quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:02 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ging out bij toneelWerd ineens zwart voor mijn ogen, duizelig, misselijk, en de anderen schrokken helemaal van hoe wit ik wegtrok.
Gelukkig wilde iemand me met de auto terugbrengen, anders weet ik niet of ik wel thuisgekomen was
Dat dan weer wel. Quique Setien is nu vrij, kunnen ze die nemen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:02 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je krijgt in ieder geval wel een extra stukje drama als het misgaat met een buitenlandse coach.
quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:02 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ging out bij toneelWerd ineens zwart voor mijn ogen, duizelig, misselijk, en de anderen schrokken helemaal van hoe wit ik wegtrok.
Gelukkig wilde iemand me met de auto terugbrengen, anders weet ik niet of ik wel thuisgekomen was
Ja heb je helemaal gelijk in natuurlijk ook, maar ben toch op de een of andere manier wel erg benieuwd wat hij zou doen met het team.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja maar dat zegt toch niks? Frank de Boer is het slechtste wat er gekozen kan worden (matige coach en laat zijn voetbal afgrijselijk voetbal spelen). Maar dat maakt Wenger niet opeens geschikt.
En analist zijn is wat anders dan coach. Genoeg goede analisten die ongeschikt zijn als coach. Vergeet niet dat die al zeventig is he.
Ik heb wel vaker last hierna, maar drink toch echt wel heel veel waterquote:
Ah.... shit, even maar rustig aan doen hoor komende dagen en uitzieken. Gelukkig kon ieman je snel thuisbrengen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:02 schreef Aoibhin het volgende:
Op zich vind ik niet zo'n gek idee om een wat oudere trainer uit het buitenland te nemen (nou ja niet te oud). Maar wel met een gedachte erachter. Wenger is vooral een geval: 'oeh een grote naam, die moeten we hebben zonder erbij na te denken waarom dat eigenlijk zo'n goed idee zou zijn'quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja heb je helemaal gelijk in natuurlijk ook, maar ben toch op de een of andere manier wel erg benieuwd wat hij zou doen met het team.
Bosz zou natuurlijk ideaal zijn, maar of hij nu al zou willen...
Nu ik in bed lig gaat het welquote:
Als je het vaker hebt, zou ik toch maar eens naar de dokter gaanquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker last hierna, maar drink toch echt wel heel veel water
En zit je met je dieet niet in zo'n fase dat je bij wijze van spreken maar drie radijsjes per dag mag?quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zou het niet bloedarmoede kunnen zijn?quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Tekort aan suiker?quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik denk dat het in dit geval vooral stress is.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je het vaker hebt, zou ik toch maar eens naar de dokter gaan
Haha nee, ik eet goedquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En zit je met je dieet niet in zo'n fase dat je bij wijze van spreken maar drie radijsjes per dag mag?
Misschien. Maar hij heeft wel goed de tijd gehad om te reflecteren, en het moderne voetbal te analyseren nu. Bovendien is het met Arsenal nou niet bepaald beter gegaan sinds hij weg is. Dat zegt misschien ook wel iets.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
De Wenger van voor 2010 ja. De Wenger van daarna is een hele matige coach.
Schrikken! Misschien toch een keertje bloedprikken? Omdat je ook wel eens met vermoeidheid kampt, en nu dit erbij?quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik denk dat het in dit geval vooral stress is.
[..]
Haha nee, ik eet goed
Als je onderuit gaat door de stress dan moet je juist iets doenquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik denk dat het in dit geval vooral stress is.
[..]
Haha nee, ik eet goed
Sorry @Aoibhin maar jij hebt wel vaak van dit soort 'fratsen' (bij gebrek bij betere omschrijving) of je luistert niet naar je lijf, of er is iets met je aan de hand. Dus laat je bloed prikken, of analyseer je eetpatroon, of zoek een praatgroep over de ervaringen met je broer en bijbehorende stress, maar onderneem iets betreffende dit.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je onderuit gaat door de stress dan moet je juist iets doen
Als je het beste met iemand voor hebt dan kan dat soms bot klinken.quote:
Ditquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je het beste met iemand voor hebt dan kan dat soms bot klinken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |