellig, ik wacht met je mee! Ik kan ook nog heel weinig. Volgende week starten diverse nieuwe dingen op en heb ik weer meerdere vergaderingen, maar deze week is er nog niets ingepland en behalve wachten op antwoorden van mijn collega's over een lopend project kan ik niet zoveel...quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 09:46 schreef Redefine het volgende:
MorgenIk voorlopig nog even duimen te draaien. Er zijn problemen met VPN bij ons, dus kan niet op de schijf noch de belangrijke programma's openen. Dus kan bijna niks
Het zou heel knap zijn als jij NL als antwoord krijgt, dat is namelijk niet een van de mogelijkhedenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 09:27 schreef Meke het volgende:
Ik kreeg alleen Denemarken. Maar weet niet waarom ik niet NL kreeg want volgens mij ben ik het ook wel redelijk met ons eensBehalve misschien dat ik geen belastingparadijs hoef
Dat is ook balen. Dan kun je inderdaad niet zo veel. En wel bijzonder stom dat je geen antwoord hebt gekregen van je collega's.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 09:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gezellig, ik wacht met je mee! Ik kan ook nog heel weinig. Volgende week starten diverse nieuwe dingen op en heb ik weer meerdere vergaderingen, maar deze week is er nog niets ingepland en behalve wachten op antwoorden van mijn collega's over een lopend project kan ik niet zoveel...Er komen ook nauwelijks supportvragen binnen. Best saai zo.
Het is wel een bijzonder lijstje landen wat ze hebben verzameld.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 09:52 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het zou heel knap zijn als jij NL als antwoord krijgt, dat is namelijk niet een van de mogelijkheden
Voor alle mensen die het nu gedaan hebben is dit de ranglijst.
Resultaat totalen (tik om te bekijken)
Denmark
Uruguay
Canada
Iceland
Liberland
Czech Republic
Norway
United States
France
Singapore
Poland
South Korea
Switzerland
North Korea
Brazil
Japan
Colombia
Indonesia
Belarus
Russia
Iran
Israel
China
Lithuania
Ecuador
Cuba
Thailand
Saudi Arabia
Slovakia
Venezuela
Macedonia
Ja, heel irritant, omdat ik vóór mijn vakantie ook al op ze aan het wachten was... Maar na 2 reminders ben ik er wel klaar mee, het project is in hún belang, niet in het mijne dusquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 10:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is ook balen. Dan kun je inderdaad niet zo veel. En wel bijzonder stom dat je geen antwoord hebt gekregen van je collega's.
Bij mij is het dan nog wat anders. Er is genoeg te doen, maar dat kan nu niet omdat ik niks kan gebruiken behalve mail en Skype.
Ik ga gelijk bijlezenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 00:48 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb popcorn nodig, het Wit-Russische protesten topic wordt interessant.
Ik ben IJslandquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 08:54 schreef usagi414 het volgende:
Nou ja, niets aan te doen, komt vanzelf wel weer goed met het netwerk. Al moet het uiteraard niet te lang duren.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 10:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, heel irritant, omdat ik vóór mijn vakantie ook al op ze aan het wachten was... Maar na 2 reminders ben ik er wel klaar mee, het project is in hún belang, niet in het mijne dus
En het zou wel fijn zijn geweest als één van de nieuwe dingen deze week al opgestart zou worden. Ik weet nu al dat ik volgende week hartstikke druk ben maar ik kan gewoon níets alvast doen.
Voor jou is het duimendraaien wel heel vervelend! Ik word daar onrustig van, als ik weet dat er bakken werk zijn maar ik kan er niet mee aan de slag
JA JA DING DONG!quote:
Ook bijgelezen. Dit is wel een intelligente 'agent' want gaat nergens over de schreef een reageert ook niet fel op reacties over dat die nieuw is etc.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |