Ik ben vooral me aan het opwinden over een zekere user die absoluut geen spion is van Loekasjenko.quote:Op maandag 17 augustus 2020 19:34 schreef molloot200 het volgende:
@:Cyan9 is trouwens ook lekker aan het meeposten in het NWS topic over Belarus
Dat was niet m'n bedoeling hoor met m'n grapje van eerder, dat je nou je heil bent gaan zoeken in NWSquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:53 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben vooral me aan het opwinden over een zekere user die absoluut geen spion is van Loekasjenko.
Pffff Jobi da's niet goed hoorquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:02 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ging out bij toneelWerd ineens zwart voor mijn ogen, duizelig, misselijk, en de anderen schrokken helemaal van hoe wit ik wegtrok.
Gelukkig wilde iemand me met de auto terugbrengen, anders weet ik niet of ik wel thuisgekomen was
quote:Op maandag 17 augustus 2020 18:38 schreef Meke het volgende:
Is @:Cee nou al drie topics op rij jarig?![]()
![]()
[ afbeelding ]
Er zit hier op FOK iemand die het opneemt voor die man?quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:53 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben vooral me aan het opwinden over een zekere user die absoluut geen spion is van Loekasjenko.
Ik vraag me inderdaad wel af waar ik nu het meeste post.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat was niet m'n bedoeling hoor met m'n grapje van eerder, dat je nou je heil bent gaan zoeken in NWS
Vreemdganger.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:02 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vraag me inderdaad wel af waar ik nu het meeste post.
Het is niet echt dat hij het voor hem opneemt, maar het is meer een drijfzand tactiek: twijfel zaaien, "in perspectief plaatsen", dingen belichten vanuit "andere bronnen".quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:02 schreef Em31 het volgende:
[..]
Er zit hier op FOK iemand die het opneemt voor die man?
Yikesquote:Op maandag 17 augustus 2020 23:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het is niet echt dat hij het voor hem opneemt, maar het is meer een drijfzand tactiek: twijfel zaaien, "in perspectief plaatsen", dingen belichten vanuit "andere bronnen".
Die bronnen wil hij ook absoluut niet delen, lijkt het.
Net even gelezen. Het valt me eigenlijk nog meequote:Op maandag 17 augustus 2020 23:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het is niet echt dat hij het voor hem opneemt, maar het is meer een drijfzand tactiek: twijfel zaaien, "in perspectief plaatsen", dingen belichten vanuit "andere bronnen".
Klopt, het kan veel erger. Maar ik ken deze tactiek, en het irriteert me behoorlijk.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:12 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Net even gelezen. Het valt me eigenlijk nog meeGeen discusssie zonder voor en tegens zullen we maar zeggen.
Begrijpelijk.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:15 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Klopt, het kan veel erger. Maar ik ken deze tactiek, en het irriteert me behoorlijk.
Dat zijn de ook de tactieken daarvoor. Vol op het orgel voor hem gaan zou er heel vreemd uitzien en diegene zal dan ook snel discussies verliezen. Maar door het steeds maar weer ergens anders over te hebben en de boel te verdraaien zorgt er juist voor dat de discussie stagneert. Daar hebben dat soort types dan veel meer aan.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik zal het maar loslaten.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zijn de ook de tactieken daarvoor. Vol op het orgel voor hem gaan zou er heel vreemd uitzien en diegene zal dan ook snel discussies verliezen. Maar door het steeds maar weer ergens anders over te hebben en de boel te verdraaien zorgt er juist voor dat de discussie stagneert. Daar hebben dat soort types dan veel meer aan.
Aan de ene kant voor jezelf wel. Aan de andere kant is het ook wel belangrijk dat dergelijke types weer terug in de kast gestopt worden.quote:
Er is al zo'n 5+ keer gevraagd naar iets van bronnen door meerdere mensen, maar nog steeds niks. Dat zegt wat mij betreft al genoeg.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Aan de ene kant voor jezelf wel. Aan de andere kant is het ook wel belangrijk dat dergelijke types weer terug in de kast gestopt worden.
Het voorbeeld wat hij? aanhaalt over dat je de Russische taal niet machtig bent en dus daardoor de leugens van de oppositie niet kunt volgen vind ik wel een mooie. Dat je daardoor de leugens van Loekasjenko oo niet kunt volgen laat die dan even bewust buiten beschouwing.
Dat soort types komen nooit met bronnen. En als ze dat wel doen zijn ze hoogst onbetrouwbaar. En als die bronnen wel betrouwbaar zijn, dan staat daar zelden of nooit een bevestiging in van wat zij beweren. Dan zijn dat vaak punten die gelijk geven, maar iets verder doorlezen laat zien dat die users de tekst misbruiken om gelijk te krijgen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:31 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Er is al zo'n 5+ keer gevraagd naar iets van bronnen door meerdere mensen, maar nog steeds niks. Dat zegt wat mij betreft al genoeg.
Hier houden we van je, daar niet. Dat moet je onthouden.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:02 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vraag me inderdaad wel af waar ik nu het meeste post.
Door de warmte, slecht geslapen of teveel gedaan?quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:37 schreef Strani het volgende:
Jongens in ben kapot, het is nog niet eens middernacht en ik wil al op bed liggen.
Traanoogjes van de slaap gewoon.
Warmte speelt wel een rol, maar vannacht had ik wel veel geslapen. Maar wel veel met lastige data gewerkt vandaag ja.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Door de warmte, slecht geslapen of teveel gedaan?
Dan wordt er tenminste nog ergens van me gehouden.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Hier houden we van je, daar niet. Dat moet je onthouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |